ADSL2Fit - Niets meer dan een vuile oplichterpraktijk

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Simpeltje

The_borg, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb een MSDN Universal abonnement waar ik alle software van Microsoft, van bij Microsoft mag downloaden, als je zo een paar iso's binnenhaalt, gaat je teller ook wel omhoog. Maar ik ben het wel eens met de anderen dat dit niet elke maand of constant zo is. Trouwens ikzelf zie het nu niet in om films te downloaden, ik koop ze liever... heb er nu al meer dan 170.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Herman,

bedankt voor het antwoorden op mijn eerdere vragen ( en het aanpassen van de refresh niet vergeten!!)

Een critische Styno die nu wat gerustgesteld is... :lol:
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ziet ge nu hoe gerustgevend dat werkt als A2F eens iets laat weten en zijn klantjes paait ... :lol:
Dan zijn wij weer blijer en ietsje vergevendsgezinder 8)
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

e moet het zo zien: Bij ELKE andere provider in belgïe is een standaard thuis internetlijn gelimiteerd tot 15Gb (volumepacks niet inbegrepen) .. Adsl2fit komt nu af met ongelimiteerd en diegenen die zich dan aansluiten beginnen nu te klagen dat ze tegen 'slechts' 1Mbit meer dan 360Gb hebben gedownload en niet tevreden zijn over het product. Da's alsof ge nen auto koopt met de garantie van ongelimiteerd aantal kilometers en dan klaagt dat de banden versleten geraken omdat de autosnelweg niet voorzien is voor de maximale snelheid. Allez ... ruw gezien toch.


1)Vooraleer een point proberen te bewijzen: Lees mijn antwoorden nog eens goed door, ik zaag niet zozeer op de snelheid, al is die niet altijd deftig.

2)@ Simpeltje, ik heb zelf als student 3 abonnementen om aan alle mogelijke software van microsoft, Macromedia en Adobe te geraken, mijn point was dan ook niet dat ge dat niet kunt, maar niet ELKE maand, zoals gij en anderen al 20 keer hebben gezegd.

3)Nogmaals @ Simpeltje, als student ziede ook al eens een filmke, alleen hebde dan het geld niet om iedere keer 25 €/DVD neer te tellen. Gij kunt dat blijkbaar wel, wees dus blij. Video is geen optie aangezien ik geen TV heb staan en een film huren kost een groot stuk van mijn studentenbudget.

4) Geldt voor alle comment op mij eigenlijk: het gaat hier ook niet zozeer om films, wel om series. Ben zelf Sci-Fi fan (ja, stelt u nu maar nen ongeloofelijke freak voor, whatever), spijtig genoeg zijn ze hier in Europa een beetje achtergesteld op dat vlak, dus dan moete u met internet behelpen. Ik heb nog altijd geen zin om nen satellietontvanger op mijn dak te zetten om toch maar een serie te bekijken die ze hier in Europa anders nooit zouden geven.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

ik denk als ik elke week backups over mijn lijn sleur van het werk dat ik toch ook al gauw aan 3 a 400gig zou zitten per maand. (Maarja, die lijn op het werk is Skynet Office en das maar 256kbit up :p)

anyway
ik ben tevreden van mijne adsl2fit
op 2 dagen 12gig, alsi k nu nog bij telenet zat zat ik nu 30 dagen op 5kb/s, en nu maar eens van tijd tot tijd nen dag of 2..

ik wist trouwens al op voorhand da adsl2fit niet altijd supersnel zou zijn, ge kunt niet anders verwachten van een ongelimiteerde provider in belgië, belgië is daar 'superbreedband & backbone van telefonie'-kundig niet op voorzien. waarom zouden er anders limieten zijn bij skynet & telenet enzo, of op het turboline netwerk zelf al bvb.. idd, om snelheid te kunnen geven..

Ik ben er tevreden van, als ik nu een uur of 2 langer moet wachten op nen download, ik heb tijd te kort om dingen te doen enzo, dus ik doe intussen wel iet anders.

ik ben TROTS om op adsl2fit te zitten, en te zien hoedat die andere users sukkelen met smallband, en dan te denken van: ha, in feb had ik 60 gig traffiek, en heb maar 1 dag 8kb/s gehad en gij 30!!

ik zal over een jaar als adsl2fit supergoed draait (hoop hoop :p) teminste kunne zegge da ik er al bij was toen het nog allemaal ni op punt stond, zoals de 'die-hard' telenetters die er al van 96 fzo opzitten.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ik breek het principe niet af, alleen moeten die kinderziektes er uit.

Punt 1 van beklag dat vandaag dan toch een beetje verbeterd is, is het slechte contact tussen klant en provider. Dat ze 5 € meer vragen/maand en daarmee bv de helpdesk verbeteren. Mensen willen nu eenmaal persoonlijk contact, trouble tickets zijn ok, maar als ge niet op internet kunt, hebde daar weinig aan he.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

nog een voorbeeld van 'heavy legal usage'
Een bedrijf dat een aantal webstream camera's heeft staan (bvb die level one cams daar), en wanneer ge alle cams samen meet hebt ge 150kb/s

De 'baas' is nogal paranoia en wilt bij zijn thuis 24/24 die cams 'hebben', en woont 50km van het bedrijf. Alles wordt op n (dure) pc opgenomen en na 72u gepurged, om schijfruimte te besparen. Alles kan dus tot 72u na de feiten terug bekeken worden, wanneer er iets 'belangrijks' is kan dit stuk bewaard worden.

Da bedrijf kan dan daar bvb 3 (of 4 om zeker te zijn) adsl2fit lijnen voor nemen en al die cam's daarop hangen. als ge met 3 lijntjes zou zitten en mooi verdeeld elk 50kb/s upload dan zit ge aan 123 gig upload per maand per lijn. Da bedrijf gaat wss voor zoiets niet op n adsl lijntje vertrouwen (hoewel :s) en zal n leased line pakken met meer capaciteit, zodat ze ook hun webservers en alles daarop kunnen draaien etc etc etc, en evt zelfs meerdere keren 150kb/s kunnen streamen voro meerdere gebruikers.

Anyway, die 'baas' moet ook n lijn hebben thuis, liefst zonder limiet, en snel genoeg!
Adsl2Fit, No Limits, 4mbit! Prachtige oplossing dus!

die baas pakt da en da staat daar 24u per dag te recorden.
150 kb/s * 3600 seconden (=1 uur) * 24u (= 1 dag) * 30 dagen (= +- 1 maand) = 370 gig per maand.

Ik kan dan ook van deze persoon begrijpen da hij het nogal vervelend vind wanneer die snelle 4mbit lijn dropt tot onder de 150kb/s, omdat ie dan niemeer alle cams in optimale kwaliteit kan bekijken.

Maar eigelijk kan hij ook niet veel zeggen, want er is geen 4mbit gegarandeerd.

Maar om eventjes een voorbeeld te geven van een 'legale' download, waarbij niet alles wat gedownload wordt op de hdd wordt opgeslagen.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb vandaag een gesprek gehad voor een functie als IT Infrastructuur consultant. Ik heb uitleg gekregen over het netwerk in dat bedrijf: hoe het er nu uitzag en hoe het er uit ging zien. Momenteel loopt alles over frame relay (halve megabit leased lines) in stertopologie naar het datacenter in Hasselt. Ze willen binnen de 3 maanden op xDSL overstappen, hoogst waarschijnlijk 1 of zelfs 2 mbit SDSL, per vestiging. 2 Mbit gegarandeerd dus, niet de helft gegarandeerd en de rest voor burst mode.
In je verhaal van security camera's twijfel ik dan eigenlijk ook sterk of een bedrijf een dergelijk contract gaat afsluiten en niet voor meer custom-made lines gaat.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Op dit punt wil ik effe inpikken. Al was het dat ik 100 keer dezelfde linux distro download omdat ik graag mijn modem/hub lampjes zie pinken, wat maakt het uit? Onbeperkt is onbeperkt en anders moesten ze maar fair use in het contract hebben gezet. (hadden ze misschien beter gedaan, dan denken mensen 2 keer na vooraleer ze wat gaan downloaden... alhoewel... ;) )

greetz,

Nob
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Hm, 'k heb deze met veel belangstelling gevolgd, vanaf het moment dat er nog geen reply was. Na de eerste reply was ik niet meer van plan om hier nog maar iets te schrijven.

Ik kan de reactie van A2F enigzins begrijpen maar ... hier zijn al veel posts geweest waar gissingen, verwijten enz in stonden. Naar mijn idee is dit nog altijd een vrij forum waar iemand op (desnoods sarcastische) manier zijn mening kan uiten en dan is het zoals het meestal gebeurt de bedoeling om diegene die zich aangesproken voelt om een reactie te geven. Na de eerste reactie had ik hier serieus mijn twijfels over daar erin stond dat het voor die gast gedaan was met a2f.
Wat laster en eerroof is ga ik mij niet over uitspreken, daar zijn rechters voor om geval per geval te bekijken. Wat ik er wel over kwijt wil is dat dit hier al meermaals is voorgevallen (niet alleen naar a2f toe). Moet men dan zeer goed opletten wat men schrijft of mag men op een identieke manier reageren zoals andere mensen doen?

Dit zover mijn gedachtengang na de eerste reactie van Herman.

Pas later is er melding van eerdere incidenten en komt er een uitgebreidere verklaring van Herman. Persoonlijk denk ik dat het beter geweest was om repliek te geven en direct met feiten te staven, dat zorgt voor meer geloofwaardigheid. Hier (op forum) worden ook veel feiten aangehaald. Wat het spijtige is dat veel mensen dan afgaand op die feiten hun conclusies moeten maken. Een woord verduidelijking zou dikwijls zeker niet misstaan (zoals in het verdere verloop door Herman wordt gedaan). Veel A2F threads zouden veel kleiner zijn indien daar ook een antwoord was op gekomen door de bron. Kan het niet op forum, doe het dan via een nieuwsbrief, zo voelen klanten zich meer betrokken en weten ze dat er naar een oplossing wordt gezocht.

Wat er ook een rare zaak is is de telefoon van meon. Wie heeft wie gebeld? Ik citeer meon : "Ik heb Herman gebeld, en het is wel degelijk hij." Wel, om dat te doen is er maar 1 mogelijkheid om zekerheid te bieden en dat is het ip checken. Door er naar te kijken naar dat ip en niks te zeggen geef je geen zekerheid. Het kan dus zeker niet zijn dat er gezegd is : "sorry, wij geven geen nfo over leden van het forum" hoe de communicatie ook verliep. Graag enige duidelijkheid hieromtrent want naar mijn mening is dit heel troebel. Een ip bevestigen is even erg als het gewoon geven en dan is er toch wel een heel grove fout gebeurd, zeker als later nog vermeld wordt dat er geen ip's worden gegeven!

Dan nog effe ivm de traffiek die mensen zoals ik genereren. In het algemeen : hoe komen mensen aan veel traffiek? Denk dat iedereen dan wel moet zeggen dat hij wel eens iets illegaals afhaalt. Kijk naar nieuwsgroepen enz. Wat zou telenet zonder bommanews zijn ... Als ik me goed herinner gaf A2F zelfs ooit toe om wel es mp3's binnen te halen.
Dan komt de reactie van het legale ! ok, ik heb abo om alles van microsoft, macromedia enz binnen te halen maar dat kan je niet blijven doen...
Wel, ik heb er nog 1. Ik weet niet als hier veel mensen bezig zijn met digitale beeldbewerking. Diegenen die het wel doen zullen zich zeker bewust zijn van een uurtje onbewerkte beelden in hoge kwaliteit.

Zo, dat was mijn mening, hopelijk ben ik mijn boekje niet te buiten gegaan.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

inter schreef:Wat er ook een rare zaak is is de telefoon van meon. Wie heeft wie gebeld? Ik citeer meon : "Ik heb Herman gebeld, en het is wel degelijk hij." Wel, om dat te doen is er maar 1 mogelijkheid om zekerheid te bieden en dat is het ip checken.

Ik heb Herman gebeld gehad toen hij zijn hij net gereageerd had (jaja, ik neem m'n moderator-schap serieus ;)). Ik vond het nogal een straffe uitspraak om zich enkel te baseren op die éne post. Maar aan de telefoon bleek al snel dat er meer was gebeurd dan enkel dit bericht.
Maar de stijl en de boodschap kwam overeen met wat Herman al eerder die dag had mogen ontvangen per mail, zodoende ...
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Hallo moderators!
Voorstel om dit onderwerp maar te sluiten.

follow-up kan heel goed gedaan worden in ADSL2FIT vragen en klachten

Ik denk dat zowel maker van de thread als het doelwit het hiermee eens zijn maar dat het een beetje moeilijk is voor de moderators hier een besluit over te nemen vanwege een geur van mogelijke partijdigheid (die, denk ik, niet terecht is).

O ja, voor de mensen die denken dat A2FLimburg in Limburg een kantoortje beheert voor A2F: wees gerust, ik ben slechts een a2f gebruiker die in Limburg woont. Sinds september vorig jaar klant en met de huidige performance van A2F niet tevreden hoewel de/mijn voordelen nog altijd opwegen tegen de nadelen.
Laatst gewijzigd door Limburg 03 maa 2004, 02:21, in totaal 1 gewijzigd.
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

meon schreef:Ik heb Herman gebeld gehad toen hij zijn hij net gereageerd had (jaja, ik neem m'n moderator-schap serieus ;)). Ik vond het nogal een straffe uitspraak om zich enkel te baseren op die éne post. Maar aan de telefoon bleek al snel dat er meer was gebeurd dan enkel dit bericht.
Maar de stijl en de boodschap kwam overeen met wat Herman al eerder die dag had mogen ontvangen per mail, zodoende ...


Dit wordt vreemder en vreemder, zeker als je dit post :

meon schreef:
A2FLimburg schreef:Dag Meon,
leveren jullie IPnrs. van posters aan A2F?

Neen.
De communicatie was enkel om er voor te zorgen dat niemand verkeerd beschuldigd werd. Deze gebruiker is namelijk al eerder (intern) ter bespreking gekomen en we wilden enkel vermijden dat hier gereageerd werd op de verkeerde klant.


1) Herman kan zelf wel uitmaken dat stijl en boodschap overeenkwam (hij kon lezen op forum en had blijkbaar zijn mail die jij trouwens niet kon zien ...), daar zal hij jou wel niet voor nodig gehad hebben.
2)"De communicatie was enkel om er voor te zorgen dat niemand verkeerd beschuldigd werd"
Ofwel ben ik oliedom ofwel lieg je maar hoe kan jij zorgen of zekerheid geven dat het niet om de verkeerde klant gaat?????
3)Ik heb Herman gebeld, en het is wel degelijk hij. Hier geef JIJ de bevestiging !

Ik heb altijd veel respect gehad voor de mensen die hier veel tijd en energie in dit forum steken. Waar ik echter niet mee om kan is dat men mij iets probeert wijs te maken (zal al wel opgemerkt zijn). Iedereen kan fouten maken maar moet dan ook de moed hebben om ze toe te geven.

Ben ik nu oliedom?
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Beste Inter,

Toekomst is belangrijker dan verleden. (hoewel ik mensen ken die het omgekeerde weten).
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Idd, toekomst is belangrijker dan verleden MAAR wat als betrokken mod een ip check gedaan heeft en het resultaat medegedeeld heeft?
Ik hoop dat hij dan tenminste diep betreurd wat hij gedaan heeft want de gevolgen voor die gast zijn dan wel net iets anders.

ALS ik blijk juist te zijn wordt de geloofwaardigheid van userbase wel serieus naar beneden gehaald.
Dreeten
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 dec 2003, 19:06
Locatie: Veldegem

Op wuk slaat heel je betoog ier nu eigelijk Inter???????

Als je moa kan zagen post je beter niets...
Het kan toch altijd dat Meon gebeld heeft en gevraagd heeft "Herman heb jij zonet iets gepost op het berricht...." IN heel die vraag komt geen enkel ip adres of andere personalia aan het woord...

Hij heeft zelf gezeid dat het nie gebeurd is.. Moe je dan nog zagen erover??? Ik geloof ier de mods die veel tijd in hun fora steken... En kmoe zeggen er zijn al verschillende goeie oplossingen uit dit forum naar boven gekomen....

Voor de A2F klanten: Ge krijgt blijkbaar nog altijd steeds niet wat er in het contract staat... Maar als ik ier de verschillende downloads hoor en zie... veel klagen moe je nog nie doen denk ik... Tkan alleen moa verbeteren moe je maar denken...

Grtz
Dreeten
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Den Herman komt hier weer als heilige uit heb ik de indruk.

Echter, ik zie nog steeds geen enkel probleem in de initiele post.

A2F heeft nog steeds regelmatig problemen (kijk de speedtest er maar op na met veel gebruikers die amper aan 10 KB/s komen), de helpdesk geeft soms dagen geen antwoord (vertikken het gewoon de telefoon op te nemen), 8 mbit/s betalen voar A2F hun mooie ogen...

Zelfs al download je 700 GB/maand, dan nog begrijp ik best cappie zijn frustratie dat hij voor de zoveelste keer nog amper een deftige snelheid haalt. Veel gelul en gespartel van A2F... maar aan het eigenlijke probleem veranderd er juist N I E T S :!:
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Inderdaad,

mijn 8Mbit sukkelt nog steeds voort op 1Mbit en daar kan ik inderdaad ook honderden gigs mee downloaden per maand. Dat wil niet zeggen dat ik tevreden moet zijn.

En de IP-kwestie: hoe haal je het in godsnaam in je hoofd dat mensen voor 100% kunnen getraced worden op basis van een IP adress?
De minste proxy, tunnel, redirect geeft een ander IP dan dat van de poster.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
\

r2504 schreef:Den Herman komt hier weer als heilige uit heb ik de indruk.

Echter, ik zie nog steeds geen enkel probleem in de initiele post.

A2F heeft nog steeds regelmatig problemen (kijk de speedtest er maar op na met veel gebruikers die amper aan 10 KB/s komen), de helpdesk geeft soms dagen geen antwoord (vertikken het gewoon de telefoon op te nemen), 8 mbit/s betalen voar A2F hun mooie ogen...

Zelfs al download je 700 GB/maand, dan nog begrijp ik best cappie zijn frustratie dat hij voor de zoveelste keer nog amper een deftige snelheid haalt. Veel gelul en gespartel van A2F... maar aan het eigenlijke probleem veranderd er juist N I E T S :!:


Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 3 2004 om 11:50:10 UTC+0100)

Download : 20.3 KByte/sec
Upload : 21.8 KByte/sec

[/b]
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

meon schreef:In je verhaal van security camera's twijfel ik dan eigenlijk ook sterk of een bedrijf een dergelijk contract gaat afsluiten en niet voor meer custom-made lines gaat.


saxgod schreef:Da bedrijf gaat wss voor zoiets niet op n adsl lijntje vertrouwen (hoewel :s) en zal n leased line pakken met meer capaciteit


Dat zei ik dus ook al ;) maar die baas zelf zal wss geen leased line pakken bij zijn thuis, en tgaat dan over 1 'gebouw' waar het bedrijf zit, dus geen filialen fzo, en hij wilt thuis die beelden opslaan voor het geval da er ingebroken wordt, en ze gwoon de securityvideo pc meenemen fzo. (ok idd, iemand die weet hoe dit allemaal werkt knipt dan ff de telefoonlijn door, maar tis ook allemaal maar hypotetisch).
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

inter schreef:1) Herman kan zelf wel uitmaken dat stijl en boodschap overeenkwam (hij kon lezen op forum en had blijkbaar zijn mail die jij trouwens niet kon zien ...), daar zal hij jou wel niet voor nodig gehad hebben.

Ik vind het vervelend zo verantwoording te moeten afleggen zeg, wie ligt hier op de pijnbank?
Ja, A2F had die persoon al afgesloten nog voor dat ik gebeld had. Mijn bellen heeft daar niets aan veranderd of zo hoor. Herman kon dat inderdaad afleiden, maar dat kon IK niet eh, ik zag enkel die post.
inter schreef:2)"De communicatie was enkel om er voor te zorgen dat niemand verkeerd beschuldigd werd"
Ofwel ben ik oliedom ofwel lieg je maar hoe kan jij zorgen of zekerheid geven dat het niet om de verkeerde klant gaat?????

Ik wist voor het bellen niet dat Herman zelf al had uitgevonden wie wie was eh? Ik zeg enkel dat ik wilde vermijden dat Herman enkel reageerde op deze éne post. In die post wilde ik op dat moment niet meer achterliggend vuil wasgoed oprakelen eh.
inter schreef:3)Ik heb Herman gebeld, en het is wel degelijk hij. Hier geef JIJ de bevestiging !

Hm, ik bedoelde dus dat het wel degelijk de échte Herman van A2F was die dat bericht had gepost. Er waren immers berichten dat mensen twijfelden over de echtheid van deze poster. Ik had zekerheid, want hij had het me net bevestigd aan de telefoon eh ;).

Ondertussen is deze topic een beetje scheef aan het groeien eh. Het is _eigenlijk_ een zoveelste klachten-topic en het is misschien geen slecht idee om deze nu te sluiten (dat is al enkele malen geopperd) en door te gaan in de <a href="http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=28971">reeds bestaande topic voor vragen en klachten</a>.
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”