heb ik al een dommel aansluiting?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
papfles
Starter
Starter

Hi

Ik heb enkele vraagjes ivm mijn overstap van belgacom adsl naar dommel cityconnect plus. Ik heb momenteel belgacom adsl zonder vaste lijn (samen met belgacom tv in zo'n pack).
Enkele dagen geleden heb ik me echter aangesloten op dommel cityconnect plus (raw copper, zonder vaste lijn) via hun website. Na het nodige papierwerk en betalingen kreeg ik vandaag een mail waarin stond dat ik een bezoekje van hun technicus kan verwachten op 13/08. In diezelfde mail staan ook mn inloggegevens en de instellingen voor de modem. Er wordt me in de mail gevraagd zo snel mogelijk die instellingen in te voeren in de modem en gezegd dat ik mn abonnement bij mn huidige isp kan opzeggen.
Nu vraag ik mij af op ik effectief al via mn dommelabonnement kan surfen, nog voor de technicus langs is geweest, aangezien ze me vragen onmiddelijk mn modem in te stellen. Ik krijg internet echter niet aan de praat als ik mn modem instel met de dommel gegevens. (ook niet na firmware update edm, de modem in kwestie is die van belgacom, philips adsl modem multiservices pstn voice v2 CIA6720NB/18)
Is het normaal dat ik nog niet kan surfen via dommel of ligt het aan de modem/mijn onkunde hem fatsoenlijk ingesteld te krijgen? Als ik me inlog op hun site staat dat alle "pakketten" actief zijn.

dank bij voorbaat!
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

papfles schreef:Hi

een mail waarin stond dat ik een bezoekje van hun technicus kan verwachten op 13/08. In diezelfde mail staan ook mn inloggegevens en de instellingen voor de modem. Er wordt me in de mail gevraagd zo snel mogelijk die instellingen in te voeren in de modem en gezegd dat ik mn abonnement bij mn huidige isp kan opzeggen.
Nu vraag ik mij af op ik effectief al via mn dommelabonnement kan surfen,
dank bij voorbaat!
Ik vermoed dat je zal moeten wachten tot 13/08 tot de lijn geactiveerd wordt op het dommel netwerk door die technicus (koperpaar van uw telefoonlijn/ de rawcopper)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

papfles schreef: Ik heb momenteel belgacom adsl zonder vaste lijn (samen met belgacom tv in zo'n pack).
Is je belgacom lijn nog actief ,ook belgacom tv aktief??

Zoek hier eens op het forum dat dit niet zo evident is om belgacom tv (packet) en dan internet lijn van andere adsl provider te nemen????
papfles
Starter
Starter

tarzan1990 schreef:
papfles schreef: Ik heb momenteel belgacom adsl zonder vaste lijn (samen met belgacom tv in zo'n pack).
Is je belgacom lijn nog actief ,ook belgacom tv aktief??

Zoek hier eens op het forum dat dit niet zo evident is om belgacom tv (packet) en dan internet lijn van andere adsl provider te nemen????
Wel het is de bedoeling dat van zodra ik via dommel surf alles van belgacom buitengesmeten wordt (lees opgezegd). Ik veronderstelde wel dat van zodra dommel actief is actief werd belgacom niet meer ging werken maar dat maakt dus niets uit.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”