Gisteren tot een vervelende conclusie gekomen dat de HD Digicorder thuis geen EPG meer toont (netwerkprobleem, neem contact op met de klantendienst). Ook de reclamebanners voor films in de menu's verschijnen niet meer.
Netwerkprobleem zou best kunnen, we hebben helemaal geen modem en bijhorende ellende. Met andere woorden: het is DTV, geen iDTV. Maar is daar sinds gisteren iets aan veranderd? Gevolg is ook dat we niet meer kunnen opnemen.
Bij het zappen wordt nochtans wél het actieve programma onderaan in beeld getoond met hoe ver dit reeds gevorderd is.
De EPG op de televisie zelf is ook niet meer volledig; bij veel zenders staat er 'Geen programma-informatie beschikbaar' (bij VTM, VT4, Jim, ... maar bij de VRT-zenders en andere wél geëncrypteerde zenders dan weer wél).
Heeft telenet weer iets nieuws onmogelijk gemaakt? Of heeft de kuisvrouw ergens een kabeltje aangeraakt waardoor signaal niet meer volledig binnenkomt?
Kan iemand dit voor mij verifiëren? Ik had verwacht dat, mocht dit inderdaad aangepast zijn, ik hier, op TIK of op twitter er wel iets over gelezen zou hebben ...
Telenet DTV zonder modem: Geen EPG meer?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik had 'm al eens zonder stroom gezet, maar ik was misschien niet geduldig genoeg daarbij. Zal dadelijk nog eens proberen.
Maar de TV zou daar dan toch nog altijd geen last van mogen hebben? Waarom is die z'n EPG dan onvolledig?
Maar de TV zou daar dan toch nog altijd geen last van mogen hebben? Waarom is die z'n EPG dan onvolledig?
- meon
- Administrator
- Contacteer:
En jawel, de EPG en reclame is terug.
Blijkbaar is dit 'normaal'?
De EPG van de TV (Sony Bravia) is wel nog altijd 'gehandicapped', maja, sinds dat de digicorder er tussen steekt gebruiken we die toch amper (enkel als we snel overzicht willen hebben, en niet traag overzicht)
Blijkbaar is dit 'normaal'?
De EPG van de TV (Sony Bravia) is wel nog altijd 'gehandicapped', maja, sinds dat de digicorder er tussen steekt gebruiken we die toch amper (enkel als we snel overzicht willen hebben, en niet traag overzicht)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Waar en hoe heb je die HD Digicorder kunnen kopen ? Dat intresseerd me ook wel eentje zonder interactiviteit.
Ik heb wel een Sony Bravia met DVB-C, fantastisch beeld op de vrt kanalen, maar weinig digitale kanalen. Ik heb een CI+ slot en netwerk interface, maar het zal nog wel een paar jaar duren voor Telenet ooit een module op de markt brengt.
Ik heb wel een Sony Bravia met DVB-C, fantastisch beeld op de vrt kanalen, maar weinig digitale kanalen. Ik heb een CI+ slot en netwerk interface, maar het zal nog wel een paar jaar duren voor Telenet ooit een module op de markt brengt.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
We huren die. Ben die gaan halen in een winkel en heb nooit een afspraak laten inplannen voor het installeren van die 'extra' dingen. Dat zou betekenen dat we extra stroom moeten aftakken, netwerkkabels van zolder -> woonkamer trekken en nog vanalles waar ik geen zin in heb voor functies die ik toch niet wil gebruiken. Toegegeven, nieuws on demand zou de enige reden zijn om dat wél te doen, maar dat heb ik opgelost via m'n popcorn hour + TVersity.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Misschien had je dat beter wel gedaan... niemand verplicht je (althans nu nog niet, maar met TN weet je nooit) het nadien ook te gebruiken (en bij de installatie kan je het ook testen met een UTP kabel dwars door je huis). Op die manier hebt je tenminste alle hardware staan voor het geval er ooit een probleem is.meon schreef:Ben die gaan halen in een winkel en heb nooit een afspraak laten inplannen voor het installeren van die 'extra' dingen.