Dommel Cityconnect Oostende

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Dommel Cityconnect Oostende

Down sinds vroeg in de morgen op 2 aparte lijnen, geen exact tijdstip voorhanden... Volgens mij is er geen connectiviteit naar buiten toe, ik sync wel maar krijg m'n fixed IP niet meer toegewezen via DHCP.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Weer up :-) 'k Was blijkbaar de enigste die het deze morgen aan de klantendienst heeft doorgegeven.
Good work.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

was in Gent ook down deze morgen, want ik wou nog de fileinfo opvragen :)
anyways, geen tijd om naar helpdesk te bellen :)
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

Ken schreef:Weer up :-) 'k Was blijkbaar de enigste die het deze morgen aan de klantendienst heeft doorgegeven.
Good work.

Je was HOEGENAAMD niet de enigste vriend :nono: . Laat me effe raden , rond 01.00 - 01.30 had je prijs !? Bij mij was het toch rond dat uur terug prijs :evil: !! Zelfs alternatieve DNS'n werkten niet meer errop !!!? Maar alles bleek te werken aldus de lampjes van modem , totdat ik de instellingen op automatisch zetten zoals het verkrijgen van dns, ip (wat "normaal" ook werkt met die modem) dan kreeg ik deksel op de neus . Een FEl ROOD STOP LICHT :evil:

En ik vertik het om nog contact op te nemen met mensen die daar hun kop in het zand steken en alles problemen afschuiven op de eind gebruiker telkens dat plus nog een hoge vette telefoon rekening ook nog!!

Ah, nog een paar maand en ik ben daar weg. Kzal me nu al voorbereiden , nu ik nog internet heb :idea:

edit: ook oostendenaar trouwens :beerchug:

spruitjesgeur,

fouteboel,
Afbeelding
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

fouteboel schreef:En ik vertik het om nog contact op te nemen met mensen die daar hun kop in het zand steken en alles problemen afschuiven op de eind gebruiker telkens dat plus nog een hoge vette telefoon rekening ook nog!!
Moest iedereen zo denken zouden ze zich nooit bewust worden van het probleem, denk je niet?

Enfin, het lag er hier ook uit. IRC gaf disconnects aan om 0u45. Overigens de eerste outage die mij getroffen heeft. Filmpje ingestoken en gaan slapen.
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

DaNi0 schreef:
Moest iedereen zo denken zouden ze zich nooit bewust worden van het probleem, denk je niet?

Moest iedereen de tramelant hebben gekend die ik heb ervaren met dommel, dan zal op z"n minst de helft ervan dommel op z"n minst verwensen jij Danio incluis (al zal je het misschien niet toegeven)

Trouwens, die zijn er meer dan wie dan ook van bewust wat er allemaal misloopt daarginder. Moeten we bovendien nu ook al hun werk doen misschien, met het telkens doorbellen van allerlei gebreken aan hun netwerk om dan te moeten horen dat er niets schort aan hun kant tot schrijnend toe !!?


De edit* HOOGSTE BOOM in met dommel... en je mag dit opnemen zoals je wil
Afbeelding
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

door zo agressief te reageren los je dus niets op. Als jij het vertikt hen te contacteren als de boel er uit ligt, dan moet je ook niet zeuren dat er niets gebeurt. En een hoge vette telefoonrekening voor een 011-nummer? strange.
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

manu schreef:Als jij het vertikt hen te contacteren als de boel er uit ligt, dan moet je ook niet zeuren dat er niets gebeurt.

Wat zijn we dommel gunstig gezind vandaag , het komt vast door het goede weer 8) en / off de MEGA grote roze bril die jij / en je "nu nog" dommel fans ophebben.

manu schreef: En een hoge vette telefoonrekening voor een 011-nummer? strange.

Laat je je "bewust" het 070 nummer weg in je opmerking misschien, of ben je het zogezegd vergeten ? Vélen onder ons die al jaren bij dommel zijn ondertussen moesten het doen met die peperdure 070 nummer, pas véél later kon je ook op het 011 nummer hen bereiken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

fouteboel schreef:Wat zijn we dommel gunstig gezind vandaag , het komt vast door het goede weer 8) en / off de MEGA grote roze bril die jij / en je "nu nog" dommel fans ophebben.
't Jah bij EDPnet, Belgacom, Telenet moet men ook bellen als er een probleem is... Bij een KMO kan je verwachten dat het ietsje trager gaat en dat ze al dan niet minder geld over hebben voor het netwerk te checken op problemen tegenover een groot bedrijf als Telenet of Belgacom die 24/7 personeel paraat hebben.

Nu ja, dat jij voorheen veel problemen gehad hebt met Dommel hebben wij geen zaken mee in dit topic. 'k Zou zeggen maak een andere topic in waar je jezelf kunt tevreden stellen door nog meer te klagen, dat je gaat opzeggen enzovoort. Succes.

Daarnaast ben ik totaal geen Dommel fan, zolang het maar werkt zoals het moet, bij gelijk welke ISP.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

Ken schreef: Daarnaast ben ik totaal geen Dommel fan, zolang het maar werkt zoals het moet, bij gelijk welke ISP.

Dat is nou mijn punt ! Maar door die rozen brill (die ik ooit ook ophad eerlijk toegegeven) wil of kan velen de keerzijde van de medaile niet zien bij die isp waarbij het misloopt en waarvan mensen getuigen / nota van nemen. Neen, in de plaatst krijgen die groep bakken kritiek vol ongeloof over hen :x

Enfin, tzal altijd een welles / nietes spelletje zijn op forums totdat je het zelf aan de lijve eens zal ondervinden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

fouteboel schreef:Enfin, tzal altijd een welles / nietes spelletje zijn op forums totdat je het zelf aan de lijve eens zal ondervinden.
Je kan het ook aan de lijve ondervinden bij alle andere ISP's. Overal kan het serieus mislopen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

Ken schreef:Je kan het ook aan de lijve ondervinden bij alle andere ISP's. Overal kan het serieus mislopen.

Juist, maar dat is naast de kwestie :| Het is niet zozeer het probleem zelf die is ontstaan, maar veleer het feit dat men al dan niet bewust info achterhouden of zelfs verhullen door ons met de vinger te wijzen op het probleem als er zich een probleem/wijziging stelt en zo de klant in het ongewisse laat en op die manier op zotte kosten jaagt !
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”