Hallo,
Voor 5 euro/maand extra zou je de optie hebben om een no limit-abonnement af te sluiten zonder vaste lijn. Heb momenteel een discovery line en ben zonet eens door de online bestelprocedure gefietst, maar zie daar nergens iets om die optie aan te duiden.
Is dat iets wat je achteraf online kunt aanvragen of moet dit via de klantendienst?
Grtz
Zonder vaste lijn
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Idem hier, hopelijk lezen ze niet mee.hey69 schreef:idem en al 2 maanden nogaltijd geen extra op mn scarlet factuur.. betaal geen bgc, betaal geen copper bij scarlet..hun frank zal een dezer wel eens gaan vallen zekers
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb geen raw-copper, maar heb recent ook zoiets meegemaakt i.v.m. betalen.
Ik had een domiciliëring aangevraagd en dacht dat dit in orde was, maar ik zag dat ik te laat was met betalen. Dus te laat betaald en heb hier nog altijd geen melding van gekregen want naar het schijnt moet je dan bijbetalen als je te laat betaald. Wel heel vreemd want 1 rekening was niet betaald en de volgende rekening werd toen wel betaald via de domiciliëring. Nu staat alles op betaald.
Ik had een domiciliëring aangevraagd en dacht dat dit in orde was, maar ik zag dat ik te laat was met betalen. Dus te laat betaald en heb hier nog altijd geen melding van gekregen want naar het schijnt moet je dan bijbetalen als je te laat betaald. Wel heel vreemd want 1 rekening was niet betaald en de volgende rekening werd toen wel betaald via de domiciliëring. Nu staat alles op betaald.
ik ben naar een belgacom winkel geweest en heb daar mijn discovery lijn opgezegd.
1 maand duurt de opzeg.
dus begin juni heb ik geen discovery lijn (heb bevestiging gehad van belgacom omtrent mijn opzegging) en zal ik dan bellen naar scarlet om een raw-copper
1 maand duurt de opzeg.
dus begin juni heb ik geen discovery lijn (heb bevestiging gehad van belgacom omtrent mijn opzegging) en zal ik dan bellen naar scarlet om een raw-copper