heeft iemand een idee wat voor verbinding dit kan zijn?
de speedtest zei eerst wel dat ze niet konden uitmaken wat de ISP was dus is dit misschien niet juist, maar toch verdomme heel snel!!!
spijtiggenoeg niet bij mij thuis
leve de bib op de univ.
ciao
stephan
ik vlieg!!!
Bah, op school (PIH-Kortrijk) hebben we ook een directe Belnet connectie per glasvezel. Zelfs al zitten der veel mensen op het netwerk, dan haal ik nog met gemak 2 MByte/s. Ik gebruik hetzelf niet zoveel, maar heb wel al gehoord, dat ge tegen 5 MByte/s kunt gaan als der bijna geen mensen meer op school zijn.
Spijtig genoeg kunde u niet riskeren van illegal thingies te downen, aangezien dat ze het netwerk checken he, alles aan de hand van MACs .
Spijtig genoeg kunde u niet riskeren van illegal thingies te downen, aangezien dat ze het netwerk checken he, alles aan de hand van MACs .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
The_Borg schreef:Spijtig genoeg kunde u niet riskeren van illegal thingies te downen, aangezien dat ze het netwerk checken he, alles aan de hand van MACs .
Toen ik 2 jaar geleden nog op 2MCT zat en belnet er pas was in't PIH heb ik daar toch zitten leechen aan 9mb/s (van 100mbit servers uit nederland)
Of nen redhat van ftp.belnet.be zelf, da was constant 12.50mb/s (max van 100mbit) ..
Ook in't OBtje was toen nog belnet (nu is daar adsl), en zaten we daar tijdens alle mogelijk springuren te leechen, van gewone websites met DAP haalde ge easy 3mb/s
was wel tof
en dan kwamen ze met die pokke adsl in't forum & OB, blijkbaar iets teveel bandbreedte verbruikt
ik heb dan nog altijd in de labo's elektronica (interfacing is da nu) & .net nzo zitten leechen andere labo's ware in't Hiepso, dusja, daar wast ook pokke adsl
(en wa is 350kb/s nu als ge anders makkelijk 9mb/s haalt )
Network Engineer @ WirelessBelgie
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Afhankelijk van welke universiteit zou ik idd ook gokken op Belnet.
Op Hogent liggen ze ook met glasvezel naar Belnet toe en daarop kunnen wij ook gemakkelijk 6Mbyte/s van internet naar de lappies krijgen .
Heel handig.
Met groot aantal surfers.. op piekmomenten zakt dat naar 2Mbyte/s, maar véél lager heb ik het nog niet geweten.
Is altijd al zo geweest.. hogescholen en universiteiten hebben middelen en poen voor zulke zaken. Kzou zeggen ergens loont het om te studeren
Op Hogent liggen ze ook met glasvezel naar Belnet toe en daarop kunnen wij ook gemakkelijk 6Mbyte/s van internet naar de lappies krijgen .
Heel handig.
Met groot aantal surfers.. op piekmomenten zakt dat naar 2Mbyte/s, maar véél lager heb ik het nog niet geweten.
Is altijd al zo geweest.. hogescholen en universiteiten hebben middelen en poen voor zulke zaken. Kzou zeggen ergens loont het om te studeren
I love it when a plan comes together!
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Op mijn hogeschool is het maar flauw ze met de downloadspeed. Ik heb gisteren om 17u00 (als de lokalen bijna leeg zijn) es een speedtest gedaan. Ik haalde 142kbyte/s down, maar 2215kByte/s up Dus als ik ooit es iets snel moet doorsturen weet ik waar ik moet zijn Hoe ze die download zo laag krijgen... Joost mag het weten
Cheers
Cheers
Joost hier (jaja , zo heet ik ) ... met linux kan je dat instellen en ik geloof zelfs met netlimiter ook. Met dure routers kan het ook, afin er zijn verschillende mogelijkheden.
Omdat upload bijna niet wordt gebruikt zal dat niet geknepen zijn, maar de download wel, zodat het niet kan gebeuren dat er 10 man aan het leechen is en de rest zn hotmail niet kan checken door de time-outs...
Omdat upload bijna niet wordt gebruikt zal dat niet geknepen zijn, maar de download wel, zodat het niet kan gebeuren dat er 10 man aan het leechen is en de rest zn hotmail niet kan checken door de time-outs...
- flamenca
- Pro Member
- Contacteer:
Mijn hogeschool zit gewoon bij Telenet met als resultaat dat als er te veel volk op zit de server plat gaat (zucht)... en daar heb ik ook eens een speedtest gedaan: 144 Kb down en upload kon niet gemeten worden...
flamenca
flamenca