Scarlet excuseert zicht voor stroompannes&geeft compensatie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MisterGasman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2008, 23:36

Twee dagen geleden gebeld naar scarlet, om te vragen of ik nu kan overgezet worden naar adsl2+.
Ze raden me dat af omdat ik dan tot een maand zonder internet kan zitten. Maar ze zeiden dat er binnenkort vdsl2 kon gebruikt worden.
Ze gingen me terugbellen daarvoor.

s' Avonds om 19:30 belt er iemand van scarlet:
Dan meneer, u had gebeld. Ok, nu, wij verontschuldigen ons voor alle pannes die wij hadden de afgelopen maanden. Als compensatie hiervoor zal u:
- 1 maand gratis Scarlet One krijgen (50 euro).
- 5 maanden lang op uw factuur 10 euro korting krijgen.
- Wanneer vdsl2 beschikbaar wordt, in de grote vakantie, normaal gezien binnen 2 maand, krijgt u (voor altijd) gratis digitale tv (door overname belgacom beschikbaar) + gratis installatie en gratis ontvanger. Kostenloos dus.
- natuurlijk vdsl2 erbij (tot 18 mbit).

Wel is het dan dat u een nieuw contract van 12 maand heeft.
Dit alles doen wij om de concurrentie te kunnen aangaan.


Dus ja, scarlet wordt bang dat ze klanten gaan verliezen, en niet geheel onterecht ;) . Hopelijk is het zoals ze zeggen en wordt het in de vakantie gedaan.
Eindelijk es goed nieuws van scarlet, ze nemen hun verantwoordelijkheid :beerchug: . Nu nog zien dat alles daadwerkelijk gebeurd.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

WoW
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Even ook een mail sturen naar Scarlet :p
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

En zal hun internet verder deftig werken? Zal de digitale tv van enige kwaliteit zijn? bij het Aldi merk van Belgacom.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

VDSL2 binnen een tweetal maand beschikbaar bij Scarlet ... goed om te weten :-)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je hebt daar natuurlijk niks van op papier... het lijkt me allemaal een beetje te veel om waar te zijn. OK dat je een compensatie van een maand kan krijgen. OK dat de vdsl2 modem gratis zal zijn. Maar levenslang gratis TV? Misschien bedoelen ze dat ze het gaan in een huidig pakket erbij stoppen? Toch eerst zien, hoor.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Wil je hoop niet stuk schieten, maar 50 euro de maand zal gewoon de standaardprijs zijn voor zo een internet/tv/telefoon abonnement. Kan zijn dat als je los bestelt je nog een jaar lang aan 40 euro de maand kan krijgen. Dus pas maar op dat je niet teveel gaat betalen zelfs!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Goztow schreef:Je hebt daar natuurlijk niks van op papier... het lijkt me allemaal een beetje te veel om waar te zijn. OK dat je een compensatie van een maand kan krijgen. OK dat de vdsl2 modem gratis zal zijn. Maar levenslang gratis TV? Misschien bedoelen ze dat ze het gaan in een huidig pakket erbij stoppen? Toch eerst zien, hoor.
Ik zou ook nog wat afwachten,u weet nooit wat de addertjes onder het gras zullen zijn,(hoeveel gb per maand?? snelheid internet?? hoe zit het met ongelimiteerd bellen naar vaste lijn in Belgie,heel de dag,of alleen s'avonds??)
Dat zeggen ze er allemaal niet bij natuurlijk,maar het zijn dingen die de rekening danig kunnen doen oplopen.
MisterGasman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2008, 23:36

fluppie schreef:
Goztow schreef:Je hebt daar natuurlijk niks van op papier... het lijkt me allemaal een beetje te veel om waar te zijn. OK dat je een compensatie van een maand kan krijgen. OK dat de vdsl2 modem gratis zal zijn. Maar levenslang gratis TV? Misschien bedoelen ze dat ze het gaan in een huidig pakket erbij stoppen? Toch eerst zien, hoor.
Ik zou ook nog wat afwachten,u weet nooit wat de addertjes onder het gras zullen zijn,(hoeveel gb per maand?? snelheid internet?? hoe zit het met ongelimiteerd bellen naar vaste lijn in Belgie,heel de dag,of alleen s'avonds??)
Dat zeggen ze er allemaal niet bij natuurlijk,maar het zijn dingen die de rekening danig kunnen doen oplopen.
Volgens mij veranderd er helemaal niets aan de telefonie of de downloadlimieten. Dat blijft volgens het plaatje van Unlimited.

Ja tuurlijk is het afwachten. En ja het moet op papier staan anders kunnen ze zeggen wat ze willen, maar dat vermeldde hij er ook bij.
En dat die digi tv erbij gaat zitten is idd nie echt een compensatie voor die uitvallende momenten, maar gewoon om de concurentie aan te gaan. Dus in principe in de prijs. Dus dat er niets bijkomt bij die 50 euro is toch wel mooi. Idem voor vdsl2. Ze moeten gewoon meegaan met de anderen.
Muziekbos schreef:En zal hun internet verder deftig werken? Zal de digitale tv van enige kwaliteit zijn? bij het Aldi merk van Belgacom.
Dat weet niemand. Vdsl2 staat toch wel bekend om zijn snelheid onafhankelijk van afstand centrale niet? Dus logischer wijze zouder er minder problemen mogen zijn. Die digi tv kwaliteit, tjah, ik denk niet dat ze zich kunnen permiteren brol ontvangers te leveren, waardoor dan de hele helpdesk weer overspoeld wordt ;)

Momenteel geefk ze het voordeel van de twijfel. Maar scarlet zit vol verrassingen natuurlijk. :banana:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”