microsoft.com websites werken niet (homeconnect).

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer
Provider

Dit is al een hele tijdje het geval bij mij maar het was niet zo super belangrijk.

Het probleem ligt 100% aan de gigaset modem want eender welk intern of extern pc verbind met de modem, werken de microsoft websites niet. Ik heb de MTU verandert in de modem, heb de dns servers verandert, heb de firewall uitgeschakeld... maar het probleem ging niet weg.

Heeft iemand een gelijkaardige probleem voor gehad en opgelost?
rpr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer
Provider

dat is een virus. Niets met homeconnect te maken.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

broli schreef:Dit is al een hele tijdje het geval bij mij maar het was niet zo super belangrijk.

Het probleem ligt 100% aan de gigaset modem want eender welk intern of extern pc verbind met de modem, werken de microsoft websites niet. Ik heb de MTU verandert in de modem, heb de dns servers verandert, heb de firewall uitgeschakeld... maar het probleem ging niet weg.

Heeft iemand een gelijkaardige probleem voor gehad en opgelost?
ja. Norton verwijderen.

Het kan ook een andere virus zijn, best checken
klooooon
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

alle MS site's werken hier gewoon ( homeconnect+witte siemens)
ik gebruik wel open dns ipv de dommel dns
broli
Premium Member
Premium Member
Provider

Het is de conficker virus die hier verantwoordelijk voor is. Elke pc is er precies mee geïnfecteerd. Heb een removal tool gebruikt om het te verwijderen en nu werkt alles.
bravo
Member
Member
Provider

Daar gaat je "100% Gigaset probleem" stelling :wink:
broli
Premium Member
Premium Member
Provider

Wel al mijn pc's en vrienden hun pc's hadden het probleem op mijn netwerk dus is de verband snel gemaakt. Maar ik heb de echte oorzaak op zen minst gepost er zijn hier met een ego die dat niet toelaat.
bravo
Member
Member
Provider

Dat laatste klopt zeker, spijtig genoeg. Altijd praktisch als je de zoekfunctie gebruikt, ziet dat er iemand is met een gelijkaardig / zelfde probleem, maar wat de oplossing is... Of je leest, en die vind ik nog het beste "bedankt, het probleem is opgelost!", maar hoe of wat, no idea ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”