Ik heb geen telefonie (zone 056)
nog iemand dit probleem?
Ik krijg constant de melding dat het door mij gevormde nummer niet antwoord :s
Geen telefonie
-
- Plus Member
Ik heb ook dit Probleem sinds gisteren
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
idem Hasselt (011) sinds gisteren
zone 014 ook uitgevallen.
helaas werkt doorschakelen nu ook neit op het moment.. normaal wel als de server plat ligt.
maar nu lijkt het erop alsof het nummer niet bestaat, want als je ernaar belt blijft deze proberen verbinding te maken, maar lukt het niet.
heb al berichtje verstuurd, hopelijk ontvangt ze het, en lig ze niet op het strand
wat wel erg lekker is nu
-----------------------------------------UPDATE------------------------------------------
13:35 telefoon werkt weer.
de siemens box resette vanuit zijn eigen, en gaf een stroomonderbreking op 1 van de pc's. maar daarna werkte de telefoon weer.
13:55 alleen uitgaand bellen mogelijk
16:05 telefoon werkt weer naar behoren.
helaas werkt doorschakelen nu ook neit op het moment.. normaal wel als de server plat ligt.
maar nu lijkt het erop alsof het nummer niet bestaat, want als je ernaar belt blijft deze proberen verbinding te maken, maar lukt het niet.
heb al berichtje verstuurd, hopelijk ontvangt ze het, en lig ze niet op het strand
wat wel erg lekker is nu
-----------------------------------------UPDATE------------------------------------------
13:35 telefoon werkt weer.
de siemens box resette vanuit zijn eigen, en gaf een stroomonderbreking op 1 van de pc's. maar daarna werkte de telefoon weer.
13:55 alleen uitgaand bellen mogelijk
16:05 telefoon werkt weer naar behoren.
Laatst gewijzigd door tjahhh 04 jul 2009, 16:04, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Ik heb vorige maand mijn homeconnect ook buitengesmeten omwille van de reden dat de telefoonlijn (geen voip é) zeer onstabiel was en regelmatig amper verstaanbaar. ... Zone 03 hier
Homeconnect is VOIPfiestaboyke schreef:Ik heb vorige maand mijn homeconnect ook buitengesmeten omwille van de reden dat de telefoonlijn (geen voip é) zeer onstabiel was en regelmatig amper verstaanbaar. ... Zone 03 hier
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Zone 052 hier, hier is dit schering en inslag de kans dat ik 'het door u gevormde nummer antwoord niet' te horen krijg is groter dan dat ik werkelijk iemand aan de lijn krijg, ga straks ook die modem eens proberen resetten. nog 2 maand en ik ben ervan af scarlet zet alles maar al klaar ^^
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Om dat te vermijden heb ik sinds gisteren een oplossing gevonden: ik beschik tevens over een voipbuster account. Ik heb de instellingen van dommel voor het dsl gedeelte overgenomen (ja, ook het wachtwoord in bollekes en m'n login). Daarna ga ik over naar het voip gedeelte en geef daar alles van voipbuster in. Daarna pas ik nog een paar kleinde dingen aan dat ze geen andere instellingen kunnen doorpushen en dat heb ik opgeslagen.
Daarna herzet ik grotendeels alles en laat ik hun instellingen doorkomen. Ideaal is het niet want ze kunnen me denk ik dan niet bellen, maar ik kan dus wel die dringende gesprekken doen indien ze nodig zijn
Daarna herzet ik grotendeels alles en laat ik hun instellingen doorkomen. Ideaal is het niet want ze kunnen me denk ik dan niet bellen, maar ik kan dus wel die dringende gesprekken doen indien ze nodig zijn
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini