--Contact gegevens--
Hoofdzetel:
Mobistar
A. Reyerslaan 70
1030 Brussel
Algemene tel:
0495 95 95 00
Website:
http://www.mobistar.be
Helpdesk:
Herlaadkaarten: 5100 met je gsm of naar 0495 95 95 00 vanaf een vast toestel.
Abonnementen: 5000 met je gsm of naar 0495 95 95 00 vanaf een vast toestel.
Internet: 0800/85 700
E-mail: [email protected]
Infodesk:
Mobiel: 0800 35 047
Internet: 0800 85 444
Mobistar opzeggen of aanvragen:
Je kan altijd via http://www.mobistar.be een nieuwe mobiele of adsl aansluiting aanvragen en via deze link kan je de bestelling opvolgen.
Om je abonnement op te zeggen dien je na 12 maanden 1 maand opzeg te respecteren en stuur je best een aangetekend schrijven naar :
Mobistar NV
August Reyerslaan 70
1030 Brussel
of
Mobistar NV
Postbus 950
1140 Brussel
(Mobistar vraagt dit zelf om naar het opgegeven adres te sturen in hun contract pagina 19 linkse kolom juist boven artikel 8.3 en pagina 20 linkse kolom bovenaan.)
In dit schrijven moet het volgende vermeld staan:
*Klantennummer, naam en adres
*Datum van het schrijven
*Dat je wenst geen gebruik meer te maken van hun diensten.
*Handtekening
(voorbeeld vaste telefonie)
(voorbeeld mobiele telefonie)
(voorbeeld adsl)
Hou er rekening mee dat ook je mailadres bij je isp zal verdwijnen na een onbepaalde periode. Dat kan direct zijn, maar ook pas na enkele maanden.
--Technische infobase--
--Enkele weetjes--
* In november 1995 wordt de licentie voor het tweede Belgische GSM-netwerk toegewezen aan Mobistar, opgericht door France Télécom en het Belgische Telindus (ondertussen overgenomen door Belgacom). Zij bouwen een GSM-900-netwerk uit en op 27 augustus 1996 worden de diensten aangeboden aan het publiek. Daarmee wordt het monopolie van Proximus, dochteronderneming van het voormalige staatstelecommunicatiebedrijf Belgacom, doorbroken. Vanaf april 1998 krijgt Mobistar ook concurrentie van KPN Orange (nu BASE), de derde Belgische GSM-operator.
In oktober 1998 vindt een beursgang plaats; France Telecom blijft hoofdaandeelhouder. In mei 2000 koopt France Telecom het Britse Orange en brengt er al zijn mobiele-telefonie-activiteiten in onder, waaronder Mobistar.
Het bedrijf telt zo'n 1.511 (30-06-2008) personeelsleden, "Team Members" genoemd.
Mobistar kreeg in 2005 een Gold en een Grand Effie (de internationale referentie-prijs voor effectieve communicatie).
Mobistar infoBASE
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door PumbaaH 29 jul 2009, 15:46, in totaal 17 gewijzigd.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Weet iemand hoe je Mobistar per mail of webformulier kan contacteren als residentiële klant? Ik heb een vraag die ik niet per telefoon beantwoord wil zien (want dat antwoord gaan ze me toch niet meteen kunnen geven).
Een aanvulling op bovenstaande info, van hun eigen site:
Contacteer ons
Ben je Mobistar-klant en heb je een vraag over je huidige abonnement, je facturen, je herlaadbeurten, of andere …
Bel dan gratis naar onze klantendienst, van maandag tot zaterdag tussen 8 en 20 uur of op zondag tussen 10 en 18.30 uur.
Een aanvulling op bovenstaande info, van hun eigen site:
Contacteer ons
Ben je Mobistar-klant en heb je een vraag over je huidige abonnement, je facturen, je herlaadbeurten, of andere …
Bel dan gratis naar onze klantendienst, van maandag tot zaterdag tussen 8 en 20 uur of op zondag tussen 10 en 18.30 uur.
- Ben je Tempo? Bel naar 5100 met je gsm of naar 0495 95 95 00 vanaf een vast toestel.
- Ben je abonnee? Bel naar 5000 met je gsm of naar 0495 95 95 00 vanaf een vast toestel.
- Ben je adsl-klant: Heb je technische ondersteuning nodig voor adsl? Contacteer ons gratis op 0800/85 700 (van 8 uur tot 22 uur, 6 dagen per week).
- 0800 35 047 voor onze mobiele aanbiedingen
- 0800 85 444 voor onze adsl-aanbiendingen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
de helpdesk voor ADSL: [email protected]
Ze eigenen zich wel 4 werkdagen toe om te antwoorden. En ze wachten blijkbaar altijd tot de laatste dag.
