nieuwe shake abonnementen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Avenger 2.0 schreef:Ik heb de indruk dat ipv de abonnementen gratis mee te laten evolueren met de tijd, ze voor elke upgrade een prijsverhoging moeten zien. Zou me niet verwonderen als we binnen een half jaar weer een duurdere Shake++ zien...


Voor niets gaat de zon niet op in Mechelen hé... je zou ze ondertussen beter moeten kennen !
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

Voor de huidige abbonees verandert er toch niets van maandelijkse prijs, of heb ik het T.net bericht verkeerd gelezen? Toch maar "schau" als we opeens moeten bijbetalen voor die 15Gb increase (thuis diamond).
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Vanmorgen een aankoopbevestiging van 5 EUR gekregen voor een HD XL pack.
Onmiddellijk de klantendienst gebeld en gezegd dat ik het hier niet mee eens was.

Ik heb een Turbo XL shake (Turbonet + HD TV) en wou de 2 EUR (70 EUR i.p.v. 68 EUR) bijbetalen voor de hogere upload maar geen 5 EUR.
Er wordt zeer slecht gecommuniceerd en het is niet echt duidelijk waar je nu precies recht op hebt als bestaande klant.
Bijlagen
Telenet_AankoopHDXL.JPG
(10.05 KiB) 1923 keer gedownload
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Wel ipv 0.9mbit haal ik nu dus maar 1.11mbit.
waarom kunnen ze bij telenet toch eens niet geven wat ze adverteren namelijk de volle 1.25mbit of teminste er dicht bij !!
1.11mbit vind ik namelijk nogal veraf van de specs hoor.

Zit met een Turbonet XL shake en telefonie.
Digitale tv brol komt er niet in hier dankzij de wereld van satelliet TV :)

Afbeelding
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Afbeelding

Vage toestanden die speedtests
Laatst gewijzigd door xedion 08 jul 2009, 17:43, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

SantaSCSI schreef:Voor de huidige abbonees verandert er toch niets van maandelijkse prijs, of heb ik het T.net bericht verkeerd gelezen? Toch maar "schau" als we opeens moeten bijbetalen voor die 15Gb increase (thuis diamond).

Je moet niets, je kan je huidige diamonshake behouden.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

De funnyshake is alleen maar duurder geworden precies. geen verhoging van downloadsnelheid en geen limietverhoging.
Vind ik maar zwak om 5 euro meer te vragen voor gewoon die 4 extra zenders.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

metal schreef:De funnyshake is alleen maar duurder geworden precies. geen verhoging van downloadsnelheid en geen limietverhoging.
Vind ik maar zwak om 5 euro meer te vragen voor gewoon die 4 extra zenders.

Dan kan je toch een zwaardere shake nemen eh, je kan niet willen dat je voor 45€ alles hebt in die FunkyShake.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Patje schreef:
metal schreef:De funnyshake is alleen maar duurder geworden precies. geen verhoging van downloadsnelheid en geen limietverhoging.
Vind ik maar zwak om 5 euro meer te vragen voor gewoon die 4 extra zenders.

Dan kan je toch een zwaardere shake nemen eh, je kan niet willen dat je voor 45€ alles hebt in die FunkyShake.

Nog meer betalen? Goed zot. :D
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Heeft er iemand toevallig zijn activatiekosten kwijtgescholden gekregen en zoja bij welk abonnement?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Patje schreef:
metal schreef:De funnyshake is alleen maar duurder geworden precies. geen verhoging van downloadsnelheid en geen limietverhoging.
Vind ik maar zwak om 5 euro meer te vragen voor gewoon die 4 extra zenders.

Dan kan je toch een zwaardere shake nemen eh, je kan niet willen dat je voor 45€ alles hebt in die FunkyShake.

ik denk dat het hem gaat over het feit dat het een prijsverhoging zonder "reden" is en niet dat er zo weinig inzit
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Idd ik denk dat er maar weinigen hun Goldshake abo spontaan gaan upgraden naar een Goldshake+:

Goldshake => Goldshake+ : + € 5 voor 4 HD zenders :-(

Diamondshake => Diamondshake+ : + € 1 voor 4 HD zenders, 15 GB traffiek en 1 Mbps upload :-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik ben van de diamond shake naar de diamond shake + gegaan deze week .
In mijn gewone diamond shake had ik al wel die extra 15 gb en 1 mbps gekregen , maar ben dan toch maar naar een + overgestapt aangezien ik nu maar 1 euro extra moet betalen (van 58 euro naar 59 euro ) , en krijg er wel 4 extra Hd zenders bij .
Het enige mindere is nu wel dat ik terug een nieuw contract van 1 jaar heb moeten aangaan > Maar zolang alles vlot gaat zullen we maar niet klagen . :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Special_K schreef:Goldshake => Goldshake+ : + € 5 voor 4 HD zenders :-(


Wat velen blijkbaar niet blijken te snappen is dat TV kijken op enkele jaren tijd van zo'n 11 euro per maand naar 24 euro per maand (13 euro abbo, 6 euro decoder, 5 euro HD) is gegaan, en het enige dat je hebt is een handjevol HD programma's.

Toch mooi gedaan van Telenet... de klanten 118% meer laten betalen, en ze hebben het amper door :evil:
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

r2504 schreef:
Special_K schreef:Goldshake => Goldshake+ : + € 5 voor 4 HD zenders :-(


Wat velen blijkbaar niet blijken te snappen is dat TV kijken op enkele jaren tijd van zo'n 11 euro per maand naar 24 euro per maand (13 euro abbo, 6 euro decoder, 5 euro HD) is gegaan, en het enige dat je hebt is een handjevol HD programma's.

Toch mooi gedaan van Telenet... de klanten 118% meer laten betalen, en ze hebben het amper door :evil:

wrom vergelijk je met HD aanbieding?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

liger schreef:wrom vergelijk je met HD aanbieding?


Omdat je als nieuwe klant bij Telenet enkel nog de "plus" Shakes kan nemen (ongeacht of je nu interesse hebt in HD of niet)... de normale Shakes bestaan niet meer.
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

Intussen heb ik ff de telemeter gechecked en zitten we ook op 45Gb (diamond). K heb mijn ouders alsnog aangeraden de facturen voor deze/volgende maand goed te controleren.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

r2504 schreef:
liger schreef:wrom vergelijk je met HD aanbieding?


Omdat je als nieuwe klant bij Telenet enkel nog de "plus" Shakes kan nemen (ongeacht of je nu interesse hebt in HD of niet)... de normale Shakes bestaan niet meer.

je was bezig over TV, tv kan je nog altijd voor "lage" prijs verkrijgen
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Voor de mensen die overgeschakeld zijn van een shake naar een shake+ voor de extra snelheid of volume heb ik toch wel teleurstellend nieuws.

De meer prijs van de shakes (+) zijn enkel voor de 4 extra HD kanalen (of gewone prijsverhoging).

De volume en snelheids verhoging voor betreffende abonnementen zijn op de basisabonnementen (Expressnet XL en TurboNet XL) en worden dus ook automatisch toegepast op de oude shakes (zonder extra te betalen).

In de shakes met digitale tv betaal je dus vanaf nu tot €5 meer enkel voor die extra HD kanalen.
Bij de twee goedkoopste shakes (internet + telefonie) is dit gewoon een prijsverhoging van €3!
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Zoals ik reeds zei had ik ook de snekheidsverhoging gevraagd en hebben ze mij een HD XL pack aangesmeerd.
Gewoon HD XL pack opgezegd maar de snelheid blijft behouden.
Zelfs de snelheden voor de "losse" internet abonnementen zijn omhoog gegaan.
Astralon schreef:Vanmorgen een aankoopbevestiging van 5 EUR gekregen voor een HD XL pack.
Onmiddellijk de klantendienst gebeld en gezegd dat ik het hier niet mee eens was.

Ik heb een Turbo XL shake (Turbonet + HD TV) en wou de 2 EUR (70 EUR i.p.v. 68 EUR) bijbetalen voor de hogere upload maar geen 5 EUR.
Er wordt zeer slecht gecommuniceerd en het is niet echt duidelijk waar je nu precies recht op hebt als bestaande klant.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Mijn Shake is niet veranderd van prijs (52€) en heb zowel extra volume bijgekregen (45GB) en extra upload (1Mbps) :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Patje schreef:Mijn Shake is niet veranderd van prijs (52€) en heb zowel extra volume bijgekregen (45GB) en extra upload (1Mbps) :wink:


Zou er nog aan schelen. Overal worden de prijzen goedkoper en de snelheden beter, maar in belgie is het een beetje de omgekeerde wereld. Nieuwe klanten of mensen die de extra paar HD zenders willen kunnen maar weer extra geld ophoesten.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Ik heb Turbonet XL in shake met digi-tv / telefoon. ( sinds 2 maand ofzo )

Die 4 extra hd kanalen geen beeld tot nu toe .. of moet ik expliciet vragen voor een + ... de prijs is dezelfde gebleven toch .

