M'n vader overweegt om BelgacomTV te nemen en wil zijn dvdrecorder blijven gebruiken.
Is het mogelijk om een dvdrecorder aan te sluiten op zo'n digibox?
Welke aansluitingen heeft zo'n digibox?
Zijn er verschillende digiboxen waar rekening mee gehouden moet worden?
Ik heb on his behalf eventjes naar Belgacom gebeld en weet nu weer waarom ik zelf een jaar of 2 geleden weggegaan ben bij Belgacom:
Eerst had ik een vriendelijke dame aan de lijn die me niet kon helpen, maar me wel het nummer van hun technische dienst gaf.
Bij de technische dienst waren ze ronduit onbeschoft en zeiden ze letterlijk "wij zorgen dat de belgacomtv werkt, al de rest is on probleem niet".
Belgacom Digibox aansluiten op dvdrecorder?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het kan... maar bespaar jezelf de ellende... betaal die 2 euro per maand dan ook maar extra.Bobbe schreef:M'n vader overweegt om BelgacomTV te nemen en wil zijn dvdrecorder blijven gebruiken.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Die 2 € betaal je sowieso extra nu: het basispakket is nu 12,5 € en daar zit comfort view al in.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Sorry, zat even met m'n gedacht bij Telenet...Goztow schreef:Die 2 € betaal je sowieso extra nu: het basispakket is nu 12,5 € en daar zit comfort view al in.
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Dag allemaal,
In verband met het probleem dat hier vermeld wordt, verwijs ik jullie graag door naar ons Online helpcenter. Het antwoord op het probleem is daar al gegeven.
http://tinyurl.com/BegacomTV-DVD
Als het antwoord in kwestie niet voldoende zou zijn, nodig ik jullie graag uit te reageren op de discussie die daar gevoerd wordt.
Vriendelijke groet,
Eva
Belgacom-klantendienst
In verband met het probleem dat hier vermeld wordt, verwijs ik jullie graag door naar ons Online helpcenter. Het antwoord op het probleem is daar al gegeven.
http://tinyurl.com/BegacomTV-DVD
Als het antwoord in kwestie niet voldoende zou zijn, nodig ik jullie graag uit te reageren op de discussie die daar gevoerd wordt.
Vriendelijke groet,
Eva
Belgacom-klantendienst
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
niet doen, je uitgaand beeld van de digibox wordt opgenomen, zet je het volume luider (en de volumebalk verschijnt op het scherm) dan wordt dat ook zo opgenomen(als volumebalk). De enige deftige oplossing: satteliettv.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Van waar haal je dat? 'k Heb die 'balk' hier nog nooit gezien hoor. Bij telenet digiTV bestaat die balk inderdaad wel.silencer schreef:niet doen, je uitgaand beeld van de digibox wordt opgenomen, zet je het volume luider (en de volumebalk verschijnt op het scherm) dan wordt dat ook zo opgenomen(als volumebalk).