![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/476146033.png)
In de week dat Belgacom 5 keer het Scarlet datacenter platlegde (om de klanten van TV Vaanderen en EDPnet te pesten), had ik ongeveer 1 Mb/s, nu is de snelheid terug zoals vroeger. Profiel 6 Mb/s.
Hahahahaha, dat is een goei da. Chance da ge het zelf gelooftkoekie schreef:In de week dat Belgacom 5 keer het Scarlet datacenter platlegde (om de klanten van TV Vaanderen en EDPnet te pesten)
Vreemd; iemand enig idee wat dit kan betekenen?Last Result:
Download Speed: 692 kbps (86.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 430 kbps (53.8 KB/sec transfer rate)
Mss een andere DNS proberen, opendns bvbPluis schreef:Ik heb constant goeie speedtests bij EDPnet,
ik begin zelfs te denken dat die hele EDPnet speedtest één grote fake bedoening is.
Heb altijd zeer goeie speedtests, maar de websites laden verschrikkelijk traag in.
Allemaal goed en wel dat "het" Belgacom is, maar ik heb een contract met EDPnet niet met Belgacom. Dat men dus maar ziet dat het opgelost geraakt, ik betaal niet voor een 1Mbps verbinding maar voor een 11Mbps verbinding.Génicus schreef:@janvkn: ik zit in zone 02 en heb er ook al enkele dagen (lees al zeker van woensdag vorige week) last van,
Belgacom heeft vandaag iets uitgestoken in hun netwerk, blijkbaar heeft EDPnet er helemaal niets mee te maken want mijn snelheden zijn nog steeds 9 a 10x lager dan die van normaal