Ik heb al een heel tijdje een samsung indi receiver en sinds vorige week donderdag werkt die niet meer. Foutcode is E16.
Ik heb dus vorige week naar Indi gebeld en ze gingen de smartcard opnieuw activeren, dit kon tot vandaag duren.
Vandaag gecontroleerd, smartcard nog steeds niet geactiveerd. Ik heb dus terug gebeld, en daar excuseerde ze zich voor het ongemak.
Ze gingen het opnieuw doorgeven aan Infrax.
Ik vraag aan de callagent, waarschijnlijk moet ik de coaxkabel op de samsung receiver laten, anders geraakt deze zeker niet geactiveerd?
Nee hoor, dit is absoluut niet nodig, de update gebeurt via het electriciteitsnetwerk, gewoon de stekker in het soptcontact laten.
Zijn ze met mijn voeten aan het spelen?
Zullen ze de samsung decoder nog activeren?
Indi samsung receiver
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ze zijn duidelijk met Uw voeten aan het spelen dan... activaties gaan via de coax (deze moet dan ook aangesloten zijn) !redman5087 schreef:Ik vraag aan de callagent, waarschijnlijk moet ik de coaxkabel op de samsung receiver laten, anders geraakt deze zeker niet geactiveerd? Nee hoor, dit is absoluut niet nodig, de update gebeurt via het electriciteitsnetwerk, gewoon de stekker in het soptcontact laten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
die samsung zijn ook bekend wegens slechte contacten de smartcards, met alles tussen "preview verlopen" en "defecte smartcard" meldingen (e06/e19 ....). contacten "gommen" en enkele keren in/uit kan daar ook wel wonderen doen. Zelf al meerdere malen mogen meemaken.
groetjes
groetjes