Upgraden naar Turbonet XL

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
promotype
Starter
Starter

Ik heb momenteel expressnet zit tegenwoordig bijna elke maand extra volume te kopen, dus ik denk dat het tijd is voor een upgrade naar Turbonet XL.
Ik wou dit nu net online gaan bestellen maar in de stappen kom ik installatie-opties tegen.. Wil dit zeggen dat een upgrade niet direct doorgevoerd wordt via de online shop? Naar mijn weten heb je toch geen andere modem nodig ofzo?

Ik dacht dus gewoon: gratis starter aanklikken en klaar, maar ik wou toch zeker zijn en het even hier komen vragen :)
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ik weet niet of je een shake hebt maar je kan je abonnement wijzigen op de pagina van de telemeter (maandelijks volume verhogen of abonnement wijzigen),
je komt dan in de telenetshop waar je de opties die je wil kan aanklikken "Bestellen" en dan verschijnen de opties
die je wil met een knop "combineer". Verdere stappen zouden zichzelf moeten uitwijzen en ik geloof dat dit uitgevoerd word binnen de drie werkdagen
waarvoor je zelf niks hoeft te doen, ik weet niet of er een extra activeringskost moet betaald worden, dat zou je kunnen zien bij het bestellen van je product.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Een upgrade is normaal gezien gratis, alleen een downgrade van uw abo zou 50€ zijn.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Special_K
Premium Member
Premium Member

Indien je zulke grootverbruiker bent kan je je de vraag stellen of je wel bij de juiste provider zit.
Als je aansluitbaar bent op Dommel Speedconnect (VDSL2) kan je limietloos of bijna limietloos (500 GB) surfen aan €40 tot €50 per maand (excl raw-copper of telefonie) Enig nadeel is de 240 euro instapkost (modem + activatie)
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Special_K schreef:Indien je zulke grootverbruiker bent kan je je de vraag stellen of je wel bij de juiste provider zit.
Als je aansluitbaar bent op Dommel Speedconnect (VDSL2) kan je limietloos of bijna limietloos (500 GB) surfen aan €40 tot €50 per maand (excl raw-copper of telefonie) Enig nadeel is de 240 euro instapkost (modem + activatie)
enig?
das half jaar internet...
Special_K
Premium Member
Premium Member

Iedere maand volumeblokjes kopen kost ook geld hé.
Trouwens Speedconnect is nog altijd goedkoper dan Turbonet XL
BTW heb voor mijn TN aansluiting indertijd ook nog 12000 ballen betaald :-(
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik zie dat snelheid voldoende is voor jou bij Expressnet. 45 euro versus 75 euro, op een jaar heb je dat zeker terug verdiend voor Speedconnect te nemen.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

als hij op redelijke afstand ligt, zou ik gewoon adsl2+ aanraden.
promotype
Starter
Starter

In de tijd allemaal al afgewogen, en Telenet was gewoon het meest hassle-free. Zat ook te ver van de meeste centrales etc. en nu krijg ik met die shake aanbieding nog hd-kanalen pakket enzo bij (we hebben de hd-recorder al).

Het is ne no-brainer voor mij, het enige wat ik me afvroeg is waarom ze in die aankoopstappen die installatie vermelden, wanneer ik upgrade van expressnet. Het liefst van al zou ik natuurlijk geen installaties meer hebben, de initiele installatie was nog maar een jaar geleden, dus ik verwacht geen hardware upgrades, maar ik wou het hier even bevestigd zien :)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Toen er recent de introductie was van de Shake+ abonnementen wou ik kunnen genieten van de hogere uploadsnelheid en heb dat ook online proberen doen via Mijn Telenet en ondanks dat ik bekend ben bij Telenet (anders zou ik geen "Mijn Telenet" hebben) werd me toch allerlei informatie gevraagd zoals leveringsadres, enz...

Uiteindelijk een telefoontje gedaan naar de klantendienst en de "bestelling" was binnen een paar minuten afgerond.
Je hebt inderdaad geen andere hardware nodig.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”