[Te Koop] Recente PC onderdelen

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Staat ook te koop op Loveno, Tones en 9lives. Zal de thread up-to-date houden met informatie van die forums.

De onderdelen zijn van eind 2008 en begin 2009. Ik doe pas alles weg zodra ik een koper voor elk onderdeel heb (ik vermoed dat de verkoop snel zal gaan). Overal zit nog garantie op.

Alles zit er nog bij, CDs, handleidingen en originele doosje. Alles is bij Tones aangekocht. Op aanvraag zal ik screenshot geven van de aankoop bij Tones.

Geen enkel product is ooit geoverclocked en het geheel systeem is altijd op een surge protector aangesloten geweest. Alle producten zijn in zeer goede staat. Mijn iTrader profile.

Woon in Zonhoven. Als extra, wie onderdelen komt afhalen bij aankoop mag gratis een (of beiden indien er maar 1 persoon komt afhalen) ingekaderde Valve poster meepakken. Ik krijg die dingen echt niet verkocht, en moet het echt niet meer hebben (geef ze liever weg dan dat ik ze moet weggooien). Zie hier voor informatie.

MSI R4870X2-T2D2G-OC 2048MB GDDR5 PCI EXPRESS (product pagina)
Aangekocht tegen 459,00 euro, doe het weg voor een beginprijs van 375 euro (incl.), of 367 euro (excl.).
Gemiddelde winkelprijs: 450 euro (link)
Koper: nog niemand

CREATIVE 70SB088600001 X-FI TITANIUM FATAL1TY PROFESSIONAL RETAIL PCI EXPRESS 1X-KAART (product pagina)
Aangekocht tegen 131,00 euro, doe het weg voor beginprijs van 85 euro (incl.), of 80 euro (excl.).
Winkelprijs: 131,00 euro (link)
Koper: nog niemand

INTEL CORE 2 DUO E8500 45NM 3.16 SOCKET 775 (product pagina)
Aangekocht tegen 179,90 euro, doe het weg voor beginprijs van 135 euro (incl.), of 130 (excl.).
Winkelprijs: 179,00 euro (link)
Koper: nog niemand

XILENCE 1000W SILENCE POWER SUPPLY MODULAR GAMING EDITION (product pagina)
Aangekocht tegen 169,00 euro, doe het weg voor beginprijs van 115 euro (incl.), of 110 euro (excl.).
Belangrijke vermelding: een van de kabels voor een SATA harde schijf te voorzien van stroom heeft een afgebroken klepje. Aangezien dit een modulair systeem is, is het niet zo een groot probleem, er is ook nog altijd de garantie indien het echt een te groot probleem is.
Gemiddelde winkelprijs: onbekend
Koper: nog niemand

GIGABYTE GA-EP45-DS3 SOCKET 775 INTEL® P45 (product pagina)
Aangekocht tegen 114,90 euro, doe het weg voor beginprijs van 75 euro (incl.), of 70 euro (excl.).
Vermelding: heeft meeste recent BIOS (en werkt daar probleemloos op)
Gemiddelde winkelprijs: 121,00 euro (link)
Koper: nog niemand

OCZ OCZ2RPR10664GK 4096MB KIT (2X2048MB) 1066MHZ REAPER HPC EDITION DUAL CHANNEL SERIES (product pagina)
Aangekocht tegen 114,90 euro, doe het weg voor beginprijs van 40 euro (incl.), of 35 euro (excl.).
Gemiddelde winkelprijs: 69,00 euro (link)
Koper: Gewoonjve (35 euro excl.) (Tones)

ANTEC P182 BLACK PERFORMANCE CASE (product pagina)
Aangekocht tegen 119,90 euro, doe het weg voor beginprijs van 70 euro (excl.).
Gemiddelde winkelprijs: 132,00 euro (link)
Koper: Gewoonjve (65 euro excl.) (Tones)

WESTERN DIGITAL 150GB 16MB SATA300 10000RPM VELOCIRAPTOR (product pagina)
Aangekocht tegen 189,90 euro, doe het weg voor beginprijs van 135 euro (incl.), of 130 euro (excl.).
Winkelprijs: 179,00 euro (link)
Koper: nog niemand

---------------------------------------------------------------------------

Deze producten zijn bij Loveno aangekocht. Garantie zit er niet meer op. Originele doos van keyboard zit er niet bij, voor de rest, documentatie en CDs wel.

Logitech G15 Keyboard (Blue Backlight Edition) US QWERTY (product pagina)
Doe het weg voor beginprijs van 35 euro (incl.), of 30 euro (excl.).
Winkelprijs: 90 euro (link)
Koper: nog niemand
De product pagina en de winkelpagine geven de 2007 versie weer. Deze is zo goed als hetzelfde buiten dat deze minder macro knoppen heeft (volgens Wikipedia zodat deze in een keyboard mount zou passen) en dat deze rode kleuren heeft inplaats van blauwe.

Logitech MX518 Mouse (product pagina)
Doe het weg voor beginprijs van 20 euro (incl.), of 15 euro (excl.).
Winkelprijs: 39 euro (link)
Koper: -Spacid- (15 euro incl.) (9lives)

---------------------------------------------------------------------------

Producten die ik mogelijk ook nog ga weg doen:
STEELSERIES AUDIO SIBERIA NECKBAND HEADSET (product pagina)
Moet nog terugkomen van de garantie, ik vermoed dat ik een geheel nieuwe zal krijgen, aangekocht tegen 79 euro, zal deze waarschijnlijk weg doen tegen ongeveer 60 euro (incl.) als deze volledig nieuwe terug komt.
Winkelprijs: 79,00 euro (link)

BenQ FP241VW (product pagina)
Heb deze bij TM-Solutions aangekocht ergens rond april 2007 voor ongeveer 900 euro. Doos en alles zit er nog bij, denk dat ik deze misschien tegen 400 euro zou weg doen, maar ben nog niet zeker. Indien de prijs te laag zou zijn hou ik hem liever.
Dit model is niet meer verkrijgbaar in de winkels.

Modedit : 2de overtreding : geen tag gebruikt (tag geplaatst)
Laatst gewijzigd door FredWP 16 jul 2009, 13:55, in totaal 1 gewijzigd.
:3
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Update:
- Gewoonjve heeft op Tones 35 euro geboden op het geheugen en 65 euro op de kast (excl.)

(vanaf nu zal ik alleen maar op het einde van de dag deze updates geven, maar de updates worden direct toegepast op de eerste post)
:3
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Aangezien ik mijn post niet meer kan wijzigen, gelieve up-to-date te houden op deze threads:
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php ... 6&p=837080
http://www.9lives.be/forum/b-s-hardware ... r-etc.html

Zal wel nog altijd updates posten op het einde van de dag.
:3
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”