Hier in Leuven 016 is ook al derde dag dat tussen 7u en 10u modem krijgt geen ip van dommel.Black_BMWke schreef:Hier hetzelfde probleem sinds een paar dagen heb ik constant disconnects met cityconnect.
Ik ben ook van regio 011
Voorgaande heb ik geen enkele problemen gehad, mijn lijn heeft altijd perfect gewerkt.
duidelijk dommel netwerk problemen
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Hier in Antwerpen the same........yurifedov schreef:Hier in Leuven 016 is ook al derde dag dat tussen 7u en 10u modem krijgt geen ip van dommel.Black_BMWke schreef:Hier hetzelfde probleem sinds een paar dagen heb ik constant disconnects met cityconnect.
Ik ben ook van regio 011
Voorgaande heb ik geen enkele problemen gehad, mijn lijn heeft altijd perfect gewerkt.
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik dacht dat probleem eerder lokaal was, maar blijkbaar is het nationaal.Bandit schreef:Regio 011, krijg ook geen connectie, even gebeld en ze konden mij bevestigen dat er een probleem was dat "in de loop van vandaag" in orde zou komen. Nu nog hopen dat zij dezelfde definitie van vandaag hebben als ik.
Dan minste ze kunnen doen is iets op hun [nieuws en updates] plaatsen.
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Morgen is het exact een jaar dat ik bij dommel ben. In mijn geval tot gisterenavond was het iets meer dan 91%(Paessler PRTG)bmantra schreef: aan hoeveel procent uptime zou Dommel eigenlijk komen?
nu zul het veel lager zijn, maar kan niet op mijn PC van op afstand
Mijn windows XP die als file server draait toont 99.8% uptime gedurende zelfde periode.
idd manman...
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 03 feb 2009, 14:22
- Twitter: behets
- Locatie: Brussel
- Contacteer:
Same shit here.
Sinds vanmorgen kan men modem niet meer connecteren, buiten tweemalig 5 minuutjes en dan weer niets meer.
En erbovenop zit ik sinds een tweetal weken op een supertrage verbinding.
Normaal heb ik de cityconnect verbinding waar ik reëel een 2MB/s mee haal, nu was dit amper 150KB a 170KB.
Heb hun gebeld, reeds 2 maal gemaild, telkens krijg ik antwoord dat ze me gaan contacteren.
Na zoveel dagen nog niets van hun gehoord. Manman, amateurs at work.
Sinds vanmorgen kan men modem niet meer connecteren, buiten tweemalig 5 minuutjes en dan weer niets meer.
En erbovenop zit ik sinds een tweetal weken op een supertrage verbinding.
Normaal heb ik de cityconnect verbinding waar ik reëel een 2MB/s mee haal, nu was dit amper 150KB a 170KB.
Heb hun gebeld, reeds 2 maal gemaild, telkens krijg ik antwoord dat ze me gaan contacteren.
Na zoveel dagen nog niets van hun gehoord. Manman, amateurs at work.
Dienen bazaar lag hier vandaag ook plat (zone 016). Kan Dommel nu echt geen enkele maand 100% uptime garanderen? Gisteren nog last gehad met Msn. Was met m'n broertje aan't praten, maar moest alles altijd een aantal keren opnieuw zeggen, omdat het niet door kwam.
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Wow, je vraagt de onmogelijke. Meeste van ons zullen met +95% al gelukkig zijn, als maar eens goed gecommuniceerd wordt door dommel.Klant schreef: Kan Dommel nu echt geen enkele maand 100% uptime garanderen?
Laatste keer als ik iemand van dommel aan de lijn had, hun uitleg was "er is een probleem en men werkt eraan." Dat is de meest mysterieuze uitleg dat ik ooit gehoord had. En als Ik vroeg wat voor type probleem is het, om een idee te krijgen hoelang dat het nog duurt. antwoord was "ik weet het niet"
Er zijn 2 mogelijkheden 1)die persoon van support wist het echt niet of 2) hij wist het maar wil het niet vertellen
In eerste geval, zegt het veel over communicatie tussen medewerkers van dommel. In tweede geval zegt het genoeg over communicatie van dommel naar zijn cliënteel.
En dit van een telecom bedrijf!
+-95% uptime betekent per maand +-1,5 dag dat je zonder verbinding zit.yurifedov schreef:Wow, je vraagt de onmogelijke. Meeste van ons zullen met +95% al gelukkig zijn, als maar eens goed gecommuniceerd wordt door dommel.Klant schreef: Kan Dommel nu echt geen enkele maand 100% uptime garanderen?
Laatste keer als ik iemand van dommel aan de lijn had, hun uitleg was "er is een probleem en men werkt eraan." Dat is de meest mysterieuze uitleg dat ik ooit gehoord had. En als Ik vroeg wat voor type probleem is het, om een idee te krijgen hoelang dat het nog duurt. antwoord was "ik weet het niet"
Er zijn 2 mogelijkheden 1)die persoon van support wist het echt niet of 2) hij wist het maar wil het niet vertellen
In eerste geval, zegt het veel over communicatie tussen medewerkers van dommel. In tweede geval zegt het genoeg over communicatie van dommel naar zijn cliënteel.
En dit van een telecom bedrijf!
30 (dagen)/100 == 0,3
0,3 * 5 == 1,5 (dagen)
Bij een maand van 31 dagen, is't 1,55, btw.
1,5 dag per maand zonder verbinding vind ik echt niet kunnen.
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 02 okt 2008, 17:36
tgaat hier echt ni vooruit stomme *** dommel xD
Download Speed: 300 kbps (37.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 366 kbps (45.8 KB/sec transfer rate)
PFFT :s
zone 015
Download Speed: 300 kbps (37.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 366 kbps (45.8 KB/sec transfer rate)
PFFT :s
zone 015
Laatst gewijzigd door ubremoved_10624 04 jun 2009, 18:47, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 02 okt 2008, 17:36
www.dommel.be-->beschikbaar? (aanklikken)-->telefoon nummer gegevens invoeren
Speedconnect is VDSL2 en is over 65 procent van belgische grondgebied beschikbaar
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
Nog steeds problemen in regio 050, speed drops van 50 procent. pings van 200+
af en toe gaat het vlotjes voor een paar minuten
af en toe gaat het vlotjes voor een paar minuten
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 18 jul 2007, 00:10
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Iemand die op de zelfde gateway zit als ik heeft wel problemen en ik niet:
Ping test van hem naar google.be:
Code: Selecteer alles
1 6 ms 9 ms <1 ms 10.1.0.1
2 117 ms 139 ms 69 ms gateway.fix2.hasselt.schedom-europe.net [83.101.25.65]
3 558 ms 499 ms 966 ms ipXX.fix2.hasselt.schedom-europe.net [83.101.25.XX]
Code: Selecteer alles
Pinging 83.101.25.XX with 32 bytes of data:
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=517ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=658ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=719ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=678ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=582ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=568ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=684ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=649ms TTL=62
Request timed out.
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=744ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=519ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=545ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=599ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=675ms TTL=62
Request timed out.
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=545ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=734ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=732ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=460ms TTL=62
Reply from 83.101.25.XX: bytes=32 time=541ms TTL=62
Code: Selecteer alles
Pingen naar google.be [216.239.59.104] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=522 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=419 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=486 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=666 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=586 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=622 ms TTL=245
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=602 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=561 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=578 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=510 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=485 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=568 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=495 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=561 ms TTL=245
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=488 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=464 ms TTL=245
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=556 ms TTL=245
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=542 ms TTL=245
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=562 ms TTL=245
-
- Starter Plus
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 05 jun 2009, 01:00
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
-
- Starter Plus
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 05 jun 2009, 01:00
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 18 jul 2007, 00:10
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
-
- Starter Plus
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 05 jun 2009, 01:00
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Wanneer jullie een trage verbinding hebben, zijn jullie lijnwaardes veranderd?
Met mijn verbinding (Homeconnect) had ik begin mei ook soms last van een trage verbinding en dan ging ik eens kijken naar m'n lijnwaardes en die waren op dat ogenblik zeer slecht.
Na een tijdje de modem afgezet te hebben, merkte ik dat de waardes terug beter waren en ik terug aan de normale snelheid zat.
Nu (zie een paar topics lager/hoger) heb ik geen verbinding meer.
Met mijn verbinding (Homeconnect) had ik begin mei ook soms last van een trage verbinding en dan ging ik eens kijken naar m'n lijnwaardes en die waren op dat ogenblik zeer slecht.
Na een tijdje de modem afgezet te hebben, merkte ik dat de waardes terug beter waren en ik terug aan de normale snelheid zat.
Nu (zie een paar topics lager/hoger) heb ik geen verbinding meer.
Victory Not Vengeance
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
wow was praktisch onspeelbaar deze avond, ik had wel geen problemen met andere zaken.Furon schreef:Zone 056:
Op WoW heb ik rond de 750ms, en om de 2-3 uur heb ik een disconnect (lampje op de modem gaat zelfs uit). De problemen zijn sinds gisteren begonnen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
de lijnwaardes veranderen niet, ping blijft laag en speedtest blijft een 4Mbit down geven,testertje schreef:Wanneer jullie een trage verbinding hebben, zijn jullie lijnwaardes veranderd?
Met mijn verbinding (Homeconnect) had ik begin mei ook soms last van een trage verbinding en dan ging ik eens kijken naar m'n lijnwaardes en die waren op dat ogenblik zeer slecht.
Na een tijdje de modem afgezet te hebben, merkte ik dat de waardes terug beter waren en ik terug aan de normale snelheid zat.
Nu (zie een paar topics lager/hoger) heb ik geen verbinding meer.
maar usenet (hitnews, both met SSL en zonder SSL en dommel's eigen usenet server) of DNS of ... gaan tot max 100KB/s,
waarbij usenet meestal rond 25 a 10KB/s zit
een gewone DNS request duurt ook precies een paar seconden. Dit terwijl de lijnwaardes hetzelfde zijn gebleven. (alhoewel FTP ook soms een dipje nam)
gewoon HTTP verkeer (minus de DNS dan) bleef min of meer stabiel en snel, al had het er ook soms last van, maar m'n usenet verbinding continu .
ik hoop dat ze het gefixt krijgen, want volgens mij ligt het niet aan dommel, die zaten AFAIK nog niet aan hun max, zelfs tijdens piekmomenten.
Ik wordt er hier ook zot van. Gebruik die lijn voor mijn werk, en sinds een maand of zo dikke problemen. Zo onstabiel als iets. Afgelopen jaren anders nooit problemen gehad. Als ik dat hier zo zie dan is dit een algemeen probleem, niet beperkt to 1 regio. Ikzelfs zit in Wilrijk.