Raak hier al enkele dagen niet meer op de site:
http://voip-central.net/voip/index-2-nl.html
http://voip-central.net/mijnvoip/
het vorige week nog voorgehad bij invoerder van smartphones in NL, die bleek nadien failliet te zijn.....
WMC telecom (antwerpen) failliet?
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5719
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Join the club,
Ik heb een tijd geleden een bestelling gedaan bij www.voipsolutions.be ... niks aangekregen, geen reactie op telefoon (altijd bezet) en geen reactie op email. Website werkt nog, en als ik inlog staat de bestelling mooi in m'n mandje. Het bedrag (110€) is wel mooi van de VISA af natuulijk
Grtz,
Sasuke
Ik heb een tijd geleden een bestelling gedaan bij www.voipsolutions.be ... niks aangekregen, geen reactie op telefoon (altijd bezet) en geen reactie op email. Website werkt nog, en als ik inlog staat de bestelling mooi in m'n mandje. Het bedrag (110€) is wel mooi van de VISA af natuulijk

Grtz,
Sasuke
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6919
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Als je met Visa hebt betaald is er geen probleem, gewoon BCC bellen en zeggen dat je van die betaling geen goederen hebt ontvangen, ze blokkeren dan de betaling tot jij zegt dat het in orde is.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5719
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Mja, het is iets lastiger aangezien dat het met de Visa van m'n zaak was en ik had gevraagd de goederen bij de klant te laten leveren. Natuurlijk heeft die mij pas een maand later op de hoogte gebracht, nadat bij mij de betaling al was doorgevoerd en ook hij zijn faktuur al had betaald.Joe de Mannen schreef:Als je met Visa hebt betaald is er geen probleem, gewoon BCC bellen en zeggen dat je van die betaling geen goederen hebt ontvangen, ze blokkeren dan de betaling tot jij zegt dat het in orde is.
J.
Enfin, heb het bij de bank aangekaart en we zien wel. Hopelijk zie ik m'n geld terug, anders verlies ik 2 keer centen

Grtz,
Sasuke
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6919
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Dan zou ik hoe dan ook eens contact opnemen met BCC, het kan nooit kwaad om te informeren. Ze zijn daar bijzonder 'soepel' als het om iets gaat wat naar fraude ruikt.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Sasuke,Sasuke schreef:Mja, het is iets lastiger aangezien dat het met de Visa van m'n zaak was en ik had gevraagd de goederen bij de klant te laten leveren. Natuurlijk heeft die mij pas een maand later op de hoogte gebracht, nadat bij mij de betaling al was doorgevoerd en ook hij zijn faktuur al had betaald.Joe de Mannen schreef:Als je met Visa hebt betaald is er geen probleem, gewoon BCC bellen en zeggen dat je van die betaling geen goederen hebt ontvangen, ze blokkeren dan de betaling tot jij zegt dat het in orde is.
J.
Enfin, heb het bij de bank aangekaart en we zien wel. Hopelijk zie ik m'n geld terug, anders verlies ik 2 keer centen
Grtz,
Sasuke
Je kan betalingen tot 3 maanden terug betwisten. Als je kaart uitgegeven is door BCC dan kan je naar 02/2058585 bellen dan krijg je de klantendienst voor de kaarthouders aan de lijn, zij kunnen je betaling nakijken en je uitleggen wat te doen bij fraude. Anders kan je op de website van BCC een document downloaden waarmee je de betaling kan betwisten (dit ga je zowieso moeten doen!), BCC gaat dit onderzoeken en als er inderdaad fraude gebeurt is dan kan je je geld terug krijgen (als er nog andere klachten zijn zal je zeker je geld terug krijgen). Als je kredietkaart van een andere uitgever is (bvb.: Citibank, ICS, ....) dan moet je hun contacteren. Kijk ook na of ze geen andere bedragen hebben afgehouden van je CC aangezien ze je gegevens hebben, indien dit het geval is zeker je CC laten blokkeren bij Cardstop 070/344344 (24/24). Ik zou dit zeker doen en niet wachten tot je een antwoord krijgt van de bank, zij gaan zelf BCC kontakteren en je dezelfde info geven.
Groetjes,

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 2000
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
RUBRIEK EINDE (STOPZETTING, INTREKKING STOPZETTING, NIETIGHEID, GER. AK., ENZ...Sasuke schreef:Mja, het is iets lastiger aangezien dat het met de Visa van m'n zaak was en ik had gevraagd de goederen bij de klant te laten leveren. Natuurlijk heeft die mij pas een maand later op de hoogte gebracht, nadat bij mij de betaling al was doorgevoerd en ook hij zijn faktuur al had betaald.
Enfin, heb het bij de bank aangekaart en we zien wel. Hopelijk zie ik m'n geld terug, anders verlies ik 2 keer centen
Grtz,
Sasuke
2009-05-27 / 0023159
Publicatie : 2009-05-27
Rechtbank van koophandel te Brugge, afdeling Brugge
Bij vonnis van de tijdelijke eerste kamer bis van de rechtbank van koophandel te Brugge, afdeling Brugge, d.d. 20 mei 2009, werd, op bekentenis, het faillissement uitgesproken van de NV Attractel, met maatschappelijke zetel gevestigd te 8850 Ardooie, Stationsstraat 64, met als handelsactiviteit ontwerpen en programmeren van computerprogramma's (telefonie over internet), overige diensten op het gebied van informatietechnologie en computer, overige advisering in verband met programmatuur en levering van programmatuur, ondernemingsnummer 0471.546.989.
Datum van staking van betalingen : 20 mei 2009.
Curator : Mr. Dina Flore, advocaat te 8200 Brugge, Manitobalaan 6.
De aangiften van schuldvordering dienen neergelegd te worden ter griffie van de rechtbank van koophandel te 8000 Brugge, Kazernevest 3, vóór 22 juni 2009.
De personen die zich persoonlijk zeker hebben gesteld voor de gefailleerde (onder meer de borgen van de gefailleerde), kunnen hiervan ter griffie een verklaring neerleggen overeenkomstig artikel 72ter Fail.W.
Het eerste proces-verbaal van verificatie der schuldvorderingen zal dienen neergelegd te worden op de griffie van de rechtbank, uiterlijk op 3 juli 2009.
Voor eensluidend verklaard uittreksel : de griffier, (get.) N. Snauwaert.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 2000
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Ja. Kijk maar eens naar het ondernemersnummer.liger schreef:seagull is dat zelfde als voipsolutions?
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV