aan 320i,
Gebruiker van Tele2allin,2 dagen zonder ontvangst gezeten,dus geen internet,geen telefoon.
Met de GSM de helpdesk gebeld 02-6080600,met een herlaadkaart waar nog 33 euro op stond,ik werd zolang aan het lijntje gehouden dat ik met die 33 euro niet toekwam,en mijn bel tegoed moest bijladen.Dan nog eens 5 euro van de kaart.telkens mijn beltegoed op was,moest ik dus opnieuw bellen en telkens een andere operator en telkens opnieuw mijn verhaal moeten doen.hoe kan het dat je een 02 nummer belt dat je dan nog zoveel moet betalen?Dit noem ik het reinste boerenbedrog!!!!Er werd dan toch na aandringen een technieker gestuurd die een nieuwe box geinstalleerd heeft.Het probleem lag niet bij de box,maar bij Belgacom die in de buurt werken aan het doen waren.Waarom word ik dan aan het lijntje gehouden met domme vragen van hoelang is de kabel tussen inkom en router,vervang eens de splitter enz.
Nu kan ik mijn e-mail niet meer openen en niet meer inloggen bij Tele2 zelf,de technieker heeft daar zelf voor gebeld,ze gingen het wachtwoord resetten,maar niets gebeurd.Mijn wachtwoord is niet veranderd.
Bedankt Tele2
Tele2 helpdesk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
ik zat ook even zonder internet...
heb gebeld...en de oplossing was om de reset knop achteraan in te drukken;
even later was de adsl/voip weer in orde
heeft me niks gekost...alleen wat downtime
nadien m'n wifi weer beveiligd
heb gebeld...en de oplossing was om de reset knop achteraan in te drukken;
even later was de adsl/voip weer in orde
heeft me niks gekost...alleen wat downtime
nadien m'n wifi weer beveiligd
-
- Elite Poster
ja als belgacom wegenwerken doet
ik heb er al veel zien switchen naar Telenet omdat tele2 en belgacom de peer naar elkaar aan't schuiven waren , en dan sta je daar als klant... dan ga je naar de 3de : telenet
ik heb er al veel zien switchen naar Telenet omdat tele2 en belgacom de peer naar elkaar aan't schuiven waren , en dan sta je daar als klant... dan ga je naar de 3de : telenet
Mijn lijdensweg nog niet ten einde,vandaag zondag 21/06/ om 20 uur geen telefoonverbinding meer!!!
Om razend te worden,box gereset geen resultaat.Weer met GSM bellen,ik durf niet meer.Is hier niemand van Tele2 die medelijden heeft.
Help aub!!!weet geen raad meer.
Om razend te worden,box gereset geen resultaat.Weer met GSM bellen,ik durf niet meer.Is hier niemand van Tele2 die medelijden heeft.
Help aub!!!weet geen raad meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Telefonie ligt er hier ook weeral uit (zone 056).
Ik heb een jaar bijna geen problemen gehad met telefonie en ADSL, maar de laatste weken regelmatig problemen met telefonie en soms ook met ADSL. M´n gunstig jaarcontact zit er bijna op en als dit blijft aanhouden zal ik waarschijnlijk naar alternatieven moeten uitkijken
Ik heb een jaar bijna geen problemen gehad met telefonie en ADSL, maar de laatste weken regelmatig problemen met telefonie en soms ook met ADSL. M´n gunstig jaarcontact zit er bijna op en als dit blijft aanhouden zal ik waarschijnlijk naar alternatieven moeten uitkijken
-
- Elite Poster
Dfrog schreef:zone 014 geen problemen. Hoewel we door de VOIP misschien niet echt van zones meer mogen spreken, maar beter van wijkcentrales ofzo.
hier 051... uitbellen geeft een bezet toon of iets soortgelijks
ik moet overschakelen op voipbuster
de "all in" is idd niet echt denderend
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
idem ditto hier. En ook aardig wat sites zijn van de aardbodem verdwenen. OpenDNS maakt geen verschil. Sites zelf zijn nog actief, want via een BGC lijn raak ik er wel op. Is dus met zekerheid een struktureel probleem.
Ik moet zeggen dat dit soort problemen sinds die IP range verandering van enkele maanden geleden veel vaker lijkt voor te komen ....
Ik moet zeggen dat dit soort problemen sinds die IP range verandering van enkele maanden geleden veel vaker lijkt voor te komen ....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
ebay be, nokia be, ... niet of amper bereikbaar, ze zijn niet goed bezig bij T2
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
ik heb geen surfproblemenfredo66 schreef:ebay be, nokia be, ... niet of amper bereikbaar, ze zijn niet goed bezig bij T2
alles gaat vlotjes
ook de vermelde sites
ik gebruik opendns trouwens
ondertussen toch 110kbyte/s aan't downloaden (4mbit lijn)
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Dus op het moment dat uw VOIP van T2 niet werkt, werkt die van VOIPBuster zonder problemen? Je zou dan toch kunnen concluderen dat uw fysieke verbinding op zich in orde is (voip-ready). Ik veronderstel dat T2 nationaal werkt en je ervan uit zou mogen gaan dat wanneer hun VOIP niet werkt, het over het hele land niet niet werkt.skynetbbs schreef:hier 051... uitbellen geeft een bezet toon of iets soortgelijksDfrog schreef:zone 014 geen problemen. Hoewel we door de VOIP misschien niet echt van zones meer mogen spreken, maar beter van wijkcentrales ofzo.
-
- Elite Poster
ik heb backup oplossing voipbuster/tele2/3starsnet...Dfrog schreef:Dus op het moment dat uw VOIP van T2 niet werkt, werkt die van VOIPBuster zonder problemen? Je zou dan toch kunnen concluderen dat uw fysieke verbinding op zich in orde is (voip-ready). Ik veronderstel dat T2 nationaal werkt en je ervan uit zou mogen gaan dat wanneer hun VOIP niet werkt, het over het hele land niet niet werkt.skynetbbs schreef:hier 051... uitbellen geeft een bezet toon of iets soortgelijksDfrog schreef:zone 014 geen problemen. Hoewel we door de VOIP misschien niet echt van zones meer mogen spreken, maar beter van wijkcentrales ofzo.
normaal nummer / 2+normaalnummer / 3+normaal nummer...
dus ik kan redelijk makkellijk overschakelen
de Tele2 modem is wel niet zo denderend...
de dhcp geeft zichzelf als DNS server (niet te wijzigen in eg OpenDns hier)...
dus al m'n pc's hebben statische DNS instellingen (opendns)...
dit omdat de interne dns regelmatig de geest geeft; en ik niet direct een timer wil plaatsen op dit toestel (enige oplossing : regelmatig herstarten)
blijkt "normaal" te zijn... maar een firmware waarbij je zelf je DNS kunt veranderen van 192.168.1.254 naar 208.67.220.220 oh maar
33 euro aan de 02 nr? Ik weet niet wanneer je gebeld hebt?hilario schreef:aan 320i,
Gebruiker van Tele2allin,2 dagen zonder ontvangst gezeten,dus geen internet,geen telefoon.
Met de GSM de helpdesk gebeld 02-6080600,met een herlaadkaart waar nog 33 euro op stond,ik werd zolang aan het lijntje gehouden dat ik met die 33 euro niet toekwam,en mijn bel tegoed moest bijladen.Dan nog eens 5 euro van de kaart.telkens mijn beltegoed op was,moest ik dus opnieuw bellen en telkens een andere operator en telkens opnieuw mijn verhaal moeten doen.hoe kan het dat je een 02 nummer belt dat je dan nog zoveel moet betalen?Dit noem ik het reinste boerenbedrog!!!!Er werd dan toch na aandringen een technieker gestuurd die een nieuwe box geinstalleerd heeft.Het probleem lag niet bij de box,maar bij Belgacom die in de buurt werken aan het doen waren.Waarom word ik dan aan het lijntje gehouden met domme vragen van hoelang is de kabel tussen inkom en router,vervang eens de splitter enz.
Nu kan ik mijn e-mail niet meer openen en niet meer inloggen bij Tele2 zelf,de technieker heeft daar zelf voor gebeld,ze gingen het wachtwoord resetten,maar niets gebeurd.Mijn wachtwoord is niet veranderd.
