nieuwe pda voor zakelijk grebruik, exchange ...

Plaats reactie
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hallo,

Iemand enig idee welk toestel aan te schaffen, waar hebben jullie zelf goede ervaringen mee ..

Liefst eentje met een volledig toetsenbord of zijn er ondertussen toestellen die zo goed zijn dat dat niet meer nodig is ...
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

HTC Touch Pro 2? http://www.htc.com/www/product/touchpro2/overview.html
HTC Touch HD? http://www.htc.com/www/product/touchhd/overview.html

Dat zijn de 2 toestellen waar HTC het minst aantal reparaties heeft op dit moment.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
conehead
Elite Poster
Elite Poster

en jij hersteld deze ? Je bent blijkbaar op de hoogte ...

Had deze ook net op mijn scherm staan ...

iemand ervaring met dit toestel ... volgens sommigen super volgens anderen tergend traat ... als ik de reviews mag geloven
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer

Heb zelf de htc touch diamond 2,en mis absoluut geen toetsenbord.Hij is compact en multifunctioneel.GPS,Telefoon,wifi.
Aanradertje :wink:
Live life to the Max
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

Nee, ik herstel ze gelukkig niet. Maar ik ben inderdaad wel op de hoogte van welke HTC's weinig "terugkomen"

Zelf heb ik de Touch HD, zeer goed toestel. Daarvoor had ik een TyTN II en die verbleekt bij de Touch HD. Over de Touch Pro 2 kan ik niks zeggen, toestel nog nooit vast gehad :)

Traag zijn ze dus niet, de huidige reeks HTC's zijn enorm snel voor win mobile toestellen.
conehead
Elite Poster
Elite Poster

regeri schreef:Heb zelf de htc touch diamond 2,en mis absoluut geen toetsenbord.Hij is compact en multifunctioneel.GPS,Telefoon,wifi.
Aanradertje :wink:
en gaat de batterij lang mee bij gebruik wireless ?? Of moet je hem elke dag opladen ?

Alvast bedankt voor de info iedereen
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer

Ik laad hem ongeveer om de 2 a 3 dagen op met matig gebruik,wirelessbereik vind ik iets tegen vallen maar daar ben ik niet de enige in,minpuntje,mijn vorige HTC,de touch cruise had beter wireless bereik.
Live life to the Max
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

De accu tijd varieert bij mij nogal eens. Zoals sommige weten werk ik van thuis uit en als ik bijna constant effectief thuis ben (edge) kom ik makkelijk een 3-4 dagen toe (constante push-mail). Wanneer ik op locatie ben (bijvoorbeeld in Hasselt - HSDPA, push mail aan) kom ik een dag tot anderhalf toe. Een paar weken geleden ben ik naar Thomann in Burgebrach geweest (een dikke 1000KM op en af), constant autostrade (wisselend tussen EDGE, 3G en HSDPA, zonder push mail) en was hij leeg toen ik op de terugweg langs Frankfurt international reed. Ik bel wel veel voor alle duidelijkheid.

Mijn 'casual' gebruik is als volgt; ik bel een uur tot twee uur per dag, heb in principe altijd een datalijn via EDGE/3G of HSDPA open. Maak geen gebruik van WiFi of Bluetooth en de GPS radio heb ik feitelijk nog nooit gebruikt.

Voor de goede accu tijd moet je een dergelijk toestel dus niet kopen.

Kleine tip, zorg dat je minstens Win Mob Professional 6.1 hebt of je gaat een paar functies uit exchange 2007 niet kunnen gebruiken.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Heb zelf de HTC P3470 (Ook wel Pharos) genoemd. Dit toestel is normaal gezien een budget toestel, maar heeft wel GPS en Edge onboard. Wifi en 3g heb ik niet nodig voor mijn exchange functies, en dankzij de aangepaste firmwares van xda-developers doet mijn toestel niet onder tegen de rest.

Ik heb constant Edge aanstaan en gebruik ook regelmatig de facebook applicatie. Daarbovenop bel ik +/- 1u per dag én lees ik 2 a 3u dag een boek (constant scherm aan dus) op m'n PDA. Mijn GSM gaat dan 2-3 dagen mee, ik ben dus zeer tevreden over de accutijd.

grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

gr4vity schreef:Zelf heb ik de Touch HD, zeer goed toestel. Daarvoor had ik een TyTN II en die verbleekt bij de Touch HD. Over de Touch Pro 2 kan ik niks zeggen, toestel nog nooit vast gehad :)

