TV vlaanderen zendt momenteel uit zonder encryptie op de volgende kanalen:
- BE -
een
Ketnet/Canvas
VTM
VT4
VIJFtv
2BE
Vitaya
JIM
KANAAL Z
- NL -
NED1
NED2
NED3
RTL4
RTL5
SBS6
RTL7
RTL8
NET5
Veronica/JETIX
Dit wil zeggen dat je deze zonder een abonnement/kaart kunt bekijken, alleen een satontvanger en schotel is nodig.
Het is al sinds vorige week ofzo dat de bovenstaande Vlaamse kanalen openstonden en nu ook de Nederlandse.
Volgens mij is het een promotiestunt voor de campeerders en mensen op vakantie...
TV Vlaanderen Free To Air
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Voor zolang het grapje nog duurt ja.Ofloo schreef:Ik denk dat ik mijn kabel ga opzeggen, .. zelfs vt4 kan je zo bekijken?
zowel C+nl als TVV hebben problemen met hun codering en nieuwe kaarten die geen updates krijgen op verschillende receivers.
doordat er dus veel telefoontjes binnenkomen over die problemen is er beslist om tijdelijk de kanalen open te gooien.
Dit kan nog een week / 2 weken duren eer ze terug op slot gaan.
Maar kan ook zijn dat ze binnen dit en 10 minuten op slot gaan niemand kan daar een zinnig woord over zeggen.
Maar het is zeker GEEN promotie voor campers ect zoals topic starter aangeeft.
En zeg uw kabel niet op Ofloo lol want anders zit je binnen een week ofzo zonder VT4

Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Geef mij dan toch maaar fox of hbo.Ofloo schreef:Ik denk dat ik mijn kabel ga opzeggen, .. zelfs vt4 kan je zo bekijken?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Het is inderdaad zoals opus aangeeft . De niet gecerificeerde , of illigale ontvangers en CI modules ( zoals tvv ze nu noemt ) zorgen voor problemen bij het updaten van de datums op de seca3 kaarten ( datum bleef bij deze toestellen op 01/06/09 staan ) . Nu maar hopen dat de fabrikanten hun software gaan aanpassen , of we zijn met z'n allen op de minderwaardige toestellen van TVV aangewezen .
http://www.tv-vlaanderen.be/na_ontvangstproblemen.asp
http://www.tv-vlaanderen.be/na_ontvangstproblemen.asp
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
hehe die heb ik hier ook op mijn officieel cyfra+ en officieel polsat en offcieel sky italie kaartjessilencer schreef:Geef mij dan toch maaar fox of hbo.Ofloo schreef:Ik denk dat ik mijn kabel ga opzeggen, .. zelfs vt4 kan je zo bekijken?

en verder via de shares tuurlijk.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar