Hoe ziet U er uit met sterretjes ?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
destertjes
Member
Member

Hoe ziet U er uit met sterretjes ?

http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/ :angel:
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Ik heb het geprobeerd en het ziet er goed uit. ;)
destertjes
Member
Member

Is dit resultaat niet mooi ?
Afbeelding is verdwenen ? ?

Edit :Was verdwenen en is terug verschenen
Laatst gewijzigd door destertjes 20 jun 2009, 08:50, in totaal 3 gewijzigd.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Volgens mij is dat een hoax van MNM dit hele gedoe met dit sterrenmeisje, fake dus,, vraag is hoelang ze dit nog gaan volhouden :roll: :idea:
chridarl
Member
Member

kaise1 schreef:Volgens mij is dat een hoax van MNM dit hele gedoe met dit sterrenmeisje, fake dus,, vraag is hoelang ze dit nog gaan volhouden :roll: :idea:
Het wordt formeel ontkend door de VRT
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps :(
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

chridarl schreef:
kaise1 schreef:Volgens mij is dat een hoax van MNM dit hele gedoe met dit sterrenmeisje, fake dus,, vraag is hoelang ze dit nog gaan volhouden :roll: :idea:
Het wordt formeel ontkend door de VRT
Inderdaad, wordt overal ontkend, maar

> http://www.toputourworkon.com/ is geregistreerd door Famous, een reclamebureau dat samenwerkt met MNM (en vroeger met Donna)
> naart schijnt zijn er 56 dagen in het zomerprogramma van MNM (ergens op Twitter gelezen, dus mss niet 100% betrouwbaar)
> Kimberlizer stond al heel snel online (en sommige beweren voordat het nieuws bekend was)
> ...

Ik weet niet of het een stunt is, als het geen stunt is (wat precies waarschijnlijker wordt) dan is het in ieder geval heel erg.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

En hier beweren ze dat de naald op haar voorhoofd tot 2 (!) cm diep is gegaan. Dude, dan zit ge toch in haar hersenen?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Maglor schreef:En hier beweren ze dat de naald op haar voorhoofd tot 2 (!) cm diep is gegaan. Dude, dan zit ge toch in haar hersenen?
Awel, ik dacht net hetzelfde toen ik het interview op MNM hoorde deze ochtend. Moet eerlijk zeggen, ze "klinkt" ook echt ongeloofwaardig en enorm onverschillig. Ik zou zo kalm niet kunnen blijven moest mij dit zijn overkomen, maar ok we zijn allemaal anders.

Vraag mij ook af wat die "oom Davy" ermee te maken heeft, want nu heeft die op radio beweerd dat hij erbij was toen de tattooeur de 56 sterren op haar hooft afplakte, maar dat Kimberly had gevraagd enkel de 3 onder haar ogen. Nu zou die kerel aan haar "slaap" zijn begonnen en door te diep te tattooeren is ze flauw gevallen.

MHO: Dewd, als ge 1 a 2cm diep in de slaap drilt dan komt dat volgens mij echt niet goe zene. En als die aan haar slaap is begonnen, dan was hij toch ook al te ver (want da's niet onder de ogen) en hadden ze het toen al kunnen zijn.

MHO2: Volgens mij is het ofwel een hoax (en dan ondertussen te-ver-gegaan) of anders is het een misnoegde klant die zelf meer tattoo's wou dan ze eigenlijk mocht van haar "oom" en nu het verhaal wijzigt.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:MHO2: Volgens mij is het ofwel een hoax (en dan ondertussen te-ver-gegaan) of anders is het een misnoegde klant die zelf meer tattoo's wou dan ze eigenlijk mocht van haar "oom" en nu het verhaal wijzigt.
Ik gok op het laatste.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Bedankt: 121 keer

KK schreef:
Sasuke schreef:MHO2: Volgens mij is het ofwel een hoax (en dan ondertussen te-ver-gegaan) of anders is het een misnoegde klant die zelf meer tattoo's wou dan ze eigenlijk mocht van haar "oom" en nu het verhaal wijzigt.
Ik gok op het laatste.
That makes 2 of us. Volgens mij heeft ze inderdaad 56 sterren gevraagd en toen ze ermee thuis kwam zal haar vriendje ze oerlelijk gevonden hebben. Dan maar een verhaaltje verzonnen om het hele ding goed te praten om een schadevergoeding proberen te krijgen ofzo. Allemaal wat uit de hand gelopen.
Dat die tatoeages 2cm diep zou zitten, daar geloof ik niks van. Ze zou daar moeten hebben liggen bloeden gelijk een rund in die stoel.

Eilandgewijs wordt dit: zever! Gezever!
Afbeelding
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

2cm diep? Yeah right... het voorhoofd behoord tot de hardste botten van het menselijk lichaam, dus zeer onwaarschijnlijke dat je dan 2 CM diep gaat zonder blijvende schade achter te laten. Ik kan mij ook heel moeilijk voorstellen dat de tatoeëerder de positie van die sterretjes zomaar spontaan verzonnen heeft, ik kan mij voorstellen dat hij tenminste een tekening in grote lijnen nodig heeft om zoiets te doen.
Er zouden 3 ziekenhuizen zijn die haar reeds gecontacteert hebben omtrent het gratis verwijderen van de tatoeages, plastische chirurgie is dus niet gratis he. Niemand is gek genoeg om dit kado te geven, al zeker niet als het over een intensieve behandeling van 2 jaar gaat.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Een ziekenhuis kan zoiets eigenlijk niet voorstellen want de artsen zijn, behalve in openbare ziekenhuizen, zelfstandig. Het zou wel kunnen als het gaat om een van die centra voor plastische cjhirurgie, die niks meer zijn dan een verzameling van artsen en dan gaat het indd ook om big money!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Die heeft die inkt opgedronken of wat ? 2cm dat is door de kaak heen
Sub Zero
Administrator
Administrator
Bedankt: 121 keer

Afbeelding
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Ik zou nu ECHT bang zijn van de papa :P
Nu, de commerciële waarde is nu ook weer gezakt :(
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Kzag net ook dat het een "cutaan centrum" was dat voorstelde ze weg te halen, niet een ziekenhuis dus maar een veredelde polikliniek.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

ze wou oorspronkelijk 3 bollen...
Afbeelding
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Sub Zero schreef:Hah! Ze was bang van de papa:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... papa.dhtml

in het art staat dat ze het verzon op basis van wat er na het zogezegd uitschakelen van de camera gezegd werd, maar eerlijk gezegd kan ik er niet uit opmaken, dat ze zelf zegt dat ze het verzon !? Ze zegt dat ze het wel mooi vond maar dat het niet voor haar was, .. nu als dat bekennen is, .. media is toch iets gevaarlijk ze verzinnen nogal graag zelf een verhaal, .. nu ik weet ook niet of het kan dat je inslaap valt tijdens tatoeëren, .. maar haar woorden zo verdraaien vind ik nu ook niet kunnen.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

"Sterrenmeisje" werkt nu zelf in tattooshop

di 23/06/2009 - 12:49 "Sterrenmeisje" Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk krijgt een job bij Tattoo Mike, de concurrent van tatoeëerder Rouslan Toumaniantz, die haar 56 in plaats van de 3 gevraagde sterretjes gaf. Overigens eist Rouslan Toumaniantz publieke verontschuldigingen en zegt hij dat het meisje uiterst labiel is.

Over werk hoeft Kimberley Vlaeminck, het meisje van 18 dat vorige week heel even de wereldpers haalde, zich alvast geen zorgen meer te maken. Vanaf vrijdag gaat ze aan de slag bij de concurrent van Toumaniantz, Tattoo Mike. Ze zal er de klanten ontvangen en advies verlenen over het plaatsen van tatoeages. De geschikte persoon voor de job, vindt Tattoo Mike. "Ze er is een ervaringsdeskundige en weet hoe het verkeerd kan lopen", klinkt het.
"Larie, apekool en leugens"
Over Kimberley Vlaeminck deden heel wat wilde geruchten de ronde. Dat het een stunt van MNM zou zijn bijvoorbeeld (wat door de VRT formeel ontkend werd). Dat het meisje wél 56 sterren vroeg, maar terugdeinsde voor de boze reactie van haar vader. Tattoo-artiest Rouslan Toumaniantz nam daarom de advocaten Sven Mary en Marijn Van Nooten in de arm. Zij eisen publieke verontschuldigingen van Vlaeminck, liefst zo snel mogelijk.

"Als ik haar verklaringen bekijk, lijken we hier te maken te hebben met een labiele persoonlijkheid want ze verandert haar verklaringen over wat er precies is gebeurd in de shop om de haverklap," zegt Sven Mary. "Eerst verklaarde Kimberley in de pers dat ze in slaap was gevallen, dan dat ze was flauwgevallen, en de laatste verklaring was dat ze de sterren toch mooi vond", zegt Mary.

Een oom van Kimberley heeft het voorbije weekend de tattoo-winkel van Toumaniantz kort en klein geslagen. Komt er geen verontschuldiging, dan dient de man een klacht in wegens laster en eerroof

Bron http://www.deredactie.be

Vooral het laatste van diene oom dat is er toch wel heel ver over imho.
Typisch geval van een marginale familie uit het ocmw klimaat.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Opus schreef: Vooral het laatste van diene oom dat is er toch wel heel ver over imho.
Typisch geval van een marginale familie uit het ocmw klimaat.
Inderdaad :)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”