Traag zijn ze dus niet, de huidige reeks HTC's zijn enorm snel voor win mobile toestellen.
spijtig dat ze geen dual sim hebben in combinatie met groot scherm.

een E-Ten V900 gekocht (gelukkig refurbished) met Samsung SC3 6400, 533 MHz chip. Maar tergend traag soms.
oké heeft dvb-t, FM-sender/receiver, GPS (sirfstar III), 3MP camera, 2 sides... ingebouwd.....maar de navigatie gaat te traag (herberekenen, opstarten) in vergelijking met mijn 5 jaar oude dell Axim X51V (VGA, 624 Mhz Xscale en Football Edition van XDA developers)
+ eten is overgenomen door acer, dus geen support meer, geen updates!!!! half jaar na introductie phone!

misschien dat ik voor dual sim samsung (gewone GSM) ga, omdat dit toch makkelijker is dan zo'n log ding.....

oké HTC dual heb je ook, maar scherm is maar 2,8 inch en XVGA dacht ik.....(150 € 2dehands)

toch regelmatig firmware updates bij HTC?
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

satsurfer schreef:toch regelmatig firmware updates bij HTC?
Op het vlak van updates heb ik totaal niet te klagen van HTC. Mijn TyTN 2 was origineel win mobile 6 professional, update naar 6.1 (jup, hiervoor moest opnieuw een licentie worden afgesloten met microsoft door HTC) was volledig gratis voor alle geregistreerde eigenaars. Voor de Touch HD bestaan er ondertussen ook al verschillende beveiligings en rom updates. Dus op vlak van updates zit het bij HTC wel goed denk ik.

Er bestaan trouwens wel oplossingen om dual sim te gebruiken met een Touch HD, google maar eens op "touch hd dual sim".
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

gr4vity schreef:Er bestaan trouwens wel oplossingen om dual sim te gebruiken met een Touch HD, google maar eens op "touch hd dual sim".
Op deze site (toch referentiesite) staat:
http://forum.xda-developers.com/showthr ... 219&page=2

zal enkel met cutting mogelijk zijn.....
heb dat ooit geprobeerd met mijn sony-ericsson, maar mislukt.....

Dus niet echt zo'n voorstander van! en moet 100% zeker zijn dat dit werkt....

Wat zou zo'n 2dehandse HTC Touch HD mogen kosten?
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik heb een HTC Touch Pro 2, zalig toestel, vooral het klavier want ik haat het gewoonweg om een virtueel klavier te gebruiken.
Vandaag nog bij een klant een HTC Touch Diamond 2 geleverd, wel heel compact en voor de rest krak hetzelfde als de Touch Pro 2 maar dan zonder klavier. Het scherm van de Diamond is precies ook wat anders, het zit precies wat verder achter het glas xD

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Probeer eens een Iphone ? Je gaat versteld zijn van het gebruiksgemak en plezier.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

technieker schreef:Probeer eens een Iphone ? Je gaat versteld zijn van het gebruiksgemak en plezier.
zeer kort overzichtje waarom ik NIET voor Apple kies, en ook nooit zal doen...

Iphone
480-by-320-pixel resolution at 163 ppi
3.5-inch
Assisted GPS (enkel nuttig in combinatie met echte GPS, anders ben je daar niets mee+data van uw UMTS/3G verbruik)
11,55 mmX 62.1 mm X 1,23 mm
3 megapixels
ingebouwd geheugen, dus leest geen flashkaarten.... = beperkt.
....

HTC Touch HD
480 x 800 pixels!!!!!
3.8 inches
embedded GPS!
5 MP camera
11,5 x 62.8 x 1,2 mm => dus evengroot, maar scherm is 0,3 inch (0.75 cm.) groter voor zelfde formaat
....

Op de 2dehands markten zijn de HTC's vermoed ik ook goedkoper dan de Apple's....Da's zoals de restwaarde van een BMW, Volkswagen,....da's niet daarom een betere wagen (zie autogids naar meeste panne's!) Japanners komen er steevast als beste uit.
Da's het verschil tussen mensen die voor Iphone kiezen en HTC (WM)
Ze (de pc adepts) bekijken de specs, en volgen de kudde niet van mensen die enkel dingen kopen die 'hip' zijn. :beerchug:
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

voor iphone moet je gaan niet omwille van hardware specs maar omwille van software

over HTC ondersteuning: er was jaar geleden nogal veel "ophef" omdat ze geen update wouden uitbrengen voor gpu wat voor s**** performance zorgde
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

liger schreef:voor iphone moet je gaan niet omwille van hardware specs maar omwille van software
Inderdaad, sinds iPhone OS 3.0 (2 maand geleden gereleased) kan je zelfs MMS'en, copy pasten én video recorden op je smartphone van >€500.. Innovatie!
Multitasking heeft de iPhone ook niet om zogezegd batterij te sparen om nog maar te zwijgen over de irritante notificaties popups :roll:

Heeft natuurlijk positieve punten ook maar al het drama er rond is zo'n afknapper dat je er gewoon een afkeer van krijgt..
liger
Elite Poster
Elite Poster

je somt op features terwijl ik spreek van gebruiksvriendelijkheid.

door iphone begon een nieuwe "golf" van gsm's

ik vind het te duur voor wat het is maar dat neemt niet weg dat het een ENORME impact heeft gehad op mobiele sector + buiten iphone, pre en android zie ik nu geet echte waardige tegenstanders
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

liger schreef:door iphone begon een nieuwe "golf" van gsm's
Nee nee, je begrijpt het verkeerd.
Apple zegt, think different. Dus in het geval van de iphone is dat dus een GSM zonder vervangbare batterij, zonder uitbreidbaar geheugen en zonder functies als mms, video en flash mobile. Indien eender welke andere fabrikant een dergelijk product op de markt brengt is dat commercial suicide, bij apple dus niet, vanwege het hype gevoel.

Trouwens, als je een apple computer bekijkt weet je eigenlijk al genoeg. Die dingen kunnen onmogelijk gemaakt zijn om fatsoenlijk op te werken (was dat niet het hoofddoel van een computer?). 4 kleine voorbeelden; een cinema display kan niet in hoogte versteld worden (RSI), het standaard apple toetsenbord is zo dun dat je quasi op je bureau zelf bent aan het tokkelen (yummy voor de polsen), kent mac een uitbreidbare garantie zoals alle wel gerespecteerde computer leveranciers? (next business day).

Trouwens, toen ik laatst in een Mac winkel was heb ik eens gevraagd waarom ik een Mac moest kopen. Het gesprek:

Ik: "Waarom zou een Mac beter zijn voor mij?"
Verkoper: "Wat doet u net meneer?"
Ik: "Webdevelopment"
Verkoper: "Ja, dan moet u zeker een Mac kopen hoor meneer" (hij wist nog niet of ik nu ASP.net, PHP, Rails of iets anders doe...)
Ik: "En waarom is een Mac beter voor webdevelopment?"
Verkoper: "Omdat u daar niet met DLL bestanden moet prullen zoals in Windows"
Ik " *er groeit spontaan een rimpel op mijn gezicht* en heeft apple een uitbreidbare garantie?"
Verkoper "Natuurlijk, Apple heeft AppleCare, met AppleCare krijgt u 1jaar ipv 90 dagen telefonische support! En natuurlijk word uw toestel 3 jaar lang gratis op locatie gerepareerd!"
Ik "Ah, dus dat is een soort van Next business day garantie?"
Verkoper "Een wat meneer?"
Ik "Vandaag bellen, morgen een technieker?"
Verkoper "Nee nee, onze doelstelling is 3-4 werkdagen" (3-4 dagen niet kunnen werken omdat je een apple hebt, tof he!)
cavecat
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

HTC S740 hier :
- Mobile 6.1 Standard ipv Professional
- Geen touchscreen (minder batterijverbruik) maar wel een keypad en azerty keyboard

Hiervoor had ik een Qtek 9100 en die zoop batterij + was een stuk groter.
Dan prefereer ik dit ding , is perfect voor wat ik 'm gebruik :
- telefoon (meerdere uren per dag)
- Agenda
- SMS
- GPS (TT6 of 7 werkt niet , ik gebruik Mcguider)
- géén email (kan wel met Exchange synchroniseren als je wil , ofcourse)
- zelden WiFi
- MP3 Player

Voor mij is dit veel handiger en ik mis dat touchscreen totaal niet.

Batterijleven zal ongeveer een dag of 3/4 zijn , een week als ik geen permanentiediensten heb.
Nog niet zo goed als een Nokia 6310i , maar 't kan er mee door :-)
Floris Bakker for president!
liger
Elite Poster
Elite Poster

gr4vity schreef:
liger schreef:door iphone begon een nieuwe "golf" van gsm's
Nee nee, je begrijpt het verkeerd.
Apple zegt, think different. Dus in het geval van de iphone is dat dus een GSM zonder vervangbare batterij, zonder uitbreidbaar geheugen en zonder functies als mms, video en flash mobile. Indien eender welke andere fabrikant een dergelijk product op de markt brengt is dat commercial suicide, bij apple dus niet, vanwege het hype gevoel.

