nieuwe shake abonnementen
-
- Pro Member
weet iemand wat de shake + zal inhouden qua volume
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
't Is nog maar twee dagen wachten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
De nieuwe shakes+ staan online. Meer limiet en upload bij de duurdere abonnementen, 4 extra HD zenders, maar ook een duurdere prijs. Vooral de activatiekost van 50 euro is me een doorn in het oog. Als ze dat elk jaar gaan vragen bij een nieuw abonnement wat eigenlijk een gratis update had moeten zijn...
De Goldshake is in zijn Plus uitvoering 10% duurder geworden (€ 55) en dat voor enkel die paar extra kanalen, niet echt interessant dus.
De (maar) €4 duurdere Diamondshake+ is dan plots veel interessanter geworden met 45GB limiet en 1Mbps up.
Blijkbaar wil men zo de Goldshakers stimuleren om ineens een abo te nemen dat 18% duurder is maar prijs kwaliteit iets meer te bieden heeft.
De duurste shake is niet duurder geworden maar heeft enkel de iets hogere upload en de HD zenders erbij gekregen. Het verschil met de €11 goedkopere Diamondshake verkleint zodat de meerprijs alleen voor diegene die het volume nodig hebben nog te verantwoorden is.
Conclusie: uitgekiende marketingzet om de mensen nog wat (meer) geld uit hun zakken te kloppen.
Ik verwacht wel dat de overstap naar een gelijkwaardig of hoger Plus abo zonder activatiekost gaat verlopen.
De (maar) €4 duurdere Diamondshake+ is dan plots veel interessanter geworden met 45GB limiet en 1Mbps up.
Blijkbaar wil men zo de Goldshakers stimuleren om ineens een abo te nemen dat 18% duurder is maar prijs kwaliteit iets meer te bieden heeft.
De duurste shake is niet duurder geworden maar heeft enkel de iets hogere upload en de HD zenders erbij gekregen. Het verschil met de €11 goedkopere Diamondshake verkleint zodat de meerprijs alleen voor diegene die het volume nodig hebben nog te verantwoorden is.
Conclusie: uitgekiende marketingzet om de mensen nog wat (meer) geld uit hun zakken te kloppen.
Ik verwacht wel dat de overstap naar een gelijkwaardig of hoger Plus abo zonder activatiekost gaat verlopen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Het is gewoon een prijs verhoging van de abonnementen. Echt niet interessant te noemen. Ik zou zonder iets meer te krijgen plots 3 euro per maand meer moeten betalen. Neen dank u wel zal wel lekker bij mijn huidig abonnementje blijven. Het is de eerste keer dat ik niet goedkoper uitkom bij de lancering van de packs/shakes ... Had toch wel liever gezien dat de prijzen verder zouden dalen. Maar ja dit is België het land van de monopolisten onder het alziend oog van Meneer Q en het BIPT
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ik heb de PowerShake van 52€ [ExpressNet XL + telefonie] (dus zou ik meer krijgen voor dezelfde prijs)
ik zie dat de upload naar 1Mbps gaat (voorheen 512kbps) en het volume van 30GB naar 45GB.
Dus straks een druk op de rode knop voor mij?!
ik zie dat de upload naar 1Mbps gaat (voorheen 512kbps) en het volume van 30GB naar 45GB.
Dus straks een druk op de rode knop voor mij?!
Laatst gewijzigd door Patje 05 jul 2009, 01:35, in totaal 2 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
Dan zou dat een prijsstijging zijn in het eerste jaar van 86 Euro die het tweede jaar zou terug vallen op 36 euro per jaar.superchan schreef:waarschijnlijk moeten we daarvoor ook activatie kosten betalen
een zware prijsverhoging van Telenet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Toch twee opmerkingen: online activatie is 30 EUR en je zit weer voor een jaar vast.
Bestel online en krijg € 20 korting
20 euro korting op activeringskost van een Telenet shake met Internet of Digital TV
Aanbod geldig van 01/06/09 t.e.m. 31/07/09 voor elke online aankoop van een Telenet shake met Internet of Digital TV jaarovereenkomst. De korting op de activeringskost wordt u toegekend na installatie en activering van Telenet shake met Internet of Digital TV
-
- Elite Poster
Dan nog is het een ongelofelijke grote prijs stijging. van meer dan 7% in 1 keer zonder ook maar 1 enkele meerwaarde. Door de naam te veranderen geraken ze ermee weg zeker (juridisch en wettelijk)??Astralon schreef:Toch twee opmerkingen: online activatie is 30 EUR en je zit weer voor een jaar vast.
Bestel online en krijg € 20 korting
20 euro korting op activeringskost van een Telenet shake met Internet of Digital TV
Aanbod geldig van 01/06/09 t.e.m. 31/07/09 voor elke online aankoop van een Telenet shake met Internet of Digital TV jaarovereenkomst. De korting op de activeringskost wordt u toegekend na installatie en activering van Telenet shake met Internet of Digital TV
-
- Elite Poster
Daarnet even geprobeerd: als je binnen dezelfde shake blijft betaal je geen activatiekost.
- Bijlagen
-
- Telenet_ShakePlus.JPG
- (20.03 KiB) 2900 keer gedownload
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
-
- Elite Poster
Ik denk dat ze gewoon gelijke tred willen houden met Belgacom en de bestaande abonnementen opwaarderen zonder meerkost maar zonder de extra HD zenders.
* Heb je trouwens de extra HD zenders?
* Hogere uploadsnelheid ?
* Heb je trouwens de extra HD zenders?
* Hogere uploadsnelheid ?
- fieldoxide
- Elite Poster
Ben de extra zenders nog niet tegengekomen .
Ik weet trouwens niet op welke kanalen ze gaan komen .
Ik weet trouwens niet op welke kanalen ze gaan komen .
-
- Elite Poster
De losse internet abonnementen blijven wel hopeloos achter Typisch gevalletje we gaan die digitale TV door de strot rammen
Het zijn enkel de specificaties van Expressnet XL die aangepast zijn, je blijft dus je huidige Diamondshake behouden.fieldoxide schreef:Wat ik niet goed snap is wat ze met de oude 'shakes ' gaan doen .
Ben zonet eens gaan kijken op mijn telemeter pagina en plotseling heb ik er 15 gb bijgekregen zonder iets te vragen !
Ik had een diamondshake , blijkbaar hebben ze mij op een diamond shake + gezet .
- fieldoxide
- Elite Poster
Als je kleine lettertjes leest dan staat daar dat de snelheidsverhoging gradueel doorgevoerd wordt tegen het eind van 2009.
http://telenet.be/media/fs/1/others/pdf ... _NL_v6.pdf
-
- Elite Poster
Betekent dat de Expressnet en Turbonet klanten automatisch een verhoging krijgen.Special_K schreef:Als je kleine lettertjes leest dan staat daar dat de snelheidsverhoging gradueel doorgevoerd wordt tegen het eind van 2009.
Krijgen de Comfornet XL klanten dan ook nog iets? Of zijn die te basic voor Telenet geworden?
p.s. Waarom nu meer gaan betalen als je gratis een snelheids verhoging krijgt binnen 6 maand?
Het zijn enkel Expressnet XL en turbonet XL klanten die iets bijkrijgen, de andere abo's en comfortnet XL wijzigen niet in specs.Muziekbos schreef:Betekent dat de Expressnet en Turbonet klanten automatisch een verhoging krijgen.
Krijgen de Comfornet XL klanten dan ook nog iets? Of zijn die te basic voor Telenet geworden?
Het lijkt er inderdaad op dat men eigenlijk van Goldshake (+) vanaf wilt want de Diamondshake+ heeft voor (maar) €4 meer duidelijk veel meer te bieden.
- fieldoxide
- Elite Poster
Dus voor de mensen met een diamondshake komt er uiteindelijk maar 1 euro bij in totaal .
Vroegere prijs was 58 euro , nu is dat 59 euro geworden .Hier krijg je dan wel die 15 gb extra volume voor , 1 Mbps upload en de extra HD zenders .
Dit wordt in mijn ogen dan toch de interessantste formule .
De goldshakers moeten wel 5 euro meer betalen en daar komen enkel de extra zenders voor bij .
Vroegere prijs was 58 euro , nu is dat 59 euro geworden .Hier krijg je dan wel die 15 gb extra volume voor , 1 Mbps upload en de extra HD zenders .
Dit wordt in mijn ogen dan toch de interessantste formule .
De goldshakers moeten wel 5 euro meer betalen en daar komen enkel de extra zenders voor bij .
De Goldshake formule gaat er inderdaad flink op achteruit en dat zal de bedoeling geweest zijn.fieldoxide schreef:De goldshakers moeten wel 5 euro meer betalen en daar komen enkel de extra zenders voor bij .
Ze waren bij TN een beetje tegen de muur gelopen toen de duurdere Expressnetters en packs massaal overstapten op de gunstiger geprijsde Goldshake met een haast even performante Comfortnet XL. Hiermee trekken ze de situatie recht en positioneren de 18% duurdere Diamondshake+ opnieuw als mainstream abo.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Nope, was al.Dfrog schreef:Waren de gratis telefoonminuten vroeger gelimiteerd? Nu kan je max 33 uur per maand gratis bellen (2000min).
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- fieldoxide
- Elite Poster
Weet iemand al de zender nummering van het nieuwe HD pakket en wanneer de upload naar 1 Mbps wordt gebracht in Leuven ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
In Vlaanderen komen deze zenders op zendernummer 60, 61 ,62 ,63. In Brussel komen de HD XL Pack zenders op zendernummer 160, 161 ,162 ,163.
Of op de eerstvolgende vrije plaats indien je die nummers al gebruikt.
Of op de eerstvolgende vrije plaats indien je die nummers al gebruikt.
-
- Elite Poster
Wordt de telemeter eigenlijk gereset als je een andere shake+ neemt?
- fieldoxide
- Elite Poster
Ik heb voor de ogenblik een diamond shake .
Krijg ik die 4 nieuwe hd zenders er nu gratis bij of moet ik mij daarvoor abonneren op een diamond shake + ?
Ik weet wel dat de volume uitbreiding en upload stijging er zo wie zo bijkomt .
Krijg ik die 4 nieuwe hd zenders er nu gratis bij of moet ik mij daarvoor abonneren op een diamond shake + ?
Ik weet wel dat de volume uitbreiding en upload stijging er zo wie zo bijkomt .
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik kan bij Telenet niet los voor HD XL Pack kiezen, tenzij ik een Shake+ neem? Koppelverkoop!
http://telenet.be/347/0/1/nl/?zip=1111& ... Interkabel (tabke HD Zenders)
http://telenet.be/347/0/1/nl/?zip=1111& ... Interkabel (tabke HD Zenders)
-
- Elite Poster
Ik geloof dat je dat wel kan, maar dat het dan 10 euro kost. Koppelverkoop zal trouwens nog wel meer gaan voorkomen nu het toegelaten gaat worden.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Elite Poster
Ik heb de indruk dat ipv de abonnementen gratis mee te laten evolueren met de tijd, ze voor elke upgrade een prijsverhoging moeten zien. Zou me niet verwonderen als we binnen een half jaar weer een duurdere Shake++ zien...
- fieldoxide
- Elite Poster
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
De modem eens rebooten.
ik heb blijkbaar ook een uploadverhoging gekregen. (expressnet)
ik heb blijkbaar ook een uploadverhoging gekregen. (expressnet)
- fieldoxide
- Elite Poster