Hallo,
Ik heb sinds jaar en dag dommel, maar omdat ze geen ADSL2+ hier aanbieden (in Brussel, ik zit op 1 km van de LEX) dacht ik dat het tijd was om te switchen. Ik ben dus overgestapt naar zo'n Scarlet 20 nolimit ding. En sinds vandaag is het dus actief. En het is een grote teleurstelling moet ik zeggen.
Op speedtest.net haalde ik met dommel (adsl1!) tusse de 6 - 10 down. Met Scarlet kom ik nauwelijks aan 2!
Ik zie hier op het forum dat zo'n beetje iedereen klaagt, maar nog eens: is dit normaal? Ik bedoel, wat is het heel gezaag over ADSL2+ waard als ik met een ADSL1 connectie makkelijk driedubbele snelheid haal?
Als dit 'normaal' blijkt te zijn denk ik eraan om van mijn 7-dagen-annulatie-recht-bij-verkoop-op-afstand gebruik te maken en bij dommel gaan smeken of ze me niet terug willen
Jeroen
Switch van dommel -> teleurstelling
-
- Premium Member
- Berichten: 670
- Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
- Locatie: leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 16 keer
6-10 km/u ? das toch ni zo snel zullejhamers schreef:
Op speedtest.net haalde ik met dommel (adsl1!) tusse de 6 - 10 down. Met Scarlet kom ik nauwelijks aan 2!
Jeroen
Zeker dat je bij dommel geen 9Mbit verbinding had?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
dus je hebt bij dommel op adsl1 50% meer kunnen halen als hun theoretische sync?jhamers schreef:Hallo,
Ik heb sinds jaar en dag dommel, maar omdat ze geen ADSL2+ hier aanbieden (in Brussel, ik zit op 1 km van de LEX) dacht ik dat het tijd was om te switchen. Ik ben dus overgestapt naar zo'n Scarlet 20 nolimit ding. En sinds vandaag is het dus actief. En het is een grote teleurstelling moet ik zeggen.
Op speedtest.net haalde ik met dommel (adsl1!) tusse de 6 - 10 down. Met Scarlet kom ik nauwelijks aan 2!
ik was ook dommel, en ben ook ingestapt op hun ADSL 20 nolimit abo. Afgelopen zaterdag heb ik nogmaals gebeld om te kijken waarom mijn snelheid zo laag was. Men zei me dat het probleem eind deze week werd opgelost toen ik deze avond thuis kwam bleek dat ik surfte aan 10 MB, kijk ik ga nog een paar dagen afwachten voor ik victory roep maar het lijkt opgelost:
nog een testje:
ik ben heel te vreden als het zo blijft !!!
nog een testje:
ik ben heel te vreden als het zo blijft !!!
-
- Plus Member
- Berichten: 188
- Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Was ook voor mij een teleurstelling van telenet naar Scarlet.
Ik kan een 20mbit lijn aan maar toch geven ze me het niet
Ik kan een 20mbit lijn aan maar toch geven ze me het niet
Ik heb nog eens gekeken waarom Dommel zo snel is: ik had een nieuwe modem voor Scarlet gekocht en nu blijkt dat als ik mijn dommel login gebruik ik ook op ADSL2+ zit, terwijl dommel dat niet aanbiedt voor mijn telefoonlijn...
Nu hall ik deze morgen vlotjes 10 down... miserie miserie miserie
Nu hall ik deze morgen vlotjes 10 down... miserie miserie miserie
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Euhm misschien was je vorige modem niet adsl2+ capabel en was je daarom beperkt tot 8 Mbit?
Heb je bij scarlet al eens 's ochtends, 's middags en 's avonds getest? Soms zijn er verschillen naargelang de traffiek.
Heb je bij scarlet al eens 's ochtends, 's middags en 's avonds getest? Soms zijn er verschillen naargelang de traffiek.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Nee, mijn vorige modem was 6 jaar oud of zo Maar dommel heeft normaal gezien geen ADSL2+ op mijn lijn.
Anyway, de snelheid verschilt heel erg. Deze morgen haalde ik 10, gisteren tussen 2 en 4. Ik begrijp dat er schommelingen kunnen zijn, maar dat is toch wat te veel van het goede.
Ik heb gebeld naar hun helpdesk en daar waren ze nogal snel met toegeven dat er problemen waren in mijn buurt en dat de werken die ze aan het doen zijn op 19 juni zouden afgelopen zijn en dat het probleem dan opgelost is.
Maar laat nu net dat de datum zijn dat mijn 'opzeg' termijn van 7 dagen afloopt
Anyway, de snelheid verschilt heel erg. Deze morgen haalde ik 10, gisteren tussen 2 en 4. Ik begrijp dat er schommelingen kunnen zijn, maar dat is toch wat te veel van het goede.
Ik heb gebeld naar hun helpdesk en daar waren ze nogal snel met toegeven dat er problemen waren in mijn buurt en dat de werken die ze aan het doen zijn op 19 juni zouden afgelopen zijn en dat het probleem dan opgelost is.
Maar laat nu net dat de datum zijn dat mijn 'opzeg' termijn van 7 dagen afloopt
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het wordt gokken. Scarlet belooft al jaren capaciteitsproblemen op te lossen, en voor sommigen is dat ook gebeurd maar voor velen niet. Echter: sindskort zet men massaal Scarletklanten over op het BGC netwerk, dus zou het in principe wel moeten verbeteren.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken