(staat ook al in proximus forum)
Waarschijnlijk eerder een vraag voor een Samsung I900 Omnia forum of misschien een Windows Mobile forum, maar dan zijn ze hier tenminste ook op de hoogte.
Op de e-Services van Proximus kun je niet aflezen wat je verbruik van internet mobile bedraagt.
(Nochthans moeten ze die info hebben, want ze gaan mij alles boven mijn forfait factureren)
Reactie klantendienst (6000): dit moet je zelf opvolgen op de GSM, en resetten op de "verjaardag" van uw factuur.
Iemand die dit weet staan? Ik heb al zowat alles afgelopen op mijn gsm (zoals hierboven al aangegeven een Samsung I900 Omnia met Windows Mobile).
Hoe Mobile Internet verbruik aflezen/resetten op GSM?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Voor zover ik weet zit dit niet standaard in winMobile maar bestaan er tooltjes om dit bij te houden. bvb SPB GPRS monitor http://www.spbsoftwarehouse.com/products/gprsmonitor/
Ik gebruik dit tooltje maar er zullen er nog tig andere zijn. Je kan instellen heoveel forfait je hebt, wat het kost per sessie, per MB per Kb of iets anders en wanneer je factuur vervalt.
J.
Ik gebruik dit tooltje maar er zullen er nog tig andere zijn. Je kan instellen heoveel forfait je hebt, wat het kost per sessie, per MB per Kb of iets anders en wanneer je factuur vervalt.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Als ik kijk naar hetgene m'n gsm meet (SonyEricsson K850i) en hetgene uiteindelijk op m'n factuur staat: enorm verschil. Op factuur kan het makkelijk 2,5x zoveel zijn als de gsm gemeten heeft.
Ik heb die tooltje een lange tijd op mijn toestel gehad en nu niet meer. Mijn gebruik is vermeerderd (veel meer mobiel gebruik) en spontaan is het verbruik op factuur gedaaldJoe de Mannen schreef:bvb SPB GPRS monitor http://www.spbsoftwarehouse.com/products/gprsmonitor/

Bedankt voor de tip, maar voor ik geld uitgeef aan software moet het verdomd goed zijn. Ik kijk even rond naar die tig andere. Nu weet ik tenminste al in welke richting ik moet zoeken.Joe de Mannen schreef: bvb SPB GPRS monitor (...) Ik gebruik dit tooltje maar er zullen er nog tig andere zijn.
Ah, dan zal ik nog niet aan 5MB zitten. Zal eens testen. Bedankt voor de info.MRC101 schreef:Sinds 28 juli 2009 verstuurd proximus sms'en naar klanten die op volume gefactureerd worden, op 5MB, 10MB en dan telkens om de 10MB.