Zal u uw jaarabonnement bij A2F hernieuwen?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie

Zou u een jaarabonnement bij A2F afsluiten/hernieuwen met de kennis en ervaringen die je NU hebt?

Hernieuwen
10
37%
Afsluiten
17
63%
 
Totaal aantal stemmen: 27
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Gelieve hier alleen op te stemmen als je a2f hebt, de andere zullen gefilterd worden!


Een paar dagen geleden werd A2F op mirc geconfronteerd met de vraag als ze geen schrik hadden om veel klanten te verliezen als het contract van 1 jaar verlopen is. Hun antwoord was neen.


Wat mij interesseert is de vraag :

"Zou u terug een jaarabonnement bij A2F afsluiten/hernieuwen met de kennis, ervaringen die je NU hebt?"
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

even een pol van gemaakt

ik zou het persoonlijk verlengen, vooral voor de hogere upload
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Ik zal het dus niet verlengen tenzij ze me in heel korte tijdspanne grote, stabiele veranderingen laten zien.
De hele problematiek heeft nu lang genoeg geduurd voor mij (ben erbij vanaf nov). Ik probeer zoveel mogelijk te volgen wat er gebeurd, zowel op forum als op mirc. Tot nu toe heb ik volgende uitspraken heel veel gezien : "volgende week vergadering" "volgende week zou het moeten opgelost zijn" "het ligt niet aan ons maar er wordt aan gewerkt" "we wachten op een antwoord"
Wel, na al die vergaderingen is mijn (download)snelheid van 17 naar max 250 (niet constant) terug gezakt naar 30. Terug bij a(2)f dus.
Er werd regelmatig gesuggereerd dat er maar plaatselijk problemen zouden zijn maar blijkbaar is het overal als je alle posts leest.
Het vertrouwen in A2F gaat steeds verder achteruit.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Neen,

Ik zal m'n abbo niet verlengen indien deze problemen nog steeds aanslepen wanneer het jaareinde in zicht is. Ik sluit me volledig aan bij inter ... hij neemt we de woorden uit m'n mond als het ware.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Ik vrees dat ik me moet aansluiten bij Sasuke en inter.
Ik haal hier zelf maar een download snelheid van 10KB, upload is redelijk normaal. Als ze niet snel voor een oplossing kunnen zorgen zal ik het zeker niet verlengen. Deze situatie echt belachelijk.
Belgian ISP HAAAter

België is een modern Land , Goed daar ga ik met akkoord , maar dat internet hier trekt op NIETS !!!! limieten , of te wel heb je een goede download -> maar slecht upload ( telenet ). of wel heb je adsl2fit met een redelijk goede upload en downloaden gaat langs geen kanten. Het is niet moeilijk dat ze unlimited zijn pfffffffff. het is een last , ik erg mij daar serieus aan. straks stap ik in mijne auto een steek ik allé netwerkknooppunten in brand !!!!! :twisted: lol. met de hoop dat ze eindelijk is overstappen naar volle glasvezel. 100mbit lijnen gvd.
maarja , waarom toch wachten ! denk is allemaal na ( bericht aan isp's ) met al dat gedoe. Moest telenet slim zijn = geef de klanten 20gb/unlimited/mnd en een deftige upload. Das + x miljoen user erbij. maar zo slim zijn ze daar niet hé ! JOENGE JOENGE JOENGE een missssserieeee pffffffff
Seal

Ik kijk vol goede moed uit naar eind juni.
Als de problemen dan al niet een paar weken opgelost zijn, verleng ik niet.
Sinds het begin is het reeds sufferen ipv surfen.
De idee achter dit alles is goed, mij hoor je dáár niet over klagen.
Het zit em meer in dingen zoals:
- Het probleem zit bij u locaal.
- Scarlet heeft problemen met hun netwerk.
- Broba probs
- Account gedeactiveerd ( rekening niet betaalt nochthans was domiciliering maand eerder reeds afgehouden)
- Kan zo nog wel even doorgaan.

Ik denk dat zolang we vastzitten enkel op het beste mogen hopen.
Hopelijk ziet A2F dit ook in anders gaan ze inderdaad klanten verliezen.
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

effe een opmerking...

hoe kan je nu antwoorden op deze poll?
afsluiten/hernieuwen ja of nee?
dat zijn toch 2 tegengestelden?
of zit ik verkeerd...

thangt er van af in welk opzicht je dit bekijkt,
maar volgens mij, iemand die ja antwoord kan zowel ja zeggen op afsluiten als ja zeggen op vernieuwen... :?

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

nu op dit moment wel vernieuwen ..vooral als ik kijk wat ik de afgelopen 2 maanden allemaal heb gedaan en dit voor 36?/m

maar de huidige speedprobs zouden dan wel vlot opgelost moeten worden en liefst een fatsoenlijke verklaring vanuit a2f
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Heel simpel ... de enige reden om te blijven is het limietloze karakater van A2F ... Ook al ervaar ik regelmatig probs kan je niet ontkennen dat je veelvouden kan down/uploaden dan bij Skynet/Telenet!
Enfin ik heb wel neigingen gehad om het op te zeggen, ook al kan ik onbeperkt downloaden.
Trouwens, moet je geen x aantal maanden op voorhand opzeggen ?? Hoe zit het daar mee ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

stephan schreef:thangt er van af in welk opzicht je dit bekijkt,
maar volgens mij, iemand die ja antwoord kan zowel ja zeggen op afsluiten als ja zeggen op vernieuwen... :?

Je hebt gelijk, ik heb de poll aangepast zodat er geen misverstand kan zijn. Alleen weet ik niet of dit nu nog representatief is, aangezien mensen misschien iets anders hebben geantwoord als wat nu aangeduid staat...

Nee is Afsluiten geworden, Ja is Vernieuwen geworden.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

vanaf mijn jaar om is zeg ik het direct af. heb nog nooit zoveel probs gehad met internet als deze provider. zoals vandaag weeral. 5 kb/sec download en 15kb/sec upload. neen dank u, ik ben al da gezever moe. ik gaan schoon terug naar skynet tenzij telenet zijn uploadlimiet omhoog doet.
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Spacekiek schreef:Heel simpel ... de enige reden om te blijven is het limietloze karakater van A2F ... Ook al ervaar ik regelmatig probs kan je niet ontkennen dat je veelvouden kan down/uploaden dan bij Skynet/Telenet!
Enfin ik heb wel neigingen gehad om het op te zeggen, ook al kan ik onbeperkt downloaden.
Trouwens, moet je geen x aantal maanden op voorhand opzeggen ?? Hoe zit het daar mee ?


hmmm limietloos karakter...
heb snel effe gerekend op basis van cijfers de rondgingen op het IRC kanaal
er zijn veel A2F'ers die aan 5kB/s downloaden...

moest je pc nu dag en nacht aanstaan (en downloaden) dan zou je op 1 maand aan 13,4 GB zitten...

dan is de keuze voor mij snel gemaakt, mij een beetje inhouden (10GB) en aan hogere snelheid surfen bij skynet...

ik heb in het begin ook eerst getwijfeld om A2F te nemen, maar ik ben meer afwachtend geweest, en achteraf bekeken ben ik hier blij om.
moest nu binnen bepaalde tijd lijken dat A2F wel degelijk betrouwbaar is, ok dan stap ik over,...
maar tot het zover is, blijf ik liever wat sneller surfen :twisted:

ciao
stephan

ps: thanx om A2F in mijn plaats te testen :nana:
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Tja ... Bij mij zijn die 5kb/s -dagen eerder uitzonderlijk. Meestal zit ik stabiel rond de 200 à 250, wat nog niet echt spectaculair is, maar doe dan nog maar eens uw rekensommetje !! (dan is 200 GB écht niet moeilijk) :lol2:

PS: Ik heb ook nog altijd Telenet 8)
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Spacekiek schreef:PS: Ik heb ook nog altijd Telenet 8)


ik heb de indruk dat er wel meer zijn die dit doen...
is het dat wel waard? 2 isp's tegelijk betalen...

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Als deze zever blijft duren sluit ik zeker en vast af ... of toch op z'n minst die 8Mbit want dat is werkelijk te belachelijk voor woorden ..

Ik betaal sinds het begin 60€ de maand, heb de eerste maand SNEL gesurfd en daarna nooit meer boven de 300K geweest ... en die 300 was dan HEEL sporadisch.

Hiervoor blijf ik niet meer betalen ... dan heb ik nog liever limieten.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Florian

Ik zal ook wel niet verlengen lijkt mij :roll:

Twee dagen eMule aangehad en ik ben permanent afgesloten. Ze hebben niet eens de moeite genomen op mijn deftige fax te reageren.

Na een lang telefoongesprek zeiden ze dat ze dat ze alle informatie nog eens zouden doormailen en zouden overleggen of ik echt niet opnieuw aangesloten kon worden.

Ik heb geen email gezien, en ik geloof er ook niets van dat ze het besproken hebben.

Ze zijn zeker bang dat ik een grootgebruiker ben ofzo. Ze moesten mijn Telemeter eens zien, 5113 MB Down en 1211 MB up. Niets spectaculairs.

Maar ja, over die drie dagen dat ik mijn verbinding heb kunnen gebruiken was ik in principe wel tevreden, tenminste een goede upload. :roll:
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Ik verleng zeker en vast!

Ik heb er het volste vertrouwen in dat alles goed komt en blijf dusook gewoon klant ;).
Iedere jonge provider heeft problemen en die neem ik er graag bij als je bekijkt wat A2F biedt ;).

Mvg,

Stijn
cyrus22

Ik heb wel geen jaar abonnement bij adsl2fit of da denk ik toch nt. Al heb ik ook soms problemen gehad met adsl2fit. Maar als ik sommige hoor dan zit ik nog goed. Normaal zat ik rond de 260. Maar wat wel een probleem is dat de snelheden nogal zeer wisselvallig zijn. Daarbij bedoel ik dat ik perfect op voorhand kon zeggen hoe men snelheid ging aftakelen. Tot 12 uur zat ik rond de 260 dan na 12 uur zat ik rond de 180-120 en na 21 uur was het nog maar 90 kb/s. Dit vind ik het vervelendste. Maar voor de rest zou ik nog nt mogen klagen.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik verleng ook omdat dit nogaltijd een ISP is met geen limieten :-D

Het zal wel beteren zker hoop ik alleen moeten ze wel eens iets doen aan hun communicatie want hoelang gaat dit kat en muis spelletje nog duren.

Als ik één ding haat dan is het wachten op iets dat ik niet weet :evil:

Dus wanneer worden die problemen opgelost binnen een week of langer ????
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Ik heb adsl2fit genomen om te kunne hosten bij games,maar nu kan ik zelfs niet meer games joine,(en hosten werkt maar 10% van de tijd)dus als er geen verandering inkomt ga ik gewoon terug naar skynet,aangezien ik 90% van de tijd internet gebruik om online te gamen...
sideshow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2004, 09:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

zolang het een beetje blijft lukken, blijf ik erbij ...

diegenen die weg gaan, wat gaan jullie dan doen ?
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

als het zo blijft als nu : downloadspeed max 40kb/s
surfspeed 20Kb/s
en dan ook nog eens dat de verbinding regelmatig uitvalt zal ik zeker niet bij A2f blijven.
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Of ik wel of niet mijn contract verleng hangt af van het vervolg bij adsl2fit.

Toen ik adsl van skynet eerst had, had ik voor de 6 eerste maanden synchronisatieproblemen, practisch elke dag een paar uur disconnects.
Die problemen zijn uiteindelijk verdwenen nadat de dslam vervangen werd.

Ik geef ze the benifit of the doubt.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”