Scarlet erbarmelijk traag

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Voyager
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Sinds dinsdag is scartlet adsl unlimited hier opeens onbruikbaar traag geworden.

Afbeelding

Dit gecombineerd met een verhoogde ping en 25% packet loss maakt zelfs gewoon surfen een uitdaging.

Zijn er nog mensen met dit probleem?

Volgens scarlet zouden ze volgende week beginnen werken om het probleem op te lossen.

(regio Brugge)

PS. Het is geen lokaal probleem, mijn connectie met de centrale is zo goed als kan zijn.
tooslow
Plus Member
Plus Member

Ja, ik heb net hetzelfde gemerkt ... .
bdg
Starter
Starter

Same here : sedert vorige week donderdag enorm trage verbinding. Helpdesk gecontacteerd die vaststelden dat ik verbonden ben aan 6 Mbit maar bij een ping naar mijn ip-adres regelmatig time-outs krijgen. Heb al geprobeerd met een andere scarletbox, met een andere modem-router (zodat ik zeker ben dat het niet aan de scarletbox ligt), andere kabels (telefoon en utp), andere pc, om alle oorzaken proberen uit te sluiten maar het resultaat blijft hetzelfde :-(
Sedert vorige vrijdag wacht ik op een telefoontje van de second line van de helpdesk.....

Afbeelding
Monkey
Plus Member
Plus Member

bestaan hier al niet genoeg threads over?
Voyager
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Monkey schreef:bestaan hier al niet genoeg threads over?
Ik dacht net niet.
De meeste gaan over dat ze geen volle 20Mbits krijgen, maar blijven steken op 6 of zo, en dat er tragere momenten zijn.
Andere klagen dan dat ze niet van de volle snelheid kunnen genieten omdat ze op een lager profiel zitten.

Maar zoals je kan zien aan deze cijfers is mijn snelheid ver gezakt onder dat van een 1.1 profiel en het probleem ligt niet bij de eerste hop maar verder bij scarlet.

Daarom zoek ik hier meerdere personen met hetzelfde probleem zodat we een oplossing kunnen vinden.
wootie
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

gelieve naar deze thread gaan..

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=48&t=22979
probleem zijn begonnen na migratie....
het is al 14 dagen aan de gang.. Ik ben elke dag aan bellen met hun service dienst zonder resultaat...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”