Discovery Line apart OF via Dommel.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
DaXearo
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:27

Hallo,

Indien ik Speedconnect wil bestellen bij Dommel en geen active vaste telefoonlijn heb, heb ik 2 keuzes:

1) Discovery Line laten activeren door Belgacom (€ 9,95/maand)

OF

2) Lijn laten activeren via Dommel (1e jaar € 5/maand, nadien € 13,31/maand)


Het eerste jaar komt de optie via Dommel goedkoper uit, maar na het 2e jaar is dit duurder. (logisch)

Mijn vraag is:
* Krijg ik een telefoonnummer toegekend indien ik de lijn laat activeren van Dommel zoals bij een Discovery Line bij Belgacom? (Zo kan je altijd bellen in geval van nood en ben je ook bereikbaar via vaste lijn).



Bedankt!
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Citaat van deze pagina dat je vraag beantwoordt want wat je bij Dommel krijgt is 'raw copper' :

Code: Selecteer alles

Met een "Raw Copper" (koperpaar) lijn kunt u over een adsl-abonnement beschikken, zonder dat het nodig is om een actieve Belgacom telefoonlijn te hebben. Eigenlijk is Raw Copper een perfect alternatief voor die klanten die geen nood hebben aan een vaste lijn waarmee ze kunnen bellen (opgelet, VoIP of internet-telefonie is wel mogelijk met een Raw Copper lijn).
If you can't beat them, confuse them.
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Volgens mij ben je dan beter af met optie 1 dan ben je nog tenminste bereikbaar.

Ook vraag ik mij bij optie 2 af wat er met de BGC-lijn gebeurt als je Dommel opzegt. Dan zal die hoogstwaarschijnlijk ook opgezegd worden en begint alles weer opnieuw ( lijn aanvragen bij BGC , wachten op de aansluiting, extra kosten? enz. )
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

rottekop schreef:Volgens mij ben je dan beter af met optie 1 dan ben je nog tenminste bereikbaar.
Ik heb hier een Discovery lijn bij Belgacom en Cityconnect bij Dommel.

rottekop schreef:Ook vraag ik mij bij optie 2 af wat er met de BGC-lijn gebeurt als je Dommel opzegt. Dan zal die hoogstwaarschijnlijk ook opgezegd worden en begint alles weer opnieuw ( lijn aanvragen bij BGC , wachten op de aansluiting, extra kosten? enz. )

Neen... Zo zit het: Als je dommel opzegt blijft het abonnement van je Discovery lijn gewoon doorlopen. Je kan dus perfect een andere provider kiezen na de opzeg van de ene. Maar als je de discovery lijn opzegt bij Belgacom dan zal Dommel een raw copper aanrekenen aan je.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”