Geef Eva eens een kans zeg. Kan je het Eva kwalijk nemen dat haar berichten een commerciële ondertoon kunnen bevatten? Tuurlijk niet, zolang haar advies wel degelijk nuttig is voor de discussie. Dat bijvoorbeeld een abonnement nemen zonder telefoonlijn indruist tegen je langdurige contract bij een andere provider kan dan wel correct zijn, maar is in principe niet iets waar zij rekening mee moet houden. Wij (de users) kunnen dat natuurlijk wel signaleren.
Ow ow... Daar ga ik niet mee akkoord. Als iemand duidelijk spreekt van Euphony, en enkel wil weten of hij goedkoper af is met een discovery line als een classic line, is het verkeerd die man Belgacom ADSL zonder fixed line aan te smeren. Tot op heden is enkel Tele2 er die dat ook aanbiedt, en dat zal vermoedelijk wel een financiële reden hebben. Ik ben altijd vierkant tegen dat commerciële verkoopgedoe bij support geweest... Belgacom klantendienst bvb moet aan élke klant die belt aan het einde van het gesprek een commercieel aanbod doen. Uiteraard moeten ze verkopen ja, maar er is een verschil tussen jezelf opdringen en zelfs diensten activeren die niet gevraagd zijn, of advies aanleveren dat ongepast is, dan tegen correct verkopen. Correct verkopen zou zijn als die persoon een Belgacom ADSL abonnement heeft. In dat geval zou haar aanbod gepast zijn.
Nu, van mij krijgt ze die kans haar. Al zal die zij wel een goed geolied team zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En het is zonder meer positief dat ISP's zich laten zien op fora. Ze krijgt dus zeker het voordeel van de twijfel
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maar het moet gezegd worden dat de informatie die ze gaf in een ander topic (
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=23067) technisch niet correct was om maar iets te noemen. En aangezien die man riskeert dat hij voor een bezoek van een Belgacom technieker 150€ krijgt aangerekend, vond ik het daar ook best ongepast. En zeg nu zelf, 4 posts en direct 2 dubieuze is geen goede indruk wekken eh...