Pfff kben da hier echt kotsbeu he :sGiel schreef:yep, het is weer begonnen, en altijd rond deze tijd dat het begint.
5 kb / s fzo
Zone 015
Pfff kben da hier echt kotsbeu he :sGiel schreef:yep, het is weer begonnen, en altijd rond deze tijd dat het begint.
Vraag me af welk pakket enzo mensen gebruiken die hetzelfde probleem ondervinden, misschien ergens een link dat we het mogelijke probleem kunnen vinden. Sinds we er toch niets van horen, deze is dan wel een "last resort" aan mijn kant.IanDesmet schreef:Pfff kben da hier echt kotsbeu he :sGiel schreef:yep, het is weer begonnen, en altijd rond deze tijd dat het begint.
5 kb / s fzo
Zone 015
Er is mij verteld dat tegen de 19de alles in orde zou moeten komen.
Iets met datalink & te weinig capaciteit.. tja.. hadden ze dat voor hun migratie gedaan
Ik heb die test gedaan s'nachts om 5h en het gaf geen probleem...
Bon.. nog een week wachten en dan vollop genieten van mij 4.6 profiel op een ADSL2..
Ook hier geldt: herlees mijn post nog eens. gewoon, aandachtig en begrijpend lezen. Dat leer je op school!ispwatch schreef:Voor de problemen van vandaag zou BGC wel eens verantwoordelijk kunnen zijn
http://www.zdnet.be/news/103595/interne ... -belgacom/
Volgens mij is dat spelletje trouwens gisternacht 2 am al begonnen.
Hier geldt enkel "wat baten kaars en bril als Goendi niet ziet en wil".Goendi schreef:Ook hier geldt: herlees mijn post nog eens. gewoon, aandachtig en begrijpend lezen. Dat leer je op school!ispwatch schreef:Voor de problemen van vandaag zou BGC wel eens verantwoordelijk kunnen zijn
Mijn uitleg was wel degelijk volledig. En is nog steeds van kracht. Als je geen technische kennis hebt, kun je dan ook beter zwijgen. Het is niet omdat de Belgacom fibers vol zitten, dat daarom de fibers van zijn klanten volzitten. Die liggen heus niet op dezelfde ringen. En daarnaast hoef ik ook helemaal niets te zien... Zoals ik reeds uitlegde, komt er geen Belgacom fiber te pas aan Dommel's cityconnect netwerk. En als iets fysisch niet mogelijk is, kan er ook geen link zijn. Maar dat is te simpel voor jou kaarsen en bril niet?ispwatch schreef:Hier geldt enkel "wat baten kaars en bril als Goendi niet ziet en wil".Goendi schreef:Ook hier geldt: herlees mijn post nog eens. gewoon, aandachtig en begrijpend lezen. Dat leer je op school!ispwatch schreef:Voor de problemen van vandaag zou BGC wel eens verantwoordelijk kunnen zijn
Je hele technische uitleg was heel mooi maar niet volledig aangaande het probleem dat BGC had, je zag een simpel feit over het hoofd.
Een tip en heel simpel uitgelegd, als de snelweg volzit met files, heb je op de opritten ook problemen.
Wat mij duidelijk is dat je jezelf op technische kennis beroept maar aan een van de basisprincipes voorbijgaat, zelfs de simpele voorstelling kon je niet aan, maar goed, gezien het over BGC gaat had ik van jou ook niet anders verwacht.Goendi schreef:
Mijn uitleg was wel degelijk volledig. En is nog steeds van kracht. Als je geen technische kennis hebt, kun je dan ook beter zwijgen. Het is niet omdat de Belgacom fibers vol zitten, dat daarom de fibers van zijn klanten volzitten. Die liggen heus niet op dezelfde ringen. En daarnaast hoef ik ook helemaal niets te zien... Zoals ik reeds uitlegde, komt er geen Belgacom fiber te pas aan Dommel's cityconnect netwerk. En als iets fysisch niet mogelijk is, kan er ook geen link zijn. Maar dat is te simpel voor jou kaarsen en bril niet?
Ignorance. Denk wat je niet laten kuntispwatch schreef:Wat mij duidelijk is dat je jezelf op technische kennis beroept maar aan een van de basisprincipes voorbijgaat, zelfs de simpele voorstelling kon je niet aan, maar goed, gezien het over BGC gaat had ik van jou ook niet anders verwacht.Goendi schreef:
Mijn uitleg was wel degelijk volledig. En is nog steeds van kracht. Als je geen technische kennis hebt, kun je dan ook beter zwijgen. Het is niet omdat de Belgacom fibers vol zitten, dat daarom de fibers van zijn klanten volzitten. Die liggen heus niet op dezelfde ringen. En daarnaast hoef ik ook helemaal niets te zien... Zoals ik reeds uitlegde, komt er geen Belgacom fiber te pas aan Dommel's cityconnect netwerk. En als iets fysisch niet mogelijk is, kan er ook geen link zijn. Maar dat is te simpel voor jou kaarsen en bril niet?
Ik laat mij niet uit over de rest van de problemen die hier aangekaart werden, ik had het specifiek over 10 juni en jawel Goendi, andere providers hebben last ondervonden van de problemen bij BGC op 10 juni, mijn BGC connectie gaf geen problemen, mijn andere connectie wel en mijn isp kon mijn probleem zelf niet oplossen, na een telefoontje naar mijn ex-collega's bij BGC kwam de aap uit de mouw.
Ik ga jou trouwens steken waar ik dat spambotje van BGC ook gestoken heb, aan het weerleggen van het ontkennen van het bestaan van zonlicht ga ik me niet bezighouden, doei.
Wat was zijn uitleg dan precies, als ik vragen mag?Duo schreef:Net telefoon gekregen van de service (WUJ!).
Vanavond eens z'n uitleg proberen, punt was dat het probleem bij Belgacom ligt en Dommel zelf er nix kan aan doen!
Yep, precies wa hij mij vertelde.Jethz schreef:Dank u Eva van Belgacom, maar de uitleg die ik van Dommel gehoord heb, is veel meer dan 'er waren wat netwerk problemen'.
Waar het op neerkomt zijn migratie werken op het netwerk van Belgacom die hopelijk gauw afgerond gaan zijn. (Zonder al teveel in technische details te treden, want die ontsnappen mij.) En die migraties zijn nog aan de gang. Ze zijn wel volop bezig bij Dommel om de problemen die daardoor veroorzaakt worden zo goed mogelijk op te lossen.
Vannacht weer 4 disconnects gehad, 5 minuten geleden ook nog ene. Zaterdag niks van last gehad though, het begon gewoon opeens weer om 02:00.Jethz schreef:Probleem is bij mij nu inderdaad weg. Ben benieuwd bij andere mensen.