Storing Scarlet?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Hercules
Member
Member

Afgelopen week bleef mijn Scarlet box regelmatig hangen en stopte het Ethernet lampje met knipperen.
FF uitschakelen van de box en hij deed het daarna weer voor een tijdje.
Sinds 10 minuten is het internet helemaal weg en helpt niets meer, zowel uit en aanzetten van de PC of box, het blijft dood.
Telefoonlijn is er ook mee opgehouden, er is inmiddels al een nieuwe Scarletbox naar me onderweg, maar dit lijkt ineens wat anders.
Als ik inlog bij mijn Copperjet blijft er staan: PPP Connection: Attempting to connect...

Meer mensen hier last van. of zou het toch enkel mijn box zijn die ineens volledig is overleden?
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
Bedankt: 26 keer
Provider

Hier geen last van. Mijn 4jaar oude scarletbox doet het nog steeds prima ^^. Ik heb hem wel in brigde mode gezet.
Hercules
Member
Member

Vannacht rond 1:45 werkte het weer.
Heb inmiddels een nieuwe Scarlet box, maar ook hier lijk ik weinig plezier aan te beleven, om de paar minuten houdt de boel er mee op en blijft het lampje Ethernet op zwart staan.
Via http://172.19.3.1/ kan ik dan zelfs de box niet eens meer bereiken.
Hercules
Member
Member

Na een paar keer dit meegemaakt te hebben is het nu inmiddels al 2 dagen goed gegaan...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”