Ik heb sinds een paar dagen een CityConnect plus abo, maar bij het aansluiten van de appart gekochte adsl2+ modem/router werkt het niet.
We gaan alle opties af en beslissen uiteindelijk te bellen, de volgende dag komt iemand van belgacom, en na een uur testen hangt hij een nieuw bakje in de garage waar de lijnen binnenkomen. (6pins tov oude 5pins)
Onze modem erop, instellen en alles werkt.
Maar de modem staat daar erg ongemakkelijk, en moet verplaatst worden naar boven. Als we hem hier aansluiten werkt hij echter niet. Als we de telefoon aansluiten werkt het wel.
Elke telefoon heeft een splitter, maar de modem ontvangt geen singaal (beneden wel nog steeds).
Enige ideën/ervaringen?
Thanks
ADSL probleem
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Dit is geen ISP specifiek probleem dus word verplaatst naar "netwerken" daar het een probleem is met je binnenhuisinstallatie
Mijn gedacht wat er gebeurd is : de BCG tech heeft dommel's adsl op het ander paar gezet in de centrale en hun Teldiensten op het oude paar gelaten
Mijn gedacht wat er gebeurd is : de BCG tech heeft dommel's adsl op het ander paar gezet in de centrale en hun Teldiensten op het oude paar gelaten
The eternal and true pessimist 

- kweezie wabbit
- Plus Member
Waarschijnlijk is dat nieuwe bakje een met ingebouwde splitter zodat op de tf aansluitingen die verder gaan naar de woonkamer bvb geen adsl signaal meer opzit. Rechtstreeks aan het nieuwe bakje kan je nog wel je modem/router aansluiten maar niet meer aan de tf aansluiting in de woonkamer dus.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.