Microsoft® Office 2010 Technical Preview

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Heb een invite gekregen en heb net de upgrade naar Microsoft Office Professional 2010 (32-bit) geïnstalleerd op mijn Windows 7 RC partitie.
Ziet er handig uit. Vooral de backstage knop.
De Proofing tools voor Nederlands en Duits zijn nog niet beschikbaar, voor Engels en Frans wel.
Meer info vindt je hier.

Afbeelding
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ooh. How I hate that ribbon. :-(
ooh. shiny.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

/me too. Wat is nu eigenlijk het voordeel ervan? Vroeger was het toch veel overzichterlijker? Gelukkig ken ik veel snelkoppelingen vanbuiten, maar bij de andere opties is het toch telkens opnieuw zoeken achter de weggestoken optie in de ribbon.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Tja, een product dat al sinds meer dan 10 jaar hetzelfde is, daar moet je het design toch een beetje van veranderen? Een tekstverwerkers blijft een tekstverwerker, blijft een tekstverwerker...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

lithion schreef:/me too. Wat is nu eigenlijk het voordeel ervan? Vroeger was het toch veel overzichterlijker? Gelukkig ken ik veel snelkoppelingen vanbuiten, maar bij de andere opties is het toch telkens opnieuw zoeken achter de weggestoken optie in de ribbon.
het is eerst opnieuw zoeken, maar het is toch handiger nu vind ik
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik stoor mij eigenlijk ook niet aan die ribbon. Enkel dat VBA er niet standaard op staat, vind ik ergerlijk.
JohnnyricoMC
Starter
Starter

Vind die ribbon veel intuitiever dan het ouwe systeem, en heb genoeg met de oudere versies van Office gewerkt.

is gewoon in het begin itsiepitsie zoeken, maar er zit een logica achter de ribbon.
Qbe
Plus Member
Plus Member

JohnnyricoMC schreef:Vind die ribbon veel intuitiever dan het ouwe systeem, en heb genoeg met de oudere versies van Office gewerkt.

is gewoon in het begin itsiepitsie zoeken, maar er zit een logica achter de ribbon.
Idd, die ribbon is een verbetering. Waar je vroeger diep in de menu's moest gaan staat er nu gewoon. En ja het is wel aanpassen.

Maar waarom de meeste zo'n kritiek er op hebben snap ik niet.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”