Meer betalen voor extra surfsnelheid!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Ronald VR
Starter
Starter

Ik heb bij 'mijn scarlet.be' is naar mijn opties bekeken en er is een nogal speciale optie bijgekomen: Extra surfsnelheid (rr123456) 2.04 euro/maand.
Als ik op info druk krijg ik dit: Versnel u uw internetverbinding. Download: 3,3 Mbps / Upload: 384 kbps.
Nu download ik met een 6Mb profiel aan zo'n 5Mbps. Dus als ik zou bijbetalen surf ik aan ...3.3 Mbps. Begrijpe wie begrijpe wil.
Hebben hier ook mensen dat gezien in hun 'mijn scarlet.be' ?
J_v
Starter
Starter

Nee, ik vind er niets van terug.
C1nder
Pro Member
Pro Member

Bij mij is die optie geactiveerd en ik krijg maar 3.3 mbit :( Misschien moet ik die eens afzetten, dan krijg ik ook 6 mbit? :P
Die optie is er trouwens al lang, maar denk niet dat die nog nut heeft.
DoubleD
Plus Member
Plus Member

J_v schreef:Nee, ik vind er niets van terug.
hier ook niet !
Ronald VR
Starter
Starter

Heb ff met scarlet gebelt, en een technieker beweerd dat deze snelheid de verhoging is die bij mijn eigen snelheid bijkomt: dus van 5Mbps naar 8Mbps (zou ik proberen?).
Maar hij zegt ook dat ik beter wacht to augustus-september, dan zou ik een nieuwe modem krijgen die geschikt is om ook digitale TV te ontvangen en dan zou ook mijn snelheid verhogen. Hij wist wel niet of dat een meerprijs zou zijn of niet.
Ga volgende week eens terugbellen. Eens horen of ze dan hetzelfde zeggen.
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik vind het ook niet terug :?
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Als "mijn scarlet" u aanbiedt om te upgraden naar een 3.3mbit verbinding, terwijl je in het "echt" al op een 6mbit profiel zit, dan zit er ergens iets administratief fout ... het systeem denkt dat je op een 1mbit verbinding zit.

Uw verhaal van digitale TV en nieuwe modem en hogere snelheid klopt wel.

Wat een kluns die van de helpdesk :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”