Aanpassing Tarieven?

Plaats reactie
Dimi72
Starter
Starter

Ik ben bijna een jaar All In bij Tele2, dat wil zeggen dat ik binnenkort 10€ meer moet betalen voor mijn abonnement, dus van 29,90 naar 39,90 €.
Ik ben een "kleine gebruiker". Ik denk niet dat ik 1GB/maand haal, en ook telefoneren doe ik niet dikwijls.
Telenet heeft een Pack waardoor ik voor quasi dezefde specificaties als mijn All In (4Mbps up/256K down) slechts 32€ zou betalen en ik zou slecht één provider overhouden.

Dus, heeft er iemand weet van een komende aanpassing van de tarieven van Tele2, zodat ik een reden meer zou hebben om bij mijn vertrouwde provider te blijven?

Dimi.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Waarom stap je dan niet over naar All in 1 Mb? Dat is 1 GB & ongelimiteerd uploaden met dezelfde telefoon.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Lord Utopia schreef:Waarom stap je dan niet over naar All in 1 Mb? Dat is 1 GB & ongelimiteerd uploaden met dezelfde telefoon.
Een beetje aan de trage kant als je 4Mbits kan krijgen, daarenboven krijg je bij ADSL altijd stukken minder (onbetrouwbaar - hangt van veel te veel "maars" af) dan bij de Kabel van snelheid.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Bij een 1Mb sync terwijl je 4 aankan ga ja toch bijna altijd de 1Mbit/s halen omdat je hier toch stoorvrije overschot hebt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Muziekbos schreef:
Lord Utopia schreef:Waarom stap je dan niet over naar All in 1 Mb? Dat is 1 GB & ongelimiteerd uploaden met dezelfde telefoon.
Een beetje aan de trage kant als je 4Mbits kan krijgen, daarenboven krijg je bij ADSL altijd stukken minder (onbetrouwbaar - hangt van veel te veel "maars" af) dan bij de Kabel van snelheid.
Trage kant? De persoon in kwestie verbruikt maar 1 GB per maand, ik denk dat als je een kleine gebruiker bent (<1 GB), je 1 Mbps zeker niet gaat voelen.
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Als je niet veel belt, ben je misschien beter af met een discovery-line.

Permanent kleine verbruikers kunnen eens kijken bij Euphony.

15 euro= 6Mbps + 0,5 GB (extra GB=3 euro) --> voor 18 euro heb je dus 1,5GB.

Tel daar nog de discoveryline bij voor 10/md en je bent gesteld voor 28 euro. Bij een discoveryline betaal je bij het bellen met de lijn wel +0,15ct extra maar je blijft wel gratis bereikbaar voor andere vaste-lijn abonnees.

Het zal er dus ook vanaf hangen hoe actief je die telefoonlijn wilt gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”