Taxonweb

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ja het is weer zo traag als iets en als je er dan eens opkunt kun je niet veel doen of je springt er terug uit (naar de eerste pagina) waar je dan niets kun doen als opnieuw beginnen en elke keer weer. Ik heb gisteren avond met veel moeite geprobeerd en het opgegeven. Deze voormiddag rond 10uur was het al iets sneller maar nog werkte het niet naar behoren.

Er is dus niets verbeterd tegenover de voorbije jaren...
Kunnen ze niets iets doen zoals per provincie einddatums ofzo, als ze al niet meer servers kunnen bijzetten (clustering iemand?)
Wie weet hoeveel heeft het nu al niet gekost en het werkt niet zoals het moet...

Het is natuurlijk beter om je brief vroeger in te dienen maar ik kon niet anders, ik kreeg een van m'n papieren op de laatste moment pas (de schuld ligt bij sdworx)
Ik ga dit elke dag proberen tot het wel gaat. Deze komt dan wel later binnen maar er is natuurlijk een geldige reden. Ik zal niet alleen zijn!
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

ha, wie zegt dat je morgen nog elektronisch kan indienen? Heb je nog een gewoon formulier ontvangen ook? Misschien best gewoon invullen en gaan binnen doen bij de belastingen.

Eerlijkheidshalve, TOW heeft de voorbije weken wel degelijk zeer goed gewerkt.
LaundroMat
Pro Member
Pro Member

Deze nacht om 2 uur heb ik geen problemen ondervonden :)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Zondagavond geprobeerd. Toen kon ik mij niet aanmelden.
Gisterenavond tussen 21u en middernacht heel hard gesukkeld. Ben er uiteindelijk (na eindeloos refreshen en opnieuw proberen) er in geslaagd om mijn deel 'getekend' te krijgen, maar was toen te moe(getergd) om ook het gedeelte van mijn echtgenote te laten tekenen.

Deze morgen om half zes opgestaan en toen ging het gelukkig wel goed...

Je vraagt je af wat ze ginder gaan doen indien heel België op Tax-on-Web zijn belastingen gaat ingeven...

En goed ja, op het laaste nippertje is nog steeds niet te laat hé. Zolang je niet later dan 30 juni je aangifte binnendoet moet er niemand 'zagen' dat je het maar eerder had moeten doen. ;-)

PS: dit jaar voor het eerst zelf de beroepskosten berekend. Komt toch een 1000€ voordeliger uit (netto) in ons geval! :beerchug:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

En lap, de tax-on-web-winkel blijft wat langer open. Weeral voor niks vroeger opgestaan vandaag. :?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als iederen zoals jullie wacht tot de laatste dag, dan worden de systemen natuurlijk overbelast. Ik heb het mijne al een paar weken geleden ingediend en geen enkel probleem gehad.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Inderdaad...
Gelet op het succes van de toepassing de laatste dagen, wordt de termijn voor het indienen van de belastingaangifte via Tax-on-Web uitgebreid tot vrijdag 3 juli 2009 om middernacht
Als je al snachts je brief moet doen....

@Goztow, natuurlijk, als je dat kunt...
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Die deadline is gewoon belachelijk. Waarom nu druk doen als men mag wachten tot eind oktober als het via een mandataris gebeurt?
Uiteindelijk maakt het niet veel uit: vorig jaar heb ik ergens in oktober mijn aangifte ingediend en de aanslag lag een paar weken later al in de bus.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Klopt, het tijdstip waarop je de ingediend hebt lijkt los te staan van de uiteindelijke berekening. Maar waarom zou je dan ook wachten tot het allerlaatste moment? Het is de afgelopen jaren elke keer een ramp de dagen voor de deadline. Akkoord dat men dit zou moeten kunnen oplossen, maar waarom jezelf de stress niet besparen en een weekje vroeger indienen?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”