FUP: hoeveel GB in de praktijk?
-
- Starter Plus
- Bedankt: 2 keer
Iemand een idee hoeveel GB je erdoor mag sluizen voor je een waarschuwing krijgt van Scarlet?
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Het zou het gemiddelde moeten zijn van al de gebruikers op dat netwerk, wat inhoud als iedereen 1GB download mag jij dat ook als iedereen 10000GB download mag jij dat ook, of althans zo heb ik het in het verleden begrepen. In de praktijk hangt het dus af van provider tot provider, de ene beweert 30gb de andere 200gb, ..
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik weet u betrouwbare bron dat er intern aanpassingen geweest zijn aan de systemen om er een echte 'unlmimited' van te kunnen maken, zelfs 999Gb (wat tot dan toe het maximum was voor dat veld, mocht niet.
Maar in praktijk weet ik ook niet hoe dat uitdraait. Ik zou er niet naar kijken, de eerste keer zal je er wellicht vanaf komen met een verwittiging
J.
Maar in praktijk weet ik ook niet hoe dat uitdraait. Ik zou er niet naar kijken, de eerste keer zal je er wellicht vanaf komen met een verwittiging
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...