Speedconnect Plus is voor mij beschikbaar (ben een van de 4.6 Mbps ADSL gebruikers).
Zodra mijn Homeconnect contract er op zit wil ik graag overstappen naar Speedconnect Plus. Maar ik wil graag weten welke de beste telefoon optie is, terug naar Belgacom zodat ik zeker geen extra kosten moet betalen voor actieve lijn als ik Speedconnect Plus pak?
Bellen praktisch niet naar het buitenland, meestal naar vaste lijnen (doen dit weinig).
Homeconnect naar Speedconnect Plus, maar telefoon...
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
VoIP via Weepee of een andere VoIP aanbieder.FredWP schreef:Speedconnect Plus is voor mij beschikbaar (ben een van de 4.6 Mbps ADSL gebruikers).
Zodra mijn Homeconnect contract er op zit wil ik graag overstappen naar Speedconnect Plus. Maar ik wil graag weten welke de beste telefoon optie is, terug naar Belgacom zodat ik zeker geen extra kosten moet betalen voor active lijn als ik Speedconnect Plus pak?
Bellen praktisch niet naar het buitenland, meestal naar vaste lijnen (doen dit weinig).
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Dan is dat Dommel kosten, Belgacom kosten (voor actiefe lijn) en dan nog eens VoIP kosten. Wil liever dan een Belgacom telefoonlijn hebben.Ken schreef:VoIP via Weepee of een andere VoIP aanbieder.FredWP schreef:Speedconnect Plus is voor mij beschikbaar (ben een van de 4.6 Mbps ADSL gebruikers).
Zodra mijn Homeconnect contract er op zit wil ik graag overstappen naar Speedconnect Plus. Maar ik wil graag weten welke de beste telefoon optie is, terug naar Belgacom zodat ik zeker geen extra kosten moet betalen voor active lijn als ik Speedconnect Plus pak?
Ik denk dat Belgacom Discovery Line (9,95/maand) + Dommel Speedconnect Plus (49,00/maand) de beste optie is.
Momenteel 48,95 per maand voor Homeconnect (4.6 Mbps internet en telefoon die niet altijd goed werkt) vs. goede Belgacom telefoonlijn + degelijk VDSL2 internet van Belgacom netwerk via Dommel voor 58,95.
Ziet er goed uit tenzij ik ergens een fout heb gemaakt.
:3
-
- Starter
Van de Dommel website ... mss te overwegen...FredWP schreef:Dan is dat Dommel kosten, Belgacom kosten (voor actiefe lijn) en dan nog eens VoIP kosten. Wil liever dan een Belgacom telefoonlijn hebben.Ken schreef:VoIP via Weepee of een andere VoIP aanbieder.FredWP schreef:Speedconnect Plus is voor mij beschikbaar (ben een van de 4.6 Mbps ADSL gebruikers).
Ik denk dat Belgacom Discovery Line (9,95/maand) + Dommel Speedconnect Plus (49,00/maand) de beste optie is.
Momenteel 48,95 per maand voor Homeconnect (4.6 Mbps internet en telefoon die niet altijd goed werkt) vs. goede Belgacom telefoonlijn + degelijk VDSL2 internet van Belgacom netwerk via Dommel voor 58,95.
Ziet er goed uit tenzij ik ergens een fout heb gemaakt.
op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:
- adsl(2+) homeconnect
maximale downloadsnelheid tot 24 mbit/sec, geen datalimiet en onbeperkt bellen. nu al vanaf 48.95 euro!
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!
hebt u nog verdere vragen of wil u liever via de telefoon bestellen, bel ons gerust even op 011/920000!
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Dan neem je inderdaad best gewoon een Discovery lijn van Belgacom of een raw copper bij je provider.FredWP schreef:Bellen doen we zelden zelf.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Interessante topic, wil dit nl ook. Nu heb ik homeconnect(hoe zit dit btw met opzegprocedure? Ik heb ergens eind juli die activatiebrief gekregen denk ik. Als ik dan bv begin juni een mail stuur om op te zeggen, loopt dit dan exact af 1 jaar na contract? Of moet er daar dan nog een maand bij?), maar ik wil naar homeconnect. Ook terug een oude (classic?) telefoonlijn van belgacom, metnummerovername van het homeconnect nummer van nu. Komt er daar ook nog activatiekosten aan te pas?
En voor de splitter: is dat dezelfde als ik had met classic+netconnect? Of moet dat voor vdsl2 een andere zijn?
En voor de splitter: is dat dezelfde als ik had met classic+netconnect? Of moet dat voor vdsl2 een andere zijn?