Ze eigenen zich wel 4 werkdagen toe om te antwoorden. En ze wachten blijkbaar altijd tot de laatste dag.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Ik wil er wel even bijvermelden dat deze infobase niet dient om de actuele promoties en/of aanbiedingen te kunnen raadplegen. Om mobistar als klant te contacteren staan alle noodzakelijke gegevens in de infobase. Het is niet de bedoeling dat de infobase te commercieel getint is.meon schreef:Weet iemand hoe je Mobistar per mail of webformulier kan contacteren als residentiële klant? Ik heb een vraag die ik niet per telefoon beantwoord wil zien (want dat antwoord gaan ze me toch niet meteen kunnen geven).
Een aanvulling op bovenstaande info, van hun eigen site:
Contacteer ons
Ben je Mobistar-klant en heb je een vraag over je huidige abonnement, je facturen, je herlaadbeurten, of andere …
Bel dan gratis naar onze klantendienst, van maandag tot zaterdag tussen 8 en 20 uur of op zondag tussen 10 en 18.30 uur.Ben je nog geen Mobistar-klant en wil je inlichtingen over onze tariefaanbiedingen (mobiel of adsl)? Bel dan gratis naar:
- Ben je Tempo? Bel naar 5100 met je gsm of naar 0495 95 95 00 vanaf een vast toestel.
- Ben je abonnee? Bel naar 5000 met je gsm of naar 0495 95 95 00 vanaf een vast toestel.
- Ben je adsl-klant: Heb je technische ondersteuning nodig voor adsl? Contacteer ons gratis op 0800/85 700 (van 8 uur tot 22 uur, 6 dagen per week).
Heb je een onlinebestelling via onze website geplaatst? Om de status van je bestelling te checken of alle andere vragen over je online-aankoop, contacteer ons per mail.
- 0800 35 047 voor onze mobiele aanbiedingen
- 0800 85 444 voor onze adsl-aanbiendingen
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik zie het probleem niet, het is een goede aanvulling m.i. .PumbaaH schreef: Ik wil er wel even bijvermelden dat deze infobase niet dient om de actuele promoties en/of aanbiedingen te kunnen raadplegen. Om mobistar als klant te contacteren staan alle noodzakelijke gegevens in de infobase. Het is niet de bedoeling dat de infobase te commercieel getint is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Een infobase dient in de eerste plaats om mensen snel en eenvoudig van de nodige gegevens te voorzien hoe ze contact kunnen opnemen met de provider als ze problemen hebben en/of hoe ze het makkelijkst hun abo kunnen opzeggen als ze dat wensen. Voor de overige info kunnen de mensen op de site van de provider terecht.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Waarom heb je dan een infobase? Dan kun je even goed voor alle informatie naar de website van Mobistar of een center wijzen.PumbaaH schreef:Een infobase dient in de eerste plaats om mensen snel en eenvoudig van de nodige gegevens te voorzien hoe ze contact kunnen opnemen met de provider als ze problemen hebben en/of hoe ze het makkelijkst hun abo kunnen opzeggen als ze dat wensen. Voor de overige info kunnen de mensen op de site van de provider terecht.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Het e-mail adres van de helpdesk kan je niet vinden op hun website. Alleen een invulformulier. Maar daar kan je geen bijlagen of schermafdrukken in meesturen!
Trouwens het is triestig als je iets zoekt over Mobistar op dit forum.
Zoek maar eens naar 'Mobistar' in 'Overige providers' of 'Voip'. Deze zoekterm wordt steevast geweigerd. En toch komt het nauwelijks voor in die subtopics.
Trouwens het is triestig als je iets zoekt over Mobistar op dit forum.
Zoek maar eens naar 'Mobistar' in 'Overige providers' of 'Voip'. Deze zoekterm wordt steevast geweigerd. En toch komt het nauwelijks voor in die subtopics.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
ik snap eigenlijk het hele probleem niet. alles wat nodig is staat letterlijk in de infobase.
- je hebt de link naar de mobistar website
- je hebt de nummers van de helpdesk
- je hebt de mogelijke adressen van mobistar
- je hebt een voorbeeld brief om op te zeggen
Als mensen een product willen stappen ze gewoon naar een mob center of ze surfen naar de mob website om te kijken en vergelijken. De dommel infobbase en infobase 2 zijn niet anders dan de infobase die je hier ziet behalve dat die uitgebreid is met de modeminstellingen en een link naar de crm of homelink utility en de info van dommel is wel makkelijker te vinden dan bij mobistar.
- je hebt de link naar de mobistar website
- je hebt de nummers van de helpdesk
- je hebt de mogelijke adressen van mobistar
- je hebt een voorbeeld brief om op te zeggen
Als mensen een product willen stappen ze gewoon naar een mob center of ze surfen naar de mob website om te kijken en vergelijken. De dommel infobbase en infobase 2 zijn niet anders dan de infobase die je hier ziet behalve dat die uitgebreid is met de modeminstellingen en een link naar de crm of homelink utility en de info van dommel is wel makkelijker te vinden dan bij mobistar.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini