wie heeft er minder dan 2mbps download ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
tooslow
Plus Member
Plus Member

hey,

Ik zou eens willen weten wie er allemaal minder dan 2 mbps downloadsnelheid heeft ?

En natuurlijk de vraag .. is er iemand die weet of daar ooit wat aan gaat gedaan worden maw gaat belgacom eindelijk eens investeren en eens wat betere kabels leggen ?

Het enige alternatief is telenet maar ja daar betaal je 2x meer voor minder ... .
Special_K
Premium Member
Premium Member

Meestal heeft het veel minder met de kabel te maken dan met de afstand tot de centrale.
Heb je al eens nagekeken of je niet aansluitbaar bent op VDSL2?
Afbeelding
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Ik heb exact 2Mbps down, 512Kbps up.
Ik kan Belgacom hierover niet aanspreken, want ik weet dat het aan de binnenbekabeling ligt.
Toen ik er ging wonen, was 1,1Mbps nog 'de standaard', maar na een mailtje van Belgacom dat ik gratis op 3,3Mbps ging gezet worden, was het over-en-uit. Na telefonisch contact hebben ze mij dan op 2,2Mbps gezet (doen ze niet vaak, zeiden ze zelf) en draait alles stabiel.
Na mijn overstap naar EDPNet (nog geen seconde beklaagd) sync ik op 2Mbps.
Computer(k)nul
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

tooslow schreef:Het enige alternatief is telenet maar ja daar betaal je 2x meer voor minder ... .
Het is maar wat je belangrijk vindt. Bij Telenet geen gekul dat je minder dan 2MBps surft.
Qbe
Plus Member
Plus Member

2.5 Mbps (als het mee zit). Het profiel staat op 3.3 Mbps.

Laden van een willekeurige website (met een beetje er iets opstaan) , duurt 16 sec voor het geheel geladen is . Het word echt tijd dat België investeert in een goedkoper en sneller netwerk.
Laatst gewijzigd door Qbe 17 jul 2009, 16:17, in totaal 1 gewijzigd.
LaundroMat
Pro Member
Pro Member

Special_K schreef:Meestal heeft het veel minder met de kabel te maken dan met de afstand tot de centrale.
Heb je al eens nagekeken of je niet aansluitbaar bent op VDSL2?
Bij mij staan daar enkel adsl/adsl2+ aanbiedingen na het invullen van mijn telefoonnummer. Betekent dit dat ik niet zou aansluitbaar zijn op VDSL2?
Special_K
Premium Member
Premium Member

Als er geen speedconnect tussen staat dan ben je inderdaad niet aansluitbaar op VDSL2.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”