PC herstart ongevraagd

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider

Hallo allemaal. Het is weer een tijdje geleden dat ik nog een probleem gehad heb maar vandaag is het weer zover. Sinds darstraks blijft mijn PC ongewild heropstarten. Het was ooit nog wel eens gebeurd dat de PC ongewild heropstartte, maar dat bleef bij 1 keer. Nu blijft de PC heropstarten. Telkens de PC opgestart is, kan ik er ongeveer 3 minuten mee werken (surfen, documenten openen en bewerken, ...) maar daarna herstart hij opnieuw

Ik heb ondertussen NAV gedelete omdat hij vervallen was en sinds vandaag het icoontje in de toolbar rechts onderaan doorstreept was. Ik heb ook al meermaals een systeemherstel gedaan maar telkens na het herstel krijg ik de melding dat er niks hersterd werd ...

Ben ondertussen in veilige modus aan het opstarten om te proberen of ik iets kan doen met nieuwe anivirus of zo. In veilige modus blijft de Pc wel normaal lopen

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Tips meer dan welkom want ik geraak er voorlopig niet uit :( Mercikes
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer
Provider

Kijk eens je temperaturen na, en post ze eens? Eventueel via speedfan.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
ogy
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 3 keer
Provider

Begin maar met de software, hardware, drivers die geinstaleerd zijn voor die problemen(ik neem aan dat er een blauwe sherm te zien is voor die heropstarten).
Systemlogboeken zijn ook heel goede wegwijzer bij opsporen van fouten
Succes
ogy
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 3 keer
Provider

Block schreef:Kijk eens je temperaturen na, en post ze eens? Eventueel via speedfan.
Hij zegt, dat er geen problemen zijn in veilige modus
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer
Provider

ogy schreef:
Block schreef:Kijk eens je temperaturen na, en post ze eens? Eventueel via speedfan.
Hij zegt, dat er geen problemen zijn in veilige modus
Dan zijn het volgens mij driver problemen.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Spyware / virus?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

Goztow schreef:Spyware / virus?
als je NAV gebruikt heel wss.
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider

De pc werkt voorlopig weer naar behoren. Heb via de eigenschappan van "Mijn computer" de opstart en herstelinstellingen aangepast. Bij "Systeemfouten" heb ik weggevinkt dat de pc automatisch moet herstarten bij een fout en dat werkte

Heb ondertussen nieuwe virusscanner eropgeplaatst en laten scannen en ik had 1 virus blijkbaar. Heb hetgene ik weggevinkt had nog niet terug aangevinkt maar zal dat wel in de loop van de dagen doen
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”