cadeautjes voor belgacom klanten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
enkel ernaar toe surfen verbruik je meer -.-lucky99 schreef:Best snel gaan kijken op de belgacom webside , alle reeds bestaande klanten krijgen een klein cadeautje gratis aangeboden.
Zoals het door mij gekozen 10MB download volume pack voor augustus.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Opsomming van de voorgestelde kado's? Kwestie om te zien of het de moeite is dat ik er een facuur voor oprakel...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Badjas, koffiekoeken, krantje, DeLorean,... just kidding.Goztow schreef:Opsomming van de voorgestelde kado's? Kwestie om te zien of het de moeite is dat ik er een facuur voor oprakel...
Ik geraak er niet meer op, waarschijnlijk omdat ik al gekozen heb. Maar dus 10GB zoals al gezegd, ik heb gekozen voor 40 fotoprints van extrafilm, die 2 stonden in het midden in de rubriek internet. Rechts in de rubriek bgctv stonden 5 euro voor een film on-demand of 8 euro voor een voetbalmatch. En links stond de rubriek telefonie: 60 belminuten of 1 maand gratis comfortdiensten. Heb dit allemaal uit het hoofd gedaan, niet verantwoordelijk voor fouten.
En als je niets moet hebben, dan mag je mij de fotocode emailen aub. Ik ben voor een sportclub (vzw met weinig middelen) een fotoboek aan het maken. TIA
Diegenen die dat extra volume maandelijks nodig zouden hebben zitten waarschijnlijk al lang niet meer bij BGC, de anderen hebben het waarschijnlijk ook deze maand niet nodig. Bovendien zullen de meesten (die nog niet met vakantie zijn) met dit prachtige weer ook wel leukere dingen te doen hebben dan hun 10 GB (!!) zitten op te leechenZeRoC schreef:euhm... het is wel 10GIG !! en niet 10MB...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Die 10GB is zoals elk volume pack overdraagbaar naar de volgende maand(en). Kan altijd handig zijn. Bedankt voor de tip!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Bedankt lucky99 voor je bijdrage en bedankt Kenw00t voor het plaatsen van de juiste link.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Was het niet zo:Maglor schreef:Die 10GB is zoals elk volume pack overdraagbaar naar de volgende maand(en). Kan altijd handig zijn. Bedankt voor de tip!
je hebt Go (25 GB) en in maand juli bestel je twee volumepakken (10 GB) = 35 GB, je verbruikt 30 GB -> je hebt 5 GB over van je volumepack.
In maand augustus heb je dus je basisvolume (25 GB) + 5 GB van de vorige volumepack = 30 GB. Indien je die maand 10 GB verbruikt, heb je niets meer over voor de maand september. Want je volumepack van de maand juli is opgebruikt. Je volumepack is overdraagbaar, maar vanaf je aan een nieuwe maand begint, gebruik je eerst het volume van dat pack en dan pas het inbegrepen volume.
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
heb juist mijn 60min gekozen ; bedankt lucky99 voor de info.
Zouden ze toch naar het klagen van de klanten luisteren (als het er maar genoeg zijn)?
Zouden ze toch naar het klagen van de klanten luisteren (als het er maar genoeg zijn)?
-
- Erelid
Wat is het nu, €5 of €10?a3ke schreef:I chose the steady 5 € korting op men factuur van 10 €/maand
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Hangt sterk af van het type abonnement je hebt denk ik. Ik heb ook al een afbeelding zien passeren van een 2GB volume pack. Zal wel voor de lichtere gebruikers zijn.Lord Utopia schreef:Wat is het nu, €5 of €10?a3ke schreef:I chose the steady 5 € korting op men factuur van 10 €/maand
Zolang de voorraad strekt zeker? Ze hebben er in totaal 500.000.Goztow schreef:Tot hoelang kan je intekenen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Inderdaad.TomG schreef:Ik dacht dat het extra volume altijd maar pas gebruikt wordt zodra het basisvolume op is. Ook indien het om een reeds overgedragen volume gaat.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
ook al heb je discovery kan je korting krijgen
Voordeelpack Slimme Diensten (tweede oproep, oproepen laten doorschakelen) gratis gedurende 1 maand
er zijn nog
14.802 geschenken
OF
Ik kies voor dit voordeel:In augustus In september
€ 5 korting op uw abonnementsgeld
er zijn nog
1.224 geschenken
Internet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Zijn daar aankoopverplichting bij?
Ik heb momenteel enkel een Classic Line (+Happy Time na 17u) bij Belgacom en Internet ergens anders.
Ik zou voor de uitbreiding gaan van Happy Time (=24u/24u).
Verlengen ze uw abonnement automatisch?
Ik heb momenteel enkel een Classic Line (+Happy Time na 17u) bij Belgacom en Internet ergens anders.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Neen er zitten geen addertjes onder het gras. Deze keer is het een puur geschenk.driesve schreef:Zijn daar aankoopverplichting bij?
-
- Starter
Hallo,
Sorry, maar wat stelt dat download pakket eigenlijk voor?
Via mijn ADSL Go abonnement kan ik 10 gratis nummers downloaden.
Heeft dit hiermee iets te maken?
Alvast bedankt.
Sorry, maar wat stelt dat download pakket eigenlijk voor?
Via mijn ADSL Go abonnement kan ik 10 gratis nummers downloaden.
Heeft dit hiermee iets te maken?
Alvast bedankt.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Het is een volumepack, zijnde een verhoging van je downloadvolume van 25 GB naar 35 GB voor je op smallband belandt.
Bij deze ook m'n 10 GB extra aangevraagd.
Bij deze ook m'n 10 GB extra aangevraagd.
-
- Starter
Dus dat heeft niets te maken met extra gratis downloads?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Niet die Belgacom uit de iTunes Store aanbiedt, nee. Uiteraard kan 10 GB wel zo'n 2500 liedjes downloaden betekenen via andere wegen (die niet allemaal legaal of illegaal zijn).
-
- Erelid
Ja, Telenet kan dat. Bij Telenet kan je een volledige game downloaden in 1,5 minuten met TurboNet.liger schreef:zijn er echt al mensen die GB's al kunnen uitdrukken in mp3, jpegs en avi's?
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik ben eens gaan kijken in e-service . En inderdaad een extra volume gekregen.Echter het is maar 5 ipv de beloofde 10 . Gisteren nog deze mail ontvangen:
"Geachte mevrouw,
Geachte heer,
Belgacom heeft het genoegen u te bevestigen dat uw gratis volume pack van 10 GB, binnen de 30 min. na ontvangst van deze e-mail, zal worden toegekend. Dit in het kader van de ‘Belgacom bedankt u’-actie.
Om dit internetvolume te activeren, dient u uw huidige verbinding te onderbreken en daarna opnieuw te verbinden. Het volume pack van 10 GB zal toegevoegd worden aan de maandelijkse volumelimiet van uw internet abonnement."
Rare manier om iemand te bedanken,maar ja veel beloven en weinig geven doet de ..........in vreugde leven.
"Geachte mevrouw,
Geachte heer,
Belgacom heeft het genoegen u te bevestigen dat uw gratis volume pack van 10 GB, binnen de 30 min. na ontvangst van deze e-mail, zal worden toegekend. Dit in het kader van de ‘Belgacom bedankt u’-actie.
Om dit internetvolume te activeren, dient u uw huidige verbinding te onderbreken en daarna opnieuw te verbinden. Het volume pack van 10 GB zal toegevoegd worden aan de maandelijkse volumelimiet van uw internet abonnement."
Rare manier om iemand te bedanken,maar ja veel beloven en weinig geven doet de ..........in vreugde leven.
-
- Elite Poster
Ben je zeker dat je goed gekeken hebt ?frodo schreef:Ik ben eens gaan kijken in e-service . En inderdaad een extra volume gekregen.Echter het is maar 5 ipv de beloofde 10 .
Bij mij staat er enerzijds "Gebruikt volume voor het lopende Volume Pack 0 GB van de beschikbare 5 GB (5 GB overblijvend). ", en daaronder ook nog deze tekst "Bovendien heeft u nog recht op 1 niet gebruikt(e) Volume Pack(s)."... tesamen dus 2 volume packs
If you can't beat them, confuse them.
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 16 keer
Inderdaad,ben weer te rap geweest.CueBoy schreef:Ben je zeker dat je goed gekeken hebt ?frodo schreef:Ik ben eens gaan kijken in e-service . En inderdaad een extra volume gekregen.Echter het is maar 5 ipv de beloofde 10 .
Bij mij staat er enerzijds "Gebruikt volume voor het lopende Volume Pack 0 GB van de beschikbare 5 GB (5 GB overblijvend). ", en daaronder ook nog deze tekst "Bovendien heeft u nog recht op 1 niet gebruikt(e) Volume Pack(s)."... tesamen dus 2 volume packs