Userbase providers lijst: providers N tot Z?

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Woiiftm
Starter Plus
Starter Plus

Welke browser ik ook gebruik, de Userbase Providers lijst (Providers > Internet abonnementen) is beperkt tot Mobistar. Mis ik ergens een button voor het N tot Z gedeelte?

Een forum search zou mij mogelijk het antwoord kunnen geven maar de keywords provider en abonnement kunnen omwile van hun populariteit niet gebruikt worden.
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Lijkt mij inderdaad een interessante suggestie, verplaats het bericht dan ook naar die plek en voeg het toe aan de lijst.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Die lijst is zeker niet up to date... Belgacom zit er zelfs niet bij :O.

Ik had het in het verleden al voorgesteld: een samenwerking met xs.be zou een win-win voor beide initiatieven zijn!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Ik had het in het verleden al voorgesteld: een samenwerking met xs.be zou een win-win voor beide initiatieven zijn!
Gesprekken zijn er geweest en in principe zijn daar niet veel tegenkantingen aan. Maar probleem is beetje de manier om data verdeeld te krijgen. Is beetje technisch probleem :-)
Goztow
userbase crew
userbase crew

<iframe> ? :angel: :angel: Ik ben bereid te helpen een technische oplossing te vinden.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Ehm, probleem bevindt zich eerder in het feit dat de data niet echt netjes gestructureerd is :-)
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik pleit schuldig. 't Is hier indertijd zelfs niet in een database gestoken, maar in includefiles die per provider ne grote multidimensionale array vormen (niet echt een probleem, daar de hoeveelheid data beperkt is).

Soit. Mijn voornemen is er nog steeds om dat naar een database om te zetten en daar bovenop eventueel een soort webservice te schrijven, maar het ontbreekt me gewoon aan voldoende vrije tijd. Misschien tegen de winter, dan vervallen meestal de "gezellige activiteiten" in 't weekend... :mrgreen:
ooh. shiny.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

@cloink Hihi, nu weet je waar 'n tweet-vraag vandaan kwam ;)
Goztow
userbase crew
userbase crew

cloink schreef:Ik pleit schuldig. 't Is hier indertijd zelfs niet in een database gestoken, maar in includefiles die per provider ne grote multidimensionale array vormen (niet echt een probleem, daar de hoeveelheid data beperkt is).

Soit. Mijn voornemen is er nog steeds om dat naar een database om te zetten en daar bovenop eventueel een soort webservice te schrijven, maar het ontbreekt me gewoon aan voldoende vrije tijd. Misschien tegen de winter, dan vervallen meestal de "gezellige activiteiten" in 't weekend... :mrgreen:
Als je alle informatie ter beschikking hebt in een array, dan kan het toch maar een kwestie van minuten zijn om een scriptje te schrijven die ze in een database opneemt?
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”