VDSL2 Bij Scarlet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
De meest concrete informatie die er is : 'deze zomer' (wat uiteraard een rekbaar begrip is)
Een forumgebruiker heeft echter informatie gekregen van DXadsl dat er 'tegen eind volgende week meer duidelijkheid moet zijn over het VDSL2 aanbod bij DXadsl'. Als ik me niet vergis is DXadsl een Scarlet reseller, dus dat zou (met de nadruk op zou) betekenen dat VDSL2 eveneens bij Scarlet zal komen.
Een forumgebruiker heeft echter informatie gekregen van DXadsl dat er 'tegen eind volgende week meer duidelijkheid moet zijn over het VDSL2 aanbod bij DXadsl'. Als ik me niet vergis is DXadsl een Scarlet reseller, dus dat zou (met de nadruk op zou) betekenen dat VDSL2 eveneens bij Scarlet zal komen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik heb juist inlichtingen gevraagd en naar het schijnt gaat iedereen binnenkort op vdsl gezet worden zodat ze 10Mb kunnen garanderen.
Natuurlijk of het klopt weet ik niet maar dat was wat de dame van de helpdesk zei.
Natuurlijk of het klopt weet ik niet maar dat was wat de dame van de helpdesk zei.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat zal wel zijn "iedereen die erom vraagt", ik zie niet in dat ze 200.000 klanten een VDSL2-modem cadeau geven.liger schreef:huh, gaan ze aan iedereen gratis vdsl2 modem geven?
-
- Starter Plus
heh, en vlak voor de overschakeling naar VDSL2 hebben ze me nog geupgrade van 3 naar 6 mbit profiel (na 2 jaar wachttijd + 10 telefoontjes). Tis de moeite.
Hopelijk duurt die VDSL2 overgang niet 10 X zolang als ze beweren.
Hopelijk duurt die VDSL2 overgang niet 10 X zolang als ze beweren.