VDSL2

Plaats reactie
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Aangezien Dommel en Scarlet volgens de geruchten VDSL2 introduceren, had ik graag eens gehoord of Tele2 ook op deze kar springt. Misschien dat onze Tele2 medewerkers die wel eens op dit forum een helpende hand uitsteken hier wat meer over weten.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Bij dommel zijn dit geen geruchten. Ik hoop dat Tele2 op de kar springt, maar zoals iemand op dit forum heeft uitgelegd, Tele2 is een budgetprovider die trouwens als laatste op de ADSL2+ - kar sprong, VDSL2 zal soortgelijk zijn zeker?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

KPN heeft in Nederland nochtans al VDSL2 ervaring, geloof ik, dus dat zou hen misschien wel een concurrentieel voordeel kunnen opleveren?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Tja, aan die kennis van KPN gaan ze niet veel hebben. Tele2 heeft momenteel maar 2 keuzemogelijkheden : ofwel nemen ze VDSL2 af bij BGC (het wholesale aanbod van BGC) ... ofwel nemen ze het niet af (en bieden ze dus geen VDSL2 abonnementen aan). Ik zie Tele2 nog geen heel VDSL2 infrastructuur uitbouwen in België. Op dat vlak zitten ze dus in hetzelfde schuitje als alle andere alternatieve ISP's
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”