Van Homeconnect naar Speedconnect Plus informatie nodig

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Bij men volgende Homeconnect factuur kan ik Homeconnect gaan opzeggen. Dit omdat de telefoon niet echt behoorlijk werkt soms (soms perfect, soms dan weer minder goed).

Grootste reden is eigenlijk dat ik nog altijd op 4,6 Mbps zit (na ongeveer 7 jaar met zo'n verbinding terwijl je al jaren die snellere verbindingen ziet, vrienden met verbindingen van 3,0 MB/s), had gehoopt dat ADSL2+ er verandering in zou brengen maar spijtig genoeg hier niet beschikbaar (anders was ik gebleven bij Homeconnect).

Ik was aan het denken Speedconnect Plus te combineren met een Discovery Line optie van Belgacom (wat neer komt op 49,00 + 9,95 = 58,95, dus 10 euro meer dan dat ik nu betaal voor Homeconnect). Misschien zelfs een digitale TV optie er bij als het mogelijk is (waarschijnlijk dan ook van Belgacom).

Mijn enige zorg is, zal het samen goed werken? Zullen er problemen zijn? Welke digitale TV optie kan ik het best gebruiken?

Hopelijk kunnen mensen met wat ervaring mij informeren, maar denk niet dat er al veel mensen van Homeconnect naar Speedconnect zijn overgestapt vanwege die contract moeilijkheden (pas na 12 maanden mogelijk etc...).

EDIT
Heb screenshot toegevoegd van Belgacom TV test.
Bijlagen
belgacom-tv-test.png
(7.88 KiB) 110 keer gedownload
Laatst gewijzigd door FredWP 28 jun 2009, 17:03, in totaal 2 gewijzigd.
:3
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

1. BGC TV gaat niet samen met ADSL bij een andere provider
2. Je weet dat speedconnect een hoge eenmalige prijs met zich meebrengt (voor modem + activatie)?
3. zie hier: viewtopic.php?f=57&t=23209
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Ja ik heb de prijzen bekeken en weet van de modem/router prijs en activatie prijs die er bij komt.

Met een discovery lijn kan je dus niet bellen als ik het goed lees in die thread?

Heb ook een Telenet shake overwogen (DiamondShake, Internet ExpressNet XL) maar de limieten op die shakes zijn echt veel te laag. Heb onlangst Grand Theft Auto IV via Steam gekocht en dat was een 15 GB download. Die shake heeft een limiet van 30 GB dat is direct de helft van men limiet op in een uurtje iets van Steam af te halen (wat legaal is). Dan om nog maar niet te spreken over Youtube HD enzovoort.
:3
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

euh discoverylijn kun je wel bellen.. rawcopper kun je niet bellen.

de vraag is uiteraard of je wel WILT bellen met een discoverylijn.. ('t is duur)
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

icekiller2k6 schreef:de vraag is uiteraard of je wel WILT bellen met een discoverylijn.. ('t is duur)

Maar voor de mensen die jou willen bellen is het dan weer goedkoop.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”