Dommel down?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Illyas
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 mei 2009, 07:14

Ik zit al sinds 25 mei zonder internet, waarbij ik een tussenpoos van één dag (27/05) wel internet had. Om die reden heb ik al verscheidene keren Dommel gecontacteerd. Men vertelde me toen dat ik eens de modem en de bekabeling moest nakijken voor defecten, en indien we nog geen internet hadden, zou ons iemand bellen van de externe dienst. Toen ik 27 mei dus heel plots wel internet kreeg, was duidelijk dat het probleem bij Dommel lag. En vanaf 28 mei is alles weer down. Nou ja 'down', in mijn modem staat zowel bij Gateway als DSL Connection dat alles in orde is.

Ik zie nu trouwens ook dat ze mij op een lager profiel gezet hebben: 3.0 mbit i.p.v. 4.6 mbit. Waarschijnlijk om een stabielere connectie te hebben, helpt dus niet.

Ik zit in Limburg, regio maaseik (089).

Herkent iemand deze situatie?
Narcose
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2007, 13:41

Deze situatie komt mij zeer bekend voor. Gisteren zat ik ook zonder internet. Mijn modem gaf aan dat ik de gateway (aan de andere kant van de lijn) kon bereiken maar daarna was het einde. Tracepathen naar 4.2.2.1 gaf me hetzelfde resultaat. 3 dagen geleden had ik hetzelfde voor. Ik zelf bij van zone Antwerpen (02). Ik vind dit eigenlijk schandalig. Gelukkig dat het zo een mooi weer was :angel:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”