Zit wel in ex-indi zone .
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Avenger 2.0 schreef:
Patje schreef:Mijn Shake is niet veranderd van prijs (52€) en heb zowel extra volume bijgekregen (45GB) en extra upload (1Mbps) :wink:


Zou er nog aan schelen. Overal worden de prijzen goedkoper en de snelheden beter, maar in belgie is het een beetje de omgekeerde wereld. Nieuwe klanten of mensen die de extra paar HD zenders willen kunnen maar weer extra geld ophoesten.


Welkom in het land waar meneer Q zegt iets te willen doen, maar als een echte liberaal betaamt niets doet voor de consument en enkel aan de bedrijven denkt. Veel bla bla en nooit boem boem.

Schandalig dat ze de prijzen verder opslaan, en heel veel consumenten die dit normaal vinden om meer te gaan betalen en zomaar overschakelen naar een +. :bang:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Muziekbos schreef:Schandalig dat ze de prijzen verder opslaan, en heel veel consumenten die dit normaal vinden om meer te gaan betalen en zomaar overschakelen naar een +. :bang:


Inderdaad, en zo geeft men TN het signaal dat het best OK is, en ze bij het volgende handje vol HD zenders (de Nederlandse omroepen misschien ?) nogmaals mogen langskomen voor enkele euro's. Misschien noemt men het dan wel Super Shake !

En dan zijn we verbaast dat het kabelabonnement op enkele jaren reeds meer als dubbel zoveel kost :roll:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Muziekbos schreef:Schandalig dat ze de prijzen verder opslaan, en heel veel consumenten die dit normaal vinden om meer te gaan betalen en zomaar overschakelen naar een +. :bang:


Als je het over de smartshake hebt, die was vroeger best wel laag (in de markt) geprijsd voor hetgeen je kreeg. Als je wat rondkijkt, zitten ze daar nóg niet slecht mee.

Die HD is toch pure uitmelkerij. En zolang er klanten aan die uier tappen, zolang zullen er uiers zijn.
eljefke
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 mei 2008, 18:36

ALs Turbonet XL Shake klant. Accepteer ik dit gewoonweg NIET! Heb ook zojuist mijn klacht ingediend bij Telenet. Hoe kan het nu dat ik het duurste abbo heb en extra moet bijbetalen voor dat HD pakket? Onacceptabel!!
Ik hoop echt dat er nog iets gaat gedaan worden aan het duurste abbo want dit is echt niet meer de moeite om die 18 euro extra te betalen. Het enige belangrijke verschil zit hem in de 55 gb die ik meer kan downloaden/uploaden.
Ik voel mij weeral benadeeld hierin door telenet!
polram
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 feb 2009, 11:30

Ik ben zonet geupgradet van shake turbo xl naar +turbo XL, moet geen activatie betalen, enkel een nieuw jaarabonnement wat logisch is. Meer voor dezelfde prijs is toch niet slecht. Al mijn PC onderdelen kosten nog altijd evenveel, maar zijn telkens beter!
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

polram schreef:Ik ben zonet geupgradet van shake turbo xl naar +turbo XL, moet geen activatie betalen, enkel een nieuw jaarabonnement wat logisch is. Meer voor dezelfde prijs is toch niet slecht. Al mijn PC onderdelen kosten nog altijd evenveel, maar zijn telkens beter!


Voor zover ik weet was het 68€ en nu 70€ dus wel meer voor enkele prutpostjes erbij, het feit dat je dan bij het "aanpassen" van je shake terug voor een jaar vastzit is geen onbelangrijk detail.

Als men dit goed uitmelkt dan kunnen ze elke 4 a 6 maanden enkele zendertjes erbij gooien een eurootje erbij en een jaartje langer en dat is dan goed?

Persoonlijk vind ik dit ook een behoorlijk slechte manier van klanten binding, naar de klant toe.

En laat ons nu een kat een kat noemen 70€ is nu niet meteen kattepis hé. ;)

Nee dit vind ik geen aanvaardbare manier van handelen.
Afbeelding
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Die HD kanalen zijn aantrekkelijk omdat ze de normale kanalen te weinig kwaliteit meegeven. Hun business draait op visuele media, maar het ontbreekt hen (en Belgacom) blijkbaar aan fierheid om zelf een minimumkwaliteit te hanteren. Dit soort van artificiëel kwaliteitsverschil is gewoon boerenbedrog - het verbaast me dat ze nog geen echte pakskes lucht verkopen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

cptKangaroo schreef:Die HD kanalen zijn aantrekkelijk


Volgens recente berichten op Digitalcafe.be is Sundance HD amper Youtube niveau... en daar betaal je dan extra voor :roll:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

r2504 schreef:
cptKangaroo schreef:Die HD kanalen zijn aantrekkelijk


Volgens recente berichten op Digitalcafe.be is Sundance HD amper Youtube niveau... en daar betaal je dan extra voor :roll:

[Afbeelding Post made via mobile device ]

youtube HD is toch goe?
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

cptKangaroo schreef:Die HD kanalen zijn aantrekkelijk omdat ze de normale kanalen te weinig kwaliteit meegeven.
Als dit correct is, dan kunnen de niet-hd kijkers beter terug analoog gaan zien. :???:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

cptKangaroo schreef:Die HD kanalen zijn aantrekkelijk omdat ze de normale kanalen te weinig kwaliteit meegeven. Hun business draait op visuele media, maar het ontbreekt hen (en Belgacom) blijkbaar aan fierheid om zelf een minimumkwaliteit te hanteren. Dit soort van artificiëel kwaliteitsverschil is gewoon boerenbedrog - het verbaast me dat ze nog geen echte pakskes lucht verkopen.


Als de kwaliteit ondermaats is zal je met graagte veel te veel gaan betalen om dan enkele kwaliteit prutszenders in de plaats te krijgen.
Tja, er zijn mensen die nog veel te veel geld over hebben en dit graag over de balk smijten. Telenet ziet die mensen graag want voor hen is dat pure winst kassa kassa.
Mate
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 jul 2005, 16:44

eljefke schreef:ALs Turbonet XL Shake klant. Accepteer ik dit gewoonweg NIET! Heb ook zojuist mijn klacht ingediend bij Telenet. Hoe kan het nu dat ik het duurste abbo heb en extra moet bijbetalen voor dat HD pakket? Onacceptabel!!
Ik hoop echt dat er nog iets gaat gedaan worden aan het duurste abbo want dit is echt niet meer de moeite om die 18 euro extra te betalen. Het enige belangrijke verschil zit hem in de 55 gb die ik meer kan downloaden/uploaden.
Ik voel mij weeral benadeeld hierin door telenet!


als je gewoon even belt zetten ze je zonder extra kost op het + abonnement en krijg je de 4 zenders er dus bij.
shevchenko
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hier nog niets te merken van de uploadverhoging :x
Stroom eens uitgetrokken van modem maar geen verandering.
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

je moet eens op de rode knop drukken :banana:
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
luc.vos
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2009, 16:39

Bij Telenet betaal je nog bij voor je kabel. En levert dat voordelen op ? Wij, van *********, denken van niet : zie *********

Wat krijg je dan bij*********? Ten eerste bespaar je 160 euro per jaar want hebt geen kabelkosten. Verder krijg je *********, snel internet (tot 12 Mbps), gratis vast nationaal bellen (vanaf 16 uur tot 8 uur en in de weekends), gratis mobiel abonnement en digitale TV (van *********), met gratis HD decoder (met harddisk).

En wat betaal je? €50 per maand, alles in. Eenmalige kosten? € 50 voor wifi modem. (ipv € 80).

Voor de rest : enkel wat je verbruikt. Met gratis installatie en activatie. Is iedereen aansluitbaar? Neen, dat nog niet, maar als je aansluitbaar bent, is het altijd op *********, *********. Kijk op ********* of je aansluitbaar bent.

Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen met deze informatie. Meer informatie vind je op *********

Reclame verwijderd
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Wat een reclame......
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

luc.vos schreef:*********



Is inderdaad heel sterk.
Alleen up- en downloadvolume van 30 GB per maand vind ik niet zo fijn.
En net dit maakt dat ik niet ga overschakelen. Heb nu internet van scarlet maar dan zonder limieten.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”