Bedankt Tele2
Vind het wel een beetje grof dat je hier onmiddellijk begint over je reinste boerenbedrog etc.
Een 02 nr is en blijft een fixed line, dus met de tarieven van jou mobile operator naar fixed lines...
En domme vragen noem ik zo iets niet, de agenten op de helpdesk moeten bepaalde info's hebben alvorens ze verder kunnen gaan, moest je eens weten - en neem het me hier niet kwalijk, maar is om de understatement duidelijk te maken - hoeveel domme klanten het grijze kabeltje in de groene poort steekt, je zou verschieten...
Mijn raad? Neem nog eens ff rustig adem, en vertel het verhaal volledig, zodat ik je eventueel kan helpen.
Hallo,
Die 33 euro komt inderdaad op rekening van tel.aanbieder,sorry daarvoor!
Ik ben maar een leek op dit gebied,maar ik vind dat men eerst eenszou moeten kijken of Belgacom niet ergens in de buurt aan 't werken is.
Zoals in mijn geval,maar nu is men hier niet meer bezig en toch krijg ik soms geen verbinding en valt de telefoon soms uit als we in gesprek zijn.
Naar Belgacom moet ik niet bellen om uitleg want ik ben geen klant dus geen info over werken.
Dus eerst naar Tele 2 bellen die dan een technieker sturen die geen defekten vind,dan zou men toch eerst naar Belgacom kunnen bellen of er in de buurt werken zijn.Of heb ik het mis?Want hoe kan nu iets goed werken als de concurent voor de leidingen zorgt waar men mee moet werken???
Sinds de monopolie van Providers,electr.leveranciers enz.opgeheven is draait alles in het honderd!
Die 33 euro komt inderdaad op rekening van tel.aanbieder,sorry daarvoor!
Ik ben maar een leek op dit gebied,maar ik vind dat men eerst eenszou moeten kijken of Belgacom niet ergens in de buurt aan 't werken is.
Zoals in mijn geval,maar nu is men hier niet meer bezig en toch krijg ik soms geen verbinding en valt de telefoon soms uit als we in gesprek zijn.
Naar Belgacom moet ik niet bellen om uitleg want ik ben geen klant dus geen info over werken.
Dus eerst naar Tele 2 bellen die dan een technieker sturen die geen defekten vind,dan zou men toch eerst naar Belgacom kunnen bellen of er in de buurt werken zijn.Of heb ik het mis?Want hoe kan nu iets goed werken als de concurent voor de leidingen zorgt waar men mee moet werken???
Sinds de monopolie van Providers,electr.leveranciers enz.opgeheven is draait alles in het honderd!
Kijk eens rond als je wat op de baan bent hoeveel bestelwagentjes van Belgacom je kruist op je dag? Die zijn allemaal aan het werk, individuele storingen aan het lichten, grote werken aan het doen,...
Dat in het achterhoofd houdende mag jij proberen je te informeren bij Belgacom per telefoon.
Lukt niet.
Daarom gaat er gaande weg vaak gevraagd worden aan een klant of er werken zijn of recent waren, om eventueel sneller naar Belgacom toe te gaan voor een storing.
Grappige is, dat veel mensen zelfs niet hebben gemerkt dat de oprit bij hun buren open lag...
Dat in het achterhoofd houdende mag jij proberen je te informeren bij Belgacom per telefoon.
Lukt niet.
Daarom gaat er gaande weg vaak gevraagd worden aan een klant of er werken zijn of recent waren, om eventueel sneller naar Belgacom toe te gaan voor een storing.
Grappige is, dat veel mensen zelfs niet hebben gemerkt dat de oprit bij hun buren open lag...
Lof voor Tele2,werd vandaag gecontacteerd door Tele2,met de vraag of alles nu in orde was.
Als conpensatie voor de door mij gedane kosten geven ze 1 maand abo gratis.
Ik moet zeggen dat dit een zeer goede service is,waarvoor dank
Als conpensatie voor de door mij gedane kosten geven ze 1 maand abo gratis.
Ik moet zeggen dat dit een zeer goede service is,waarvoor dank