Een mens mag dromen natuurlijk, het is de test op speedtest.net die s****.
Betrouwbare test, iso downloaden van belnet geeft 1,21 MB/s
Tele2 pure Adsl 12 Mbps, de standaard modem van Tele2Lord Utopia schreef:Verschillende vragen:
Welk is jouw huidig product? Welke modem gebruik je hiervoor? Wat zeggen de modemwaarden?
Maak uw cache eens leeg en probeer eens wat andere testen. bv. speed.io, speedtest.telenet.be,...ispwatch schreef:Modemwaarden
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 910 / 13.309
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: ******** / ******
Output Power (Up/Down) [dBm]: 10,0 / 1,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 6,5 / 24,0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,5 / 9,5
denk je nu echt dat ik dergelijke dingen nog niet gedaan had?driesve schreef:Maak uw cache eens leeg en probeer eens wat andere testen. bv. speed.io, speedtest.telenet.be,...ispwatch schreef:Modemwaarden
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 910 / 13.309
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: ******** / ******
Output Power (Up/Down) [dBm]: 10,0 / 1,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 6,5 / 24,0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,5 / 9,5
Idd, volgens speedtest.net heb ik een supersonische snelheid :Lord Utopia schreef:Speedtest resultaten zeggen redelijk weinig, het bestand is veel te klein om een snelle verbinding correct te meten.
Ik wil die supersonische snelheid ookSpecial_K schreef:Idd, volgens speedtest.net heb ik een supersonische snelheid :Lord Utopia schreef:Speedtest resultaten zeggen redelijk weinig, het bestand is veel te klein om een snelle verbinding correct te meten.
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f ... 45#p145332
Inderdaad, vandaar dat ik aangaf dat als je echt de snelheid wilt kennen het beter is een iso te downloaden van ftp.belnet.Lord Utopia schreef:Speedtest resultaten zeggen redelijk weinig, het bestand is veel te klein om een snelle verbinding correct te meten.
1.2 MB per seconde ~= 9.6 Mbps. Wat overeenkomt met jouw modemwaarden.