Trouwens, als je een apple computer bekijkt weet je eigenlijk al genoeg. Die dingen kunnen onmogelijk gemaakt zijn om fatsoenlijk op te werken (was dat niet het hoofddoel van een computer?). 4 kleine voorbeelden; een cinema display kan niet in hoogte versteld worden (RSI), het standaard apple toetsenbord is zo dun dat je quasi op je bureau zelf bent aan het tokkelen (yummy voor de polsen), kent mac een uitbreidbare garantie zoals alle wel gerespecteerde computer leveranciers? (next business day).
ik ben helemaal geen apple fanboy dus deze soort verhalen moet je tegen mij niet vertalen want ik ben juist persoon die ze aan anderen vertelt als ze beginnen waarom mac zoveel duurder mag zijn.

Apple maakt zeker gebruik van hun hype machine, wat hun goede recht is.
Apple verloor tegen windows omdat het gesloten systeem was, maar kijk nu. Nu winnen ze met deze gesloten systeem. waarom? Gebruiksvriendelijkheid is een centraal punt geworden, dat alles dus "gewoon werkt" en simpel blijft.

Als je met iets totaal nieuwe uitkomt (voor bedrijf) is het moeilijk om alles ineens goed te hebben dus heeft apple aantal features sterk ingekort en gefocust om hun belangrijkste verkooppunten. Ik was ook in "shock" toen ik zag dat er geen copy paste en mms was. Maar het was zeker een grote evolutie om mobiele sector. Grootste concurrent (win mobile) is ongeloofelijk slecht in vergelijking ermee (als je allerlei zakelijke progs ni meetelt)

En het is zeker geen "brol" want meeste mensen blijven ervan genieten (wat ik niet kan zeggen over mijn sony ercicksson).

Klanten hadden lang moeten wachten op zoiets simpel als copy-paste maar ze zaten dan ook vast aan een contract. Vanuit standpunt van apple hebben ze heel goed gespeeld.

Uiteindelijk denk ik wel dat android of webos (palm) gaat volgende windows worden op mobiele sector gewoon omdat ze veel meer vrijheid geven
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

cavecat schreef:HTC S740 hier :
- Mobile 6.1 Standard ipv Professional
- Geen touchscreen (minder batterijverbruik) maar wel een keypad en azerty keyboard

Hiervoor had ik een Qtek 9100 en die zoop batterij + was een stuk groter.
Dan prefereer ik dit ding , is perfect voor wat ik 'm gebruik :
- telefoon (meerdere uren per dag)
- Agenda
- SMS
- GPS (TT6 of 7 werkt niet , ik gebruik Mcguider)
- géén email (kan wel met Exchange synchroniseren als je wil , ofcourse)
- zelden WiFi
- MP3 Player

Voor mij is dit veel handiger en ik mis dat touchscreen totaal niet.

Batterijleven zal ongeveer een dag of 3/4 zijn , een week als ik geen permanentiediensten heb.
Nog niet zo goed als een Nokia 6310i , maar 't kan er mee door :-)
Mijn vorige GSM was een HTC s710, en ik moet eerlijk zeggen dat ik die inderdaad ideaal vond. Als je 'm niet uitklapt lijkt het een normaal type GSM met het keypad. Maar wil je meer dingen doen, dan klap je 'm uit en heb je een volwaardig toetsenbord. M'n huidige GSM heb ik gekregen, maar moest ik toen zelf gekozen hebben had ik ook de S740 genomen. Super toestel en zeer mooi vind ik.

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
Genghis
Pro Member
Pro Member

Heb sinds een jaar en paar maanden een HTC Touch Pro.
Bijna onbruikbaar uit de doos, maar met wat gepruts en ROM flashing: super toestel.
Draait momenteel laatste nieuwe WindowsMobile 6.5 build, met laatste nieuwe HTC packages van de HD en TouchPro2.
Geflashed heeft hij dus dezelfde functionaliteiten (behalve dan 3.2 MP camera ipv 5MP, en maar 1 speaker voor confcalls ipv 2 op de TP2, MAAR je hebt wel een Flash-LED licht dat je ook als zaklamp kan gebruiken) als de TP2 of HD, voor de prijs van een TP.
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

liger schreef:Uiteindelijk denk ik wel dat android of webos (palm) gaat volgende windows worden op mobiele sector gewoon omdat ze veel meer vrijheid geven
Windows domineert de mobiele markt zeker en vast niet. Er zijn meer Symbian, Iphone en Blackberry toestellen namelijk. In bijvoorbeeld de VS word windows mobile bijna niet verkocht. De mensen die hier in Europa met Windows Mobile rondlopen zijn meestal ook geen non-tech savvy mensen, in tegenstelling tot de (meeste) iphone gebruikers. De reden waarom Windows Mobile redelijk veel gebruikt word in de zakelijke wereld is omdat je met een nagenoeg perfecte exchange integratie zit. Ik ben niet echt op de hoogte van hoe de iphone met exchange omgaat (ik ken persoonlijk geen enkele Iphone gebruiker die zijn exchange functionaliteit benut), dus kan ik weinig zeggen over de kwaliteit van de integratie. In de zakelijke wereld is Exchange nog steeds dominant en ik geef de markt geen ongelijk.
liger
Elite Poster
Elite Poster

ik zei windows op mibiele sector, niet windows mobile :D (dus volgende dominante OS, zoals windows is op PC's)

Historisch heeft RIM zich altijd op bussiness markt gefocust, apple heeft update uitgebracht om met exchange compatiebel te zijn maar weet niet in hoever het aanslaat in bussiness wereld.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

liger schreef:ik zei windows op mibiele sector, niet windows mobile :D (dus volgende dominante OS, zoals windows is op PC's)

Historisch heeft RIM zich altijd op bussiness markt gefocust, apple heeft update uitgebracht om met exchange compatiebel te zijn maar weet niet in hoever het aanslaat in bussiness wereld.
Ik heb al een paar iPhones geconfigureerd om te synchen met de Exchange server. Je moet dit vergelijken met dezelfde manier als dat bijvoorbeeld de Evolution client onder Linux dat doet. Het werkt (goed), maar je beschikt niet over de volledige functionaliteit van Exchange Mobile (alhoewel het genoeg is voor de gebruiker).

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster

ah ok bedankt.
Ik ben ni zo geintereseerd in bussiness details, dus heb nooit reviews gelezen. Vat goed samen. Ik had ook zoiets verwacht van Apple.

Palm is ook vrij bussiness gericht, we gaan zien hoe goed Pre het gaat doen
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Genghis schreef:Heb sinds een jaar en paar maanden een HTC Touch Pro.
Bijna onbruikbaar uit de doos, maar met wat gepruts en ROM flashing: super toestel.
Draait momenteel laatste nieuwe WindowsMobile 6.5 build, met laatste nieuwe HTC packages van de HD en TouchPro2.
Geflashed heeft hij dus dezelfde functionaliteiten (behalve dan 3.2 MP camera ipv 5MP, en maar 1 speaker voor confcalls ipv 2 op de TP2, MAAR je hebt wel een Flash-LED licht dat je ook als zaklamp kan gebruiken) als de TP2 of HD, voor de prijs van een TP.
Ik twijfel tussen de tyntyn2 (draaibaar scherm) of de touch pro.
Draait de tyntyn met zijn 128MB ram nog vlot met alternatieve rom's?
Werkt de gsm functies vlot bij beiden?
Heeft de touch pro ook azerty klaviers?
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

@ silencer:

mss ook eens nadenken over de samsung omnia 2.
die is inmho veel beter dan de tytn2 of de touch pro.

zelf was (en nog altijd eigenlijk) ik altijd fan van de Qtek (nu HTC) modellen.
maar onlangs de omnia 2 gekocht en moet zeggen dat hij alles overtreft.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Hier een HTC Ctouch Pro 2, met sinds een paar dagen Win Mobile 6.5.1 Professional, met daarover SPB Mobile Shell 3.5.

Schitterende combinatie; en mét toetsenbord (Qwerty maar dat vind ik niet erg, is veel logischer voor het NL te typen).

KRL
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

satsurfer schreef:
technieker schreef: zeer kort overzichtje waarom ik NIET voor Apple kies, en ook nooit zal doen...
....
Assisted GPS (enkel nuttig in combinatie met echte GPS, anders ben je daar niets mee+data van uw UMTS/3G verbruik)
...
In de iPhone zit een echte GPS, met als toevoeging Assisted GPS. En het werkt nog goed/snel ook...
Daar is ook helemaal geen 3G voor nodig, gezien native navigatieprogramma's zoals TomTom genoeg hebben aan de GPS module van de iPhone.

Ontopic: Wat er ook gezegd mag worden over de iPhone (goede en slechte commentaar): voor mij blijft hij de beste gsm die ik ooit gehad heb. (nu reeds 1.5 jaar in bezit)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ga mn huidige toch maar houden, kan alles wat ik wil, alleen geen goede gps software, maar heb mn tomtom go 700 voorzien van nieuwe software.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”