Studio 1 &Vandenbempt

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Wou gisteren zeker de beelden zien van KV Kortrijk in Studio 1, is al erg dat ik die wanabee presentator Vandenbempt moest zien, en er was geen brusselmans te zien bij Gunter schepens die al jarenlang een koppel in dit programma was...( en ge kunt brusselmans moeilijk verwijten een voetballeek te zijn hé ! Bracht ook een vrolijke/cynische noot in het programma om van te smullen )erg dat de vrt dat omhooggevallen presentatortje zijn gedacht geeft dat ie brusselmans niet hoeft, hopelijk blijft de formule van Studio 1 volgend jaar (op maandag dan :-( ) en dat brusselmans en Gunter er terug in verschijnen.... en alsublieft MET Frank Raes.(veel beterschap Frank)

(Btw ze laten het openbaar blijken he die scheidsrechters en die topploegen , ligt er dik op hé.. 6 min ? Laten doorspelen in voordeel Anderlecht...een counter over de middelijn met 2 tegen 1van Zulte Waregem en maar vrolijk affluiten lol was waarschijnlijk een doelpunt geweest)
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

wow kaise, volgens mij was je enorm "geagiteerd" toen je deze post schreef, want snap er geen snars van :)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

neeje, we zitten hier op duiventil en kunnen dus wat frustratie kwijt, in dit geval het boycotten van Herman brusselmans in Studio 1 :wink:
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Zelfs in het duiventil zijn leestekens een must ;-)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

kaise1 schreef: (Btw ze laten het openbaar blijken he die scheidsrechters en die topploegen , ligt er dik op hé.. 6 min ? Laten doorspelen in voordeel Anderlecht...een counter over de middelijn met 2 tegen 1van Zulte Waregem en maar vrolijk affluiten lol was waarschijnlijk een doelpunt geweest)
Juist. Daarom ook dat ze Polak eraf sturen met een overdreven tweede gele kaart. En dat Allaerts geel geeft aan Bernardez voor handspel terwijl een identieke spelsituatie aan de andere kant een paar minuten eerder geen geel waard was... :roll:

Een geluk dat dit hier in de duiventil staat, waar het thuishoort. Anders zou ik zeggen dat ge uw gezever mocht houden voor aan den toog.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

gezever voor aan den toog vindt ik er nu ook wat over hoor :roll: Ivb Polak was het veel te laat en puur op de man, terechte beslissing van de ref...
Is te verwachten van een anderlecht supporter, (ik kijk meestal neutraal maar met toch een voorkeur voor de titel voor Anderlecht), die 6 min overtijd waren er toch teveel aan , juist mijn mening...
De eerste twee topploegen verdienden deze speeldag verloren te hebben, nog es mijn toogpraat hé :twisted:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster

Goed, 'k zal mijn paars-witte bril dan maar eventjes afzetten. 8)

Ik moet toegeven dat ik ook verrast was door die 6' extra. Maar om daaruit te besluiten dat 'de scheidrechters' in een complot zitten om de toppploegen te bevoordelen? Komaan he zeg.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dus die vandenbempt heeft gezegd dat hij de show kan presenteren zonder Brusselmans? 'k Vind het ook niet zo leuk meer zonder Frank Raes, niet dat ik actief kijk naar Studio 1, maar als ik het zie in mijn ooghoeken moet ik toch af en toe lachen ^^
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Oké, oké wat overmatige achterdocht maar wat te denken wat die refs al verbrod hebben dit seizoen waar de topclubs veelal van geprofiteerd hebben en de lagere geklasseerde clubs de dupe zijn, oa KV Kortrijk is zeker 6-7 punten gestolen door onze proffesionele scheidsrechters lol. Met de niet twijfelachtige beelden achterna waarbij de scheids er met hun neus op staan te kijken lachen die gasten es...oa Ceulemans, Vanhaezebrouck weten het wel..
Corleone
Plus Member
Plus Member

En dan dien Vandenbempt zijn haar^^ Kan het nog meer jaren 90 zijn dan dat van hem ? Ze hebben daar precies gewoon een stukske bovenop gelegd. Nog overschot van Carl Huybrechts destijds (beke kleurshampoo erover en klaar).

Dat Raes maar rap hersteld is !

En over die 6' overspelen , het spel had toch ook wel veel stilgelegen imo en Allaerts een Anderlecht man noemen is hetzelfde als Michel Verschueren een Brugge supporter noemen^^ .

Trouwens ik ben geen supporter van Anderlecht noch van Standard (RAFC 4 LIFE) maar ik zie Anderlecht duizend keer liever kampioen worden dan Standard. Ik heb om één of andere onverklaarbare reden (lees : Steven Defour) nen bloedhekel aan Standard dus voor mijn part laten ze volgende week 25' overspelen indien nodig :p
Laatst gewijzigd door Corleone 04 mei 2009, 19:48, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

@ lord idd Vandenbempt en Brusselmans zijn niet de beste vrienden, volgens Diane Waumans van VRT is het de volste recht van de presentator om zijn gasten te kiezen, Gunter Shepens was ook verrast en vindt het jammer maar moet verder zwijgen :twisted:
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Ik moet zeggen dat ik er echt geen reet van begrijp van wat hier allemaal staat :D Echt een voetbal leek ik :banana:
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Heb er niks van gezien ,maar wel ergens gelezen dat er een speler redelijk lang op het veld verzorgd werd (klopt?)
Zelfde bericht maakte ook nog melding van 5 wissels x 30 seconden.

Wat dan te denken van dat matchke van Zoersel waar de scheidsrechter een kwartier liet overspelen? :beerchug:

http://www.pjz.be/kfcez_news0182.shtml

:cop: Hilarisch filmke. :cop:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Yep,
http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... D=2B29QQBG

Maar als er bij iedere wedstrijd zo gaat gerekend worden, gaan vele wedstrijden op zijn minst 100 min duren :wink: (gaan daarbij nog niet teveel doelpunten gemaakt mogen worden...)

Maar enfin ging eigenlijk over het boycotten van Brusselmans :wink:

Yep gisteren dat verslag van zoersel op TV geziien, idd hilarisch :lol:
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

kaise1 schreef:@ lord idd Vandenbempt en Brusselmans zijn niet de beste vrienden, volgens Diane Waumans van VRT is het de volste recht van de presentator om zijn gasten te kiezen, Gunter Shepens was ook verrast en vindt het jammer maar moet verder zwijgen :twisted:
Ik persoonlijk vind het absoluut niet erg vat Brusselmans er niet is.

Eerlijk gezegd ben ik fan van Studio 1 op zondagavond, maar als ik weet dat Brusselmans er bijzit, dan kijk ik niet.
Ik vind dat die niets zinnigs over voetbal te vertellen heeft.

Ik heb niets tegen Brusselmans, want als hij in een ander programma zit (bv. laatste show) vind ik dat geen probleem, maar liever niet in een voetbaltalkshow.

Ben fan van Vandenbempt als radiopresentator en als gast bij Studio 1, maar toch liever Frank Raes als presentator.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Brusselmans is absoluut geen voetbal leek, verdenk eerder dat jij er een bent.. :-)
Maar je zal wel je zin hebben waarschijnlijk :wink:
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... adio.dhtml
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

kaise1 schreef:Oké, oké wat overmatige achterdocht maar wat te denken wat die refs al verbrod hebben dit seizoen waar de topclubs veelal van geprofiteerd hebben en de lagere geklasseerde clubs de dupe zijn, oa KV Kortrijk is zeker 6-7 punten gestolen door onze proffesionele scheidsrechters lol. Met de niet twijfelachtige beelden achterna waarbij de scheids er met hun neus op staan te kijken lachen die gasten es...oa Ceulemans, Vanhaezebrouck weten het wel..
Yeps bij de bond doen ze alsof hun neus bloed, Kortrijk kon al velig geweest zijn in eerste ware het niet door al die scheidsrechterlijke dwalingen _ waar al zeker 6 tal punten kon meer gehad hebben in het klassement (kan het weten, al 30jaar supp van KvKortrijk) mja den bondmaffia!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Hoe kun je dan neutraal oordelen? :D
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

kaise1 schreef:Brusselmans is absoluut geen voetbal leek, verdenk eerder dat jij er een bent.. :-)
Ik weet dat Brusselmans geen voetbal leek is, maar ik vind dat hij op zondagavond (Studio 1) niet veel aangenaams vertelt.
Het kan misschien wel allemaal waar zijn, maar ik vind het gewoon niet leuk om naar te luisteren.

Maarja, iedereen zijn mening. Ik kan er perfect inkomen dat je graag naar Brusselmans zijn analyses luistert.

De ene vindt die presentator ook beter dan de andere en omgekeerd...
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Patje schreef: Yeps bij de bond doen ze alsof hun neus bloed, Kortrijk kon al velig geweest zijn in eerste ware het niet door al die scheidsrechterlijke dwalingen _ waar al zeker 6 tal punten kon meer gehad hebben in het klassement (kan het weten, al 30jaar supp van KvKortrijk) mja den bondmaffia!
Gerechtigheid geschied :banana: :beerchug: :bdaysmile: KVKortijk blijft in eerste :wink:
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

kaise1 schreef:
Patje schreef: Yeps bij de bond doen ze alsof hun neus bloed, Kortrijk kon al velig geweest zijn in eerste ware het niet door al die scheidsrechterlijke dwalingen _ waar al zeker 6 tal punten kon meer gehad hebben in het klassement (kan het weten, al 30jaar supp van KvKortrijk) mja den bondmaffia!
Gerechtigheid geschied :banana: :beerchug: :bdaysmile: KVKortijk blijft in eerste :wink:
Yiiiihaaaaaaaaaa was dolblij gisteren avond ... nu nog altijd in extase :beerchug: :banana: :thumbs:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Yep,
Communiefeest hier gisteren, tafeltje bijgezet bij pc in waskot, jupiler a volenté en dank zij belgacom 11 op sporza (tjees ff deze een compliment geven) genieten van deze spannende laatste wedstrijden (enfin zonder de tesmtatchen+eindronde) waar KVKortrijk in eerste blijft...man gezopen hier :beerchug: en dit waskot zat bomvol :lol: aaaiaai mijn kop :bang:
Lord Utopia
Erelid
Erelid

op een communifeest... oh behave!
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Was mijn broers zoon, en heb me gedragen hoor, was meestal een heen en weer geloop van 90 min naar de pc, op negen uur feest was dit toch niet zo grof, integendeel de vrouwen konden dan eens lekker kwebbelen :wink:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster

Wij wor-den kámpioen! (x4)
...

:angel:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Ik wens het jullie toe :wink:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Maglor schreef:Wij wor-den kámpioen! (x4)
...

:angel:
Nogawel dat je dit bericht niet gedateerd hebt ! :twisted:
If you can't beat them, confuse them.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Laat die mens gerust :wink: , baalt wss geweldig en trouwens dit was meer een rugby wedstrijd dan een voetbalwedstrijd. Ongelooflijk dat onze voortreffelijke ref(s) weeral oogkleppen droegen bij groffe overtredingen en elleboogstoten en zijn rode kaart wss tussen zijn gat was beland ipv in zijn broekzak :? :wink: (Trouwens ook in de bekerfinale moest in de voorafgaande fase die elleboogstoot ook bestraft worden van die Genk speler (naam ontglipt me) zodat Mellemans geen rode (terechte) kaart had gekregen)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster

Tja, ik ben objectief genoeg om toe te geven dat op basis van de heenmatch Standard misschien wel kampioen mocht zijn. Maar over hetgeen in de terugwedstrijd is gebeurd, ben ik nog steeds niet goed.

Anyway, qua prestige komt Standard nog niet aan de enkels van de Sporting. :-D Daarvoor zullen ze nog véél keer kampioen moeten spelen... En langs de andere kant kan het alleen maar een goede zaak zijn voor het Belgische voetbal dat Standard helemaal terug is (en dat vorig seizoen geen eenmalige uitschieter was).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

och zal voor volgend jaar worden (m8) en KVKortrijk in de play-offs bij de eerste zes (met den leekens) :eek: (WTFUCK systeem) of de andere laatste play-offs(met den broos) dan tegen een van de laatste van de eerste play-offs :???: :roll: Gaan nog iets beleven volgend jaar :lol:

Code: Selecteer alles

De ploegen die na 30 speeldagen op de plaatsen 7 tot 14 eindigen, komen in de nacompetitie ook nog tegen elkaar uit in een play-off-systeem. Wie deze play-offs wint, speelt tegen een team uit de bovenste play-off-reeks. Welke ploeg is afhankelijk van wie de beker wint en hoeveel Europese tickets België heeft. De inzet van dat duel is een UEFA-cupticket.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Het worden de eerste play-offs met leekens ;)
"KV Kortrijk wil samen met Georges Leekens de club op termijn alvast uitbouwen tot een gezonde en ambitieuze topclub", klinkt het op de clubwebsite

bron: http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-L ... rijk.dhtml

Patje iets voor naar uit te kijken hé mijn gedacht of ben ik mis als neutrale kijker met sympathie voor een nabije club :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”