Hogere snelheid met zelfde profiel?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Beste leden, ik ondervind iets raar.

Om bij het begin te beginnen: 2 weken geleden rond ( 27/04 )heb ik problemen gehad met m'n computer waarmee ik download van de nieuwsgroepen. Gedurende die 2 weken heb ik dan niets gedownload. Nu is die computer sinds maandag 11 mei weer up & running maar ik stel vast dat de downloadsnelheid het dubbele is van hetgeen ik voor die crash had. :banana:

Wat is er dan zo bijzonder hoor ik jullie denken? Wel, ik heb jaren geleden bij Belgacom en daarna bij Dommel mijn profiel laten verlagen tot 2mbps omdat bij een hogere snelheid de verbinding dikwijls uitviel. ( disconnects ) Gedurende al die jaren was mijn maximale download dan ook 220 kB/s.
Sinds deze week download ik dus met een snelheid tussen 350 en 450 kB/s. Dit zijn de cijfers van 2 x 4.3 GB


Stage Download
[Avg-Speed] 445kB/s


Stage Download
[Avg-Speed] 470kB/s


Gisteren heb ik naar de instellingen van m'n modem gaan kijken en daar staat mijn profiel nog steeds op 2mbps. Dus rara hoe kan dat nu :???:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Proof?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Eens CTRL+F5 gebruiken op je router's webpage, want misschien ben je naar een gecachte tekst aan het bekijken?
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Ken schreef:Proof?

Wat wil je als proof?
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

cptKangaroo schreef:Eens CTRL+F5 gebruiken op je router's webpage, want misschien ben je naar een gecachte tekst aan het bekijken?

Misschien wel maar het is al anderhalf jaar geleden dat ik daar nog op die site gekeken heb. In die tijd heb ik al verschillende keren het tool All Temp Files cleaner gebruikt. Ook wordt mijn geschiedenis telkens gewist bij het afsluiten van de computer.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”