Netconnect naar Speedconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Vandaag gemerkt dat ik in mijn CRM kon kiezen voor Speedconnect. Zijn er al anderen die een omzetting aangevraagd hebben en hoe lang duurt dit normaal?

Volgend jaar op kot ga ik kiezen voor een Cityconnect, maar hier thuis zit ik helaas niet binnen het ADSL2(+) dekkingsgebied en dus is Speedconnect een goeie optie aangezien ik al wel eens op verplaatsing mijn PC beheer en gegevens doorsluis.

Is het mogelijk? Ik zou naar de helpdesk bellen maar ik heb geen hele namiddag vrij :p
Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ctgilles
Plus Member
Plus Member

kaise1 schreef:http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=23120 hier ff kijken aub :wink:
Thanks die had ik gemist precies :oops:

Maar zijn ze bij Dommel slim genoeg om die migratie te doen op het *einde* van uw abo? (Is bij mij denk ik de 19e)
Ik zie daar ook veel staan over telkens dezelfde modem: zijn er alternatieven?
En ik zit met zo een kleine pries ipv zo ne 5 polige stekker, is dat een probleem?

mvg
Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

ctgilles schreef:
kaise1 schreef:http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=23120 hier ff kijken aub :wink:
Thanks die had ik gemist precies :oops:

Maar zijn ze bij Dommel slim genoeg om die migratie te doen op het *einde* van uw abo? (Is bij mij denk ik de 19e)
Ik zie daar ook veel staan over telkens dezelfde modem: zijn er alternatieven?
En ik zit met zo een kleine pries ipv zo ne 5 polige stekker, is dat een probleem?

mvg
euhm je hebt zowiezo een oyo met de migratie naar een speedconnect abbo..
geen alternatieven is een verplicte sagem 3464..
Zijn er nog kleindere contactdozen dan 5 polige ?
ctgilles
Plus Member
Plus Member

kaise1 schreef: Zijn er nog kleindere contactdozen dan 5 polige ?
Mijn modem steekt in met zo'n plugje:
Afbeelding

Daarnet heeft de helldesk opgenomen! :beerchug: Ze zeggen dat 't 2 weken zou duren met een kleine onderbreking, dus dan bestel ik tegen dat ik op vakantie vertrek en dan is 't in orde (hopelijk) als ik terugkom.

Ik ga echter wel wegblijven van die Cityconnect. 't Zal dus Scarlet worden op kot.
Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

shit, nog nooit gezien maar ben dan ook niet technish begaaft, (naar ik vernam gaat scarlet binnen 2 weken euhm zekers 2 maanden wss ook vdsl